abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220390375
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee hoor, geen FvD gestemd, ook niet afgelopen woensdag. Maar vind dit laag.
Precies dit. Je hoeft geen FvD stemmer te zijn om dit af te keuren.
Het is een ziek artikel en het hoort niet in een krant als de AD.
pi_220390388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
En bovendien oud nieuws.
  vrijdag 20 maart 2026 @ 16:59:19 #103
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220390409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:55 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Eigenlijk hoort het, juist vanwege het lage niveau, precies thuis in het ad.
Life is what you make it.
pi_220390444
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:52 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, vertel eens, achter precies welke standpunten van de FvD sta jij?
Bijna allemaal, eerlijk gezegd. Uit de EU stappen, weer gebruikmaken van de eigen gasvelden in Groningen, strengere migratie (zoals remigratie), het behouden van Nederlandse tradities, een meer neutrale houding in Rusland-Oekraine, bindende referenda zoals in Zwitserland, aanpassen aan klimaatverandering ipv dure maatregelen om het te proberen te stoppen, stoppen met de doorgeschoten woke gekte, en dat Nederland zich minder met het buitenland bemoeit ipv telkens het braafste jongetje van de klas te willen zijn, en nog wel meer waar ik even niet op kan komen.
pi_220390451
Ik heb nu twee keer van Elodie Verweij gehoord, eerst dat kontverhaal over black-outs van blacks die titelfraude plegen, en nu dit. Vals en kwaadaardig mens is het, een hoertje van de Van Thillo's die met Nazi geld een uitgeversimperium hebbe opgebouwd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220390470
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:16 schreef capricia het volgende:
Sws zwak.
Kleinkinderen afrekenen op hun grootouders.
Idd...

Als zoiets over de grootouders van Jetten zou worden gevonden, dan wordt daar echt geen ruchtbaarheid aan gegeven...
pi_220390479
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 16:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leg dan eens uit in meer dan drie zinnen waarom deze man in jouw ogen hele verstandige dingen zegt. En wat voor dingen dan? Met je hoge IQ.. :D
1. Moordenaars vermoorden mensen.
2. Deze eigenschap is deels erfelijk bepaald.
3. Wanneer je die moordenaars steriliseert, voorkom je dat zij kinderen krijgen die op hun beurt ook weer moordenaar worden.
4. Hiermee bescherm je dus het leven van onschuldige slachtoffers.
pi_220390480
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:04 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Bijna allemaal, eerlijk gezegd. Uit de EU stappen, weer gebruikmaken van de eigen gasvelden in Groningen, strengere migratie (zoals remigratie), het behouden van Nederlandse tradities, een meer neutrale houding in Rusland-Oekraine, bindende referenda zoals in Zwitserland, aanpassen aan klimaatverandering ipv dure maatregelen om het te proberen te stoppen, stoppen met de doorgeschoten woke gekte, en dat Nederland zich minder met het buitenland bemoeit ipv telkens het braafste jongetje van de klas te willen zijn, en nog wel meer waar ik even niet op kan komen.
Uit de EU stappen, welke voor- en nadelen zitten daaraan?
Eigen gasvelden openen idem, maar begrijp dat dan weer wel, mits de bewoners niet door hun eigen huis zakken.
Behouden Nederlandse tradities? Welke? Tradities zijn nooit iets vaststaands.
Meer neutrale houding naar Rusland-Oekraine? Wat is neutraal?

Nou ja, begin hier eerst maar mee dan.
pi_220390487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 14:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Fijn dat je het eindelijk een keer toegeeft dat vvd ook vol zit met links snuiters.
Het zou ook weleens fijn zijn als jij dan eens zegt welke partij volgens jou wél oké is. Als je een PVV’er of FvD’er wordt genoemd schiet je namelijk ook in de vlekken. Zelfs de VVD zit nu vol met linkse snuiters. Wat wil je dan eigenlijk?
pi_220390491
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:11 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
1. Moordenaars vermoorden mensen.
2. Deze eigenschap is deels erfelijk bepaald.
3. Wanneer je die moordenaars steriliseert, voorkom je dat zij kinderen krijgen die op hun beurt ook weer moordenaar worden.
4. Hiermee bescherm je dus het leven van onschuldige slachtoffers.
Antwoorden van een opdracht groep 8 van de basisschool. :Z
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:14:17 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220390495
quote:

[..]
Wil je ook de Gulden terug?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220390518
quote:

[..]
Bijna allemaal, eerlijk gezegd. Uit de EU stappen,
Wat kost dat?
pi_220390520
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:D
pi_220390534
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:14 schreef Starhopper het volgende:
Nah dat is geen vereiste. Het gaat er meer om dat NL weer meer zelf kan beslissen ipv dat steeds meer vanuit Brussel wordt opgelegd.
pi_220390547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nah dat is geen vereiste. Het gaat er meer om dat NL weer meer zelf kan beslissen ipv dat steeds meer vanuit Brussel wordt opgelegd.
Wat wordt er dan meer opgelegd vanuit Brussel en Nederland niet zelf beslist? En wat zijn de voordelen voor Nederland bij de EU?
pi_220390556
Ik ga eerst ff eten en verwacht zo een koper van Marktplaats aan de deur. Daarna zal ik je vraag beantwoorden

Ik kan je al wel even vertellen wat de Nederlandse tradities zijn.

1. Fietsen als levensstijl
2. De agenda cultuur
3. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
4. Koningsdag
5. Sinterklaas
6. Directheid
7. Kaas en boterhammen
8. Klompen en molens
9. Koffie en koek
  vrijdag 20 maart 2026 @ 17:39:32 #117
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220390662
Deze man is dus pro-abortus, pro-euthanasie en pro-partnerruil. Zie het probleem niet zo. Denk niet dat ze hem bij de SGP zo lief vinden.
Blaf me vol
pi_220390683
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:39 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Deze man is dus pro-abortus, pro-euthanasie en pro-partnerruil. Zie het probleem niet zo. Denk niet dat ze hem bij de SGP zo lief vinden.
Daar is niks mis mee, wel met zijn idee om te bezuinigen op zorg door eerst wat mongolen te euthaniseren en de overbevolking te remmen door domme mensen achteraan te stellen.
pi_220390746
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ga eerst ff eten en verwacht zo een koper van Marktplaats aan de deur. Daarna zal ik je vraag beantwoorden

Ik kan je al wel even vertellen wat de Nederlandse tradities zijn.

1. Fietsen als levensstijl
2. De agenda cultuur
3. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
4. Koningsdag
5. Sinterklaas
6. Directheid
7. Kaas en boterhammen
8. Klompen en molens
9. Koffie en koek
1. Fietsen! Ja, laat Nederland vooral fietsvriendelijk blijven, fatbikes uitgezonderd.
2. Agendacultuur? Vind ik niet iets typisch Nederlands, er zijn meer culturen waar je je aan de afspraken houdt.
3. Doe maar normaal. Wat is normaal? Gluren naar de buren?
4. Koningsdag, sla maar over
5. Sinterklaas is niet een eeuwenlange traditie, kadootjes geven kan ook met wat voor andersoort feest
6. Directheid, huh?
7. Kaas en boterhammen, die blijven wel.
8. Klompen en molens, leuk voor toeristen, loop jij nog op klompen?
9. Koffie en koek, niet typisch Nederlands.

Best zwakke argumenten vind ik.
pi_220390811
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 15:05 schreef OProg het volgende:
Ik snap eigenlijk vooral niet dat het dat naar boven komt als 'nieuws'. Het is vrij eenvoudig uit te zoeken wie de opa van Lidewij was en dan heb je zo wat meer over hem boven water, zoals dit stuk van zes jaar geleden rond zijn overlijden:

https://www.filosofie.nl/(...)-rietdijk-1927-2020/

Er staat trouwens ook nog een aflevering van Het Zwarte Schaap online.
quote:
En op grond van zijn opmerking dat mensen die moeite hebben met een zin met vijf komma’s niet te veel invloed mogen hebben, omdat ze een gemakkelijke prooi voor demagogen zijn, kon Rietdijk veilig worden opgeborgen in het verdomhoekje der ‘antidemocraten’
Prima test voor Tweede Kamerleden :+
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:20:03 #121
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220392456
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 12:53 schreef Gia het volgende:

[..]
Nee, maar ze zijn niet meer dan ik, dus ik doe dat gewoon. Zoals ik hier ook vaak, denigrerend, de naam Geertje voorbij zie komen.
Komt nog bij dat twee keer mevrouw niet past in de TT.
Ik zou jou ook niet bij je voornaam aanspreken m, ik ken je niet. Dan is het meneer/mevrouw en als je over onbekenden bericht gebruik je de achternaam.

We hoeven van mij echt niet terug naar de tijd dat we ministers 'excellentie' noemen, maar enige afstand scheppen tussen onszelf en mensen die je niet kent vind ik wel zo gepast.
Laffe huichelaar
  vrijdag 20 maart 2026 @ 21:22:58 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220392477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 13:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Volgens mij wordt hier niemand afgerekend. Gewoon een achtergrondverhaal over haar opa en de link dat ze beide controversieel zijn. De opa van Rutte was fout in de oorlog, dit soort dingen komen vroeg of laat gewoon naar boven als je een bekend politicus bent. Uiteraard mag de één niet afgerekend worden op de daden van de ander maar dat gebeurt hier naar mijn weten niet. Rechts reageert hier overdreven gepikeerd op. Wellicht schaamte en angst voor schade aan de cultvorming rondom De Vos.
:z :z :z
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 maart 2026 @ 00:29:54 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220393183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het zou ook weleens fijn zijn als jij dan eens zegt welke partij volgens jou wél oké is. Als je een PVV’er of FvD’er wordt genoemd schiet je namelijk ook in de vlekken. Zelfs de VVD zit nu vol met linkse snuiters. Wat wil je dan eigenlijk?
Omdat jij het zegt? Om mij in een vakje te duwen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 21 maart 2026 @ 01:32:41 #124
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220393260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het zou ook weleens fijn zijn als er een degelijke partij zou zijn.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:05:20 #125
3542 Gia
User under construction
pi_220394539
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 21:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik zou jou ook niet bij je voornaam aanspreken m, ik ken je niet. Dan is het meneer/mevrouw en als je over onbekenden bericht gebruik je de achternaam.

We hoeven van mij echt niet terug naar de tijd dat we ministers 'excellentie' noemen, maar enige afstand scheppen tussen onszelf en mensen die je niet kent vind ik wel zo gepast.
Wordt hier op Fok in 't algemeen niet gedaan. Het was Franske, Geertje, Markie of (zonder meneer) Rutte. Ik zie niet in waarom ik dan Mevrouw de Vos en al helemaal niet Mevrouw Verweij zou moeten tikken. Geen zin in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')