Sjesus zegquote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sja waar is die tijd dat er alleen maar jonge Thuiswonertjes in zaten, Studentjes zonder kamer in een "tussenjaar" en ZelfstandigenZonderPerspectief, Werklozen en Ouwe Mensjes allemaal lekker gratis een paar maandjes geheel verzorg gratis wonen.. Thuis licht en gas uit, alle Papa's & Mamma's lekker even een paar maanden rust![]()
Die goeie ouwe tijd ..
Aan de andere kant valt dat het geruzie en gezeik weg als iemand het (weer) verkloot, dat is altijd wel leuk natuurlijk. Als het een moetje is kunnen ze zich daar achter verschuilen als ze het verzaken.quote:Op zondag 22 maart 2026 17:46 schreef Hagenesie het volgende:
Laten ze elke deelnemer maar verplicht een opdracht spelen.
Maar ik denk dat er dan ook verwijten komen, als iemand het verkloot. "Had ik maar mogen spelen, ik wist alles!"quote:Op zondag 22 maart 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan de andere kant valt dat het geruzie en gezeik weg als iemand het (weer) verkloot, dat is altijd wel leuk natuurlijk. Als het een moetje is kunnen ze zich daar achter verschuilen als ze het verzaken.
Ze kunnen het een cyclus proberen.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan de andere kant valt dat het geruzie en gezeik weg als iemand het (weer) verkloot, dat is altijd wel leuk natuurlijk. Als het een moetje is kunnen ze zich daar achter verschuilen als ze het verzaken.
Ja net nu ik moet werken vanavondquote:
Iets speciaal voor de Slangen toevallig?quote:Op maandag 23 maart 2026 10:43 schreef freaky40 het volgende:
En een sportieve. De FEBO leest hier mee!
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Ze hebben het buskruit daar niet uitgevonden.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sukkels.. hardlopen helpt nietHet gaat niet over het aantal kilometers.. Kleine stappen zijn ook stappen
![]()
[ afbeelding ]
snelwandelen is de beste optiequote:Op maandag 23 maart 2026 11:28 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Ze hebben het buskruit daar niet uitgevonden.
Mooi kut dan... maar ja het is tenslotten crisis , steek wel een kaarsje aanquote:Op maandag 23 maart 2026 16:32 schreef Dotteke het volgende:
MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime.
Dan begint Het blokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |