SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker terrasje pakken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer zo'n kutprogramma op zaterdag, dit kunnen we gevoeglijk overslaan.
Heb jij nou het idee dat Twente echt vol voor plek drie gaan?quote:
Nee, veel te slappe instelling tegen Utreg en deze eerste helft. De wil is er niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb jij nou het idee dat Twente echt vol voor plek drie gaan?
Dat valt mij dus ook keer op keer op. Kom op man, wat een kans voor plek drie.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, veel te slappe instelling tegen Utreg en deze eerste helft. De wil is er niet.
Twee goeie balletjes van Lammers en Daan Rots en Hlynsson scoren, verder slappe hap.quote:
Erg jammer ze mogen niet winnenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twee goeie balletjes van Lammers en Daan Rots en Hlynsson scoren, verder slappe hap.
quote:
Neuh.quote:
Achja wel mn voorspelling goed in de toto van @Oliver23 Ik word week winnaar aaaah 🤩quote:
Genoeg ploegen die aan vervanging toe zijn..quote:
Einde tijdperk Noord-Holland.quote:
Niemand kan toch nog brandstoffen betalen. Dus zou het uitmaken?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:43 schreef Zorro het volgende:
Zal de shirtsponsor van NAC deze shirts nou een goed idee vinden?
Breda is vlakbij de grensquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niemand kan toch nog brandstoffen betalen. Dus zou het uitmaken?
ik heb ook al twee wedstrijden goedquote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Achja wel mn voorspelling goed in de toto van @:oliver23 Ik word week winnaar aaaah 🤩
Ben je dan zielig als je zo denktquote:Op zondag 22 maart 2026 12:23 schreef ashardalan het volgende:
Keeper NEC stuk/kapot binnen 5 minuten... Da's potentieel goed nieuws
Mag je vinden, heb ik geen problemen mee gezien de "waarde" die ik hecht aan jouw meningenquote:
Een dik verdiende like.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]blijven een zooitje doorgesnoven mentaal gehandicapten bij elkaar, die "harde kernen"
Dat mag.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:53 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lekker, nu hopen dat die Friezen door kunnen pakken
Waarom zet je "waarde" tussen haakjes?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:36 schreef ashardalan het volgende:
Jammer dat
[..]
Mag je vinden, heb ik geen problemen mee gezien de "waarde" die ik hecht aan jouw meningen
Om sarcasme aan te duiden. Technisch gezien, is 0 idd een waardequote:Op zondag 22 maart 2026 13:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarom zet je "waarde" tussen haakjes?
Verder is de werkelijk eerste keeper van Nec na de interland periode weer fit dus je hatelijke post was voor niks.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Om sarcasme aan te duiden. Technisch gezien, is 0 idd een waarde
Da's dan jammer voor Heerenveen... Dit was mij onbekend.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Verder is de werkelijk eerste keeper van Nec na de interland periode weer fit dus je hatelijke post was voor niks.
Heerenveen nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Nederlands elftal zal wel spelen ik zag ergens selecties voorbij komenquote:
Oh ja.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlands elftal zal wel spelen ik zag ergens selecties voorbij komen
Geen voetbal dus.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nederlands elftal zal wel spelen ik zag ergens selecties voorbij komen
Dit Europese seizoen was anders gewoon een incident.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV komt Europees nog wel enigszins mee en de laatste weken begint het bij AZ ook wel ergens op te lijken, maar het is dramatisch.
Eerste waar WE van af moeten is dat spelers van buiten de EU niet meer alleen voor monsterbedragen mogen spelen. Ben je meteen van het Indonesië-gezeik af.
Dat zullen we volgend seizoen zien.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit Europese seizoen was anders gewoon een incident.
Net zoveel (of weinig) punten als 2 jaar geleden.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit Europese seizoen was anders gewoon een incident.
Toen waren er veel minder punten te verdelen. De gehele top 6 heeft op Italië na nu al meer punten dan in 2023/24quote:Op zondag 22 maart 2026 16:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net zoveel (of weinig) punten als 2 jaar geleden.
Eigenlijk ging de kwalificatie perfect, waardoor we uberhaupt veel clubs in de groepsfase hadden. Vanaf dat moment viel alleen iedereen tegen.
Dan betaal je mee aan het maandsalaris van Mario Been. Die gaat maar lekker naar de voedselbank.quote:
Voor de cocktails van Jan-Joostquote:Op zondag 22 maart 2026 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan betaal je mee aan het maandsalaris van Mario Been. Die gaat maar lekker naar de voedselbank.
PSV StEeKt eR mEt KoP eN ScHouDeRs BoVenUiTt!!11!quote:Op zondag 22 maart 2026 17:26 schreef User98182 het volgende:
Laat weer eens zien hoe slecht de kampioen van dit jaar is
quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PSV StEeKt eR mEt KoP eN ScHouDeRs BoVenUiTt!!11!
Lol
Feitenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol
Moet je nagaan hoe slecht de rest dus isquote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol
Zo'n rode kaart werkt vast bevrijdend voor Salah-Eddine. Hoef je niet met de onderbroek aan te douchen allen.quote:
Dat hebben we vanmiddag toch gezien?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht de rest dus is
Afhankelijk van Ajax zijn om vandaag kampioen te kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol
Doen ze ook. Is lastig voetballen als je al maanden kampioen bentquote:Op zondag 22 maart 2026 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol
Ze verdienen alle nederlagen die ze nu toekomen met hun lankmoedigheidquote:Op zondag 22 maart 2026 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Doen ze ook. Is lastig voetballen als je al maanden kampioen bent
Oh ik zie een rode kaart en 1-0 achterquote:
Het is na de winterstop in de Eredivisie precies 3x goed geweest. Dat is te weinig.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze verdienen alle nederlagen die ze nu toekomen met hun lankmoedigheid
Jij denkt dat ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 22 maart 2026 17:38 schreef User98182 het volgende:
“Meer schermen in Eindhoven vanwege kampioensfeest”
Lol gelachen
Ohja, het hele systeem is natuurlijk vorig jaar op de schop gegooid. Geeft wel een zware weging aan de afgelopen 2 seizoenen tov die 2 ervoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen waren er veel minder punten te verdelen. De gehele top 6 heeft op Italië na nu al meer punten dan in 2023/24
Het zit wel diep merk ikquote:Op zondag 22 maart 2026 17:38 schreef User98182 het volgende:
“Meer schermen in Eindhoven vanwege kampioensfeest”
Lol gelachen
dan nog worden ze kampioen, dat is het probleemquote:Op zondag 22 maart 2026 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze verdienen alle nederlagen die ze nu toekomen met hun lankmoedigheid
Beetje makkelijk dit. Fijn dat we die voorsprong opgebouwd hebben, maar dat is geen vrijbrief om maar wat aan te rommelen in deze wedstrijdenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:47 schreef Meister1984 het volgende:
Lekker boeiend man...goed seizoen gespeeld. Dalijk kampioen.
Driehoek valt in. Dat zou ik in de toekomst ook graag niet herhaald zienquote:
Pepi zit met zijn hoofd al bij Fulham.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Driehoek valt in. Dat zou ik in de toekomst ook graag niet herhaald zien
Kan zo lekker opbouwenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n matige keeper, he.
Of zo laat mogelijkquote:Op zondag 22 maart 2026 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Psv doet er ook wel alles aan om geen kampioen te worden.
Liever kampioen als het wat warmer is.quote:
Willy en gij René.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:14 schreef 3rr0r het volgende:
Misschien kan Advocaat ook PSV van wat advies voorzien
Geen wonder dat we niks te zoeken hebben in Europa.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:21 schreef Bofjijff het volgende:
Het niveau van de bovenste 5-6 is echt bedroevend.
conference league wellicht, maar de rest echt allemaal heel matig om het maar netjes te noemen.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen wonder dat we niks te zoeken hebben in Europa.
TT klopt nog steeds, het duurt allen nog wel even.quote:
Je stream loopt minuut of 4 achter.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:23 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Copequote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x verliezen van Telstar en dan nog 15 punten los staan
Dan hadden WE tenminste nog in eigen huis kampioen kunnen worden. Nu worden we ongetwijfeld ergens kampioen omdat jullie er ook geen kloot van kunnen en ergens niet winnen terwijl dat 'moet'quote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien is het nu toch wel jammer dat Ajax niet gewonnen heeft.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien is het nu toch wel jammer dat Ajax niet gewonnen heeft.
Maar zo vat je gewoon het hele seizoen samen.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hadden WE tenminste nog in eigen huis kampioen kunnen worden. Nu worden we ongetwijfeld ergens kampioen omdat jullie er ook geen kloot van kunnen en ergens niet winnen terwijl dat 'moet'
jaaaaa okay, ze worden wel kampioen ook, toch lachen dat ze twee keer verliezen van de club met het minste budget, puur op inzet zo kan het ookquote:Op zondag 22 maart 2026 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x verliezen van Telstar en dan nog 15 punten los staan
Doe je Telstar wel tekort maar verder wel schandalig vanuit psv oogpunt.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaaaaa okay, ze worden wel kampioen ook, toch lachen dat ze twee keer verliezen van de club met het minste budget, puur op inzet zo kan het ook
Bosz gaat straks weer allemaal positieve dingen zien en bij een overwinning mensen vegen uit de pan geven. Voorspelbare en verschrikkelijke manquote:Op zondag 22 maart 2026 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Bosz gaat straks Telstar weer nauwgezet analyseren in een interview, maar je zou maar eens een tactiek hebben voor dit soort tegenstanders (net als tegen NEC, NAC etc.)
quote:Op zondag 22 maart 2026 18:34 schreef Zipportal het volgende:
PSV mist een type Gehaktbal. @:powerloungen One trick pony.
Arme kadquote:
Kan je gewoon kat zeggen alsjeblieftquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |