Ik maak immer goede puntenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je ook wel een goed punt
Woahquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb MINSTENS 2 vrouwrn gehad, dus ik weet waar ik het over heb!
Soms wel.quote:
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.quote:
Een gemis voor de vrouwenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.
Dus niet veel ruimte voor andere veroveringen.
IMMERquote:
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die 2 heb ik het samen al 18 jaar mee uitgehouden.
Dus niet veel ruimte voor andere veroveringen.
Nah, somsquote:
Vooral voor de mannen, lijkt het.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een gemis voor de vrouwen
Je bent ook onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral voor de mannen, lijkt het.
De aandacht die ik krijg van mannen is ongeveer het tienvoudigr van wat ik krijg van vrouwen.
Willen graag aan je ruige lijf zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De aandacht die ik krijg van mannen is ongeveer het tienvoudigr van wat ik krijg van vrouwen.
Je zat op Grindr?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat proberen. Heb je vast meer gelukquote:
Neem nog liever een kat.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat proberen. Heb je vast meer geluk
Ja, toeren!quote:
Een natte?quote:
Glas? Eten?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:45 schreef Ama het volgende:
Ik hoor keihard iets vallen in huis maar kan nergens vinden wat. Heel bijzonder dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |