Denk ook niet dat je veel minder autokilometers gaat zien met de huidige benzineprijzen. Bij de hoge gasprijzen gingen veel mensen minder stoken in huis, maar minder auto rijden gaat veel Nederlanders denk ik echt wel een stap te ver.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verbaasd me dat maar 30% dat zou overwegen. We zijn echt gehecht aan ons rijbewijs
Voor veel mensen een noodzaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verbaasd me dat maar 30% dat zou overwegen. We zijn echt gehecht aan ons rijbewijs
Gisteren naar Rotterdam op en neer geweest, viel me op hoe er geplankt werd en hoe opgefokt er gereden wordt. Op de heenweg langs 1 ongeluk gekomen, terugweg 3quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je veel minder autokilometers gaat zien met de huidige benzineprijzen. Bij de hoge gasprijzen gingen veel mensen minder stoken in huis, maar minder auto rijden gaat veel Nederlanders denk ik echt wel een stap te ver.
Als je zo veel geld uit geeft aan mensen hun rijbewijs innemen, gaan ze denk ik ook echt wel veel vaker met een fuik staan om mensen willekeurig aan te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:29 schreef Cruzinats het volgende:
Ja.
Gewoon rondrijden zonder rijbewijs, pakkans is immers toch nihil en mochten ze je een keer aanhoudendan trek je het gewoon van die 25k af.
Ik vind het sowieso een bezopen idee. Als je in hartje Amsterdam woont kan je prima zonder rijbewijs, in een klein dorpje ook, maar dan wordt je wereld opeens wel heel klein.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als je zo veel geld uit geeft aan mensen hun rijbewijs innemen, gaan ze denk ik ook echt wel veel vaker met een fuik staan om mensen willekeurig aan te houden.
En nogmaals: als je gepakt bent, ben je die 25k of het deel er van van dat jaar toch echt wel kwijt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
DE regering van EU lidstaat Malta beloond mensen die 5 jaar hun rijbewijs inleveren voor 25K
Kom je zo vaak in het ziekenhuis dan dat je voor die ene keer niet een taxi kan nemen? Lijkt me dat dat nooit duurder kan zijn dan een eigen auto, tenzij je elke maand op de eerste hulp bent.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:24 schreef Hanca het volgende:
Mijn vrijheid en de gezondheid van mijn kinderen en mijn vrouw en mezelf zijn me meer dan 5000 euro per jaar waard. Hoe kom ik bij een ziekenhuis zonder auto als het spoed is? De ambulance komt echt niet voor een gebroken arm, nierstenen of een hersenschudding.
Waar hebben ze dan platteland op Malta?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt mij een schaamteloze subsidie voor stadbewoners en het naaien van buitengebied bewoners.
Met de auto ben ik in 10 minuten op het werk, met OV anderhalf tot twee uur, waarbij ook nog 20-30 minuten lopen.
Ik ben 3 keer met spoed naar het ziekenhuis geweest. Een taxi bellen in zo'n geval en daar minstens een half uur op zitten wachten? Geen denken aan. In heel Hoogezand-Sappemeer is er volgens mij geen enkel taxibedrijf, heb hier ook nog bijna nooit een taxi zien rijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Kom je zo vaak in het ziekenhuis dan dat je voor die ene keer niet een taxi kan nemen? Lijkt me dat dat nooit duurder kan zijn dan een eigen auto, tenzij je elke maand op de eerste hulp bent.
Als je een auto ongeluk krijgt ben je flink de Sjaak.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:29 schreef Cruzinats het volgende:
Ja.
Gewoon rondrijden zonder rijbewijs, pakkans is immers toch nihil en mochten ze je een keer aanhoudendan trek je het gewoon van die 25k af.
Als ik google, vind ik wel degelijk opties voor taxi’s in jouw buurt.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer met spoed naar het ziekenhuis geweest. Een taxi bellen in zo'n geval en daar minstens een half uur op zitten wachten? Geen denken aan. In heel Hoogezand-Sappemeer is er volgens mij geen enkel taxibedrijf, heb hier ook nog bijna nooit een taxi zien rijden.
Spoed heb je een ambulance voor, en anders is je spoed niet zo erg dat je niet kan wachten op een taxi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ben 3 keer met spoed naar het ziekenhuis geweest. Een taxi bellen in zo'n geval en daar minstens een half uur op zitten wachten? Geen denken aan. In heel Hoogezand-Sappemeer is er volgens mij geen enkel taxibedrijf, heb hier ook nog bijna nooit een taxi zien rijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |