Weet ook niet of je heel veel hebt gemistquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier lees vandaag, vanmiddag kapper, vanavond hele tijd ziekenhuis.
Het bijlezen sla ik maar een keer over.
quote:
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet of je heel veel hebt gemistMaar heel de avond ziekenhuis klinkt wel meh
Sterkte iigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.
Afwachten maar.
Ja dan snap ik wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier terug te lezen, sterkte in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak nog niet duidelijk, familielid met spoed opgenomen en wij wonen dichtst bij.
Afwachten maar.
quote:
Dankjewel, hopelijk houdt ze het nog een beetje volquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan snap ik wel dat je andere dingen aan je hoofd hebt dan hier terug te lezen, sterkte in ieder geval
Sterktequote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Afwachten maar.
He bah , sterkte @Floryquote:Op vrijdag 20 maart 2026 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik hier lees vandaag, vanmiddag kapper, vanavond hele tijd ziekenhuis.
Het bijlezen sla ik maar een keer over.
Ik pluk wel wat blaadjes van de boom als het erop aankomtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik bestel vast nog even vier miljoen rollen pleepapier
Hallo haagsiepaagsie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |