Ja, dat is wel duidelijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:26 schreef Starhopper het volgende:
Mooi. Weten we ook weer waar ze haar ideeen vandaan heeft.
Dat geloof ik niet, elke partij die kritiek heeft op de gevestigde orde word op deze manier kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:04 schreef recidivist het volgende:
Als de FvD op twee punten hun standpunten wijzigt dan worden ze niet meer zo extreem gedemoniseerd door de MSM. De quizvraag is welke standpunten dat zijn.
Bijzondere claim. Wie stelt dit dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik blijf het zo enorm bijzonder vinden dat jouw manier als de heilige graal der manier van communiceren wordt gezien. Veel woorden ja, maar vooral heel wollig. Dit had je prima in 2 of 3 zinnen kunnen verwoorden.
Hahaha, zijn dat nu controversiële uitspraken? Ik hoor hier juist een wijs man hele verstandige dingen zeggen. Ik zou trots zijn op zo’n grootvader.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Elodie heeft ervoor gezorgd dat opa weer wat aandacht krijgt.
Als jij langs zijn meetlat wordt genomen, kun je gaan emigreren..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:34 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Hahaha, zijn dat nu controversiële uitspraken? Ik hoor hier juist een wijs man hele verstandige dingen zeggen. Ik zou trots zijn op zo’n grootvader.
Lidewij hoeft niets te vrezen. Als dit het érgste is wat VVD-meisje heeft kunnen vinden, is Lidewij dus brandschoon.
Waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als jij langs zijn meetlat wordt genomen, kun je gaan emigreren..
Nee hoor, geen FvD gestemd, ook niet afgelopen woensdag. Maar vind dit laag.quote:
Ik kon AD niet posten, is premium, maar daar staat het artikel.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:27 schreef golfer het volgende:
Ook alweer afkomstig van de immer onafhankelijke en objectieve site: De Dagelijkse Standaard.
De mensen uit jouw contreienquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzondere claim. Wie stelt dit dan?
Wat een extreme sociaal darwinistquote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:23 schreef Firuze60 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Elodie heeft ervoor gezorgd dat opa weer wat aandacht krijgt.
Je bedoelt Elodie neem ik aan? Dan ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:55 schreef BeriBeri het volgende:
Dat wijf is ook echt te dom om te poepen, die stupide vragen die ze altijd stelt![]()
Heb haar ook weleens bij die talkshows gezien,daar heeft ze ook niet echt veel te melden
IQ 160?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:06 schreef Kottnauer het volgende:
Elodie is toch die vrucht waar dat VVD-mannetje Han ten Broeke niet met zijn pootjes vanaf kon blijven?
Leg dan eens uit in meer dan drie zinnen waarom deze man in jouw ogen hele verstandige dingen zegt. En wat voor dingen dan? Met je hoge IQ..quote:
Nou, vertel eens, achter precies welke standpunten van de FvD sta jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:49 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb gewoon op Lidewij gestemd bij de landelijke verkiezingen en heb er geen moment spijt van gehad.
Lidewij is een topper, de partij heeft inhoudelijk sterke en duidelijke standpunten waar ik volledig achter sta.
Iedereen kijkt gewoon door de leugens en demonisering heen van links die alles wat hen niet aanstaat systematisch probeert zwart te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |