Ik maak immer goede puntenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je ook wel een goed punt
Woahquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!
Soms wel.quote:
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.quote:
Een gemis voor de vrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.
Dus niet veel ruimte voor andere veroveringen.
IMMERquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.
Dus niet veel ruimte voor andere veroveringen.
Nah, somsquote:
Vooral voor de mannen, lijkt het.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een gemis voor de vrouwen
Je bent ook onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral voor de mannen, lijkt het.
De aandacht die ik krijg van mannen is ongeveer het tienvoudigr van wat ik krijg van vrouwen.
Willen graag aan je ruige lijf zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De aandacht die ik krijg van mannen is ongeveer het tienvoudigr van wat ik krijg van vrouwen.
Je zat op Grindr?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat proberen. Heb je vast meer gelukquote:
Neem nog liever een kat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat proberen. Heb je vast meer geluk
Ja, toeren!quote:
Een natte?quote:
Glas? Eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:45 schreef Ama het volgende:
Ik hoor keihard iets vallen in huis maar kan nergens vinden wat. Heel bijzonder dit.
Oh ja kut is datquote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee een teringmongool voor het huis die nu snel weg is.
Oh zoals dit heb ik hier niet eerder gehad maar hij lijkt weg te zijn. Misschien omdat er mensen naar buiten kwamen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja kut is datHoort erbij kennelijk, in de stad wonen. Hebben we hier ook weleens.
Morgen schijnt de zon ook nog gewoon lekkerquote:
En wie is het helderste licht?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk de Slimste. Is nu afgeloopt
Heb ik ook, ik vind katten echt geweldig, maar zou zelf die verantwoordelijkheid nu niet willen hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuke beesten bij anderen, hoef er zelf geen
Waarom nietquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuke beesten bij anderen, hoef er zelf geen
Finale week moet nog komen, zijn wel een paar kandidaten die een goede indruk hebben achter gelaten. Daar zit Roxanne Kwant niet tussenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Finale week moet nog komen, zijn wel een paar kandidaten die een goede indruk hebben achter gelaten. Daar zit Roxanne Kwant niet tussen
Vandaar dat die naam me niet zoveel zegtquote:Roxanne Kwant is een Nederlandse presentatrice, influencer en tiktokker.
Ik las tiktokkiequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat die naam me niet zoveel zegt
Als ik een kat zou hebben zou ik die waarschijnlijk net zo verwennen als de micromaus met dat blafgeval doetquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gedoe. Zonde van m'n meubels. Te klein huis.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een kat zou hebben zou ik die waarschijnlijk net zo verwennen als de micromaus met dat blafgeval doet
Eerste keer dat ik hier lees vandaag, vanmiddag kapper, vanavond hele tijd ziekenhuis.quote:
Zo'n aanhankelijke geval die zich een god voelt en constant vreten eist?quote:
Klinkt als de gemiddelde kat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n aanhankelijke geval die zich een god voelt en constant vreten eist?
Toch niets ernstigs??quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier lees vandaag, vanmiddag kapper, vanavond hele tijd ziekenhuis.
Het bijlezen sla ik maar een keer over.
Weet ook niet of je heel veel hebt gemistquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier lees vandaag, vanmiddag kapper, vanavond hele tijd ziekenhuis.
quote:
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet of je heel veel hebt gemistMaar heel de avond ziekenhuis klinkt wel meh
Sterkte iigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.
Afwachten maar.
Ja dan snap ik wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier terug te lezen, sterkte in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.
Afwachten maar.
quote:
Dankjewel, hopelijk houdt ze het nog een beetje volquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier terug te lezen, sterkte in ieder geval
Sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
He bah , sterkte @Floryquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik pluk wel wat blaadjes van de boom als het erop aankomtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bestel vast nog even vier miljoen rollen pleepapier
Hallo haagsiepaagsie.quote:
nee, boodschapjes, misschien helpen bij een folderwijk, misschien beetje ruimenquote:
Nimmer max kijkenquote:
Nog niet misschienquote:
Over een uurtje of 3.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:18 schreef dud0r het volgende:
Wanneer mag je weer hockeymilfs gaan spotten
nee, die heeft al jaren geen echte wedstrijd meer gereden.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet die Puck die altijd halverwege afstapt?
Nice nice.quote:
Doet het vast goed op OnlyFans Instagramquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die heeft al jaren geen echte wedstrijd meer gereden.
Date al gefixt?quote:
* dud0r stopt chocolade inquote:
Geen uitwedstrijd dusquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee iets dichterbij huis hoor. Gewoon in Den Haag.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r stopt chocolade in
[..]
Geen uitwedstrijd dus
Weet niet waar je het over hebtquote:
Wie?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch niet die Puck die altijd halverwege afstapt?
109 andere dingenquote:
Het seizoen zit er alweer bijna op. Nog 2 wedstrijden (met die van vandaag meegerekend) en nog een paar toernooitjes in april en dan is het klaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |