Ik zou jou ook niet bij je voornaam aanspreken m, ik ken je niet. Dan is het meneer/mevrouw en als je over onbekenden bericht gebruik je de achternaam.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn niet meer dan ik, dus ik doe dat gewoon. Zoals ik hier ook vaak, denigrerend, de naam Geertje voorbij zie komen.
Komt nog bij dat twee keer mevrouw niet past in de TT.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier niemand afgerekend. Gewoon een achtergrondverhaal over haar opa en de link dat ze beide controversieel zijn. De opa van Rutte was fout in de oorlog, dit soort dingen komen vroeg of laat gewoon naar boven als je een bekend politicus bent. Uiteraard mag de één niet afgerekend worden op de daden van de ander maar dat gebeurt hier naar mijn weten niet. Rechts reageert hier overdreven gepikeerd op. Wellicht schaamte en angst voor schade aan de cultvorming rondom De Vos.
Omdat jij het zegt? Om mij in een vakje te duwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het zou ook weleens fijn zijn als jij dan eens zegt welke partij volgens jou wél oké is. Als je een PVV’er of FvD’er wordt genoemd schiet je namelijk ook in de vlekken. Zelfs de VVD zit nu vol met linkse snuiters. Wat wil je dan eigenlijk?
Het zou ook weleens fijn zijn als er een degelijke partij zou zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Het zou ook weleens fijn zijn als jij dan eens zegt welke partij volgens jou wél oké is. Als je een PVV’er of FvD’er wordt genoemd schiet je namelijk ook in de vlekken. Zelfs de VVD zit nu vol met linkse snuiters. Wat wil je dan eigenlijk?
Wordt hier op Fok in 't algemeen niet gedaan. Het was Franske, Geertje, Markie of (zonder meneer) Rutte. Ik zie niet in waarom ik dan Mevrouw de Vos en al helemaal niet Mevrouw Verweij zou moeten tikken. Geen zin in.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet bij je voornaam aanspreken m, ik ken je niet. Dan is het meneer/mevrouw en als je over onbekenden bericht gebruik je de achternaam.
We hoeven van mij echt niet terug naar de tijd dat we ministers 'excellentie' noemen, maar enige afstand scheppen tussen onszelf en mensen die je niet kent vind ik wel zo gepast.
Onwaar. Zoek maar eens op het aantal hits op 'rutte' en op 'mark' en vergelijk dat eens met 'lidewij' en 'de vos'quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Wordt hier op Fok in 't algemeen niet gedaan. Het was Franske, Geertje, Markie of (zonder meneer) Rutte. Ik zie niet in waarom ik dan Mevrouw de Vos en al helemaal niet Mevrouw Verweij zou moeten tikken. Geen zin in.
Dat blijkt hier de dagelijkse standaard te zijn…quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:28 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Waarom begin je over links/progressief bij een artikel van een ogenschijnlijk rechtse journalist over een extreem-rechtse mevrouw?
Zoals ik al zei, het is aan haar om het er mee eens te zijn of niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het wordt een mooie boel als we mensen gaan aanvallen en afrekenen op dingen die ze niet zelf maar hun grootouders hebben gezegd of gedaan.
Ik vind heel veel 'geertje', ook heel veel 'Rutte' en ook 'Lidewij'. En nu?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onwaar. Zoek maar eens op het aantal hits op 'rutte' en op 'mark' en vergelijk dat eens met 'lidewij' en 'de vos'
Ik wil Giaatje zo boos mogelijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind heel veel 'geertje', ook heel veel 'Rutte' en ook 'Lidewij'. En nu?
Vooral 'Geertje' of zelfs 'gekke Geertje' kom ik vaak tegen, en dan zoek ik alleen nog maar in NWS.
Dus doe nu niet net alsof niemand hier politici bij de voornaam noemt, want dat gebeurt echt aan de lopende band.
Dit is een grapje mag ik hopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 14:58 schreef Yara. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is aan haar om het er mee eens te zijn of niet.
Waarom zou je niet iemand zijn ouders e.d. betrekken op iemand die notabene in de politiek zit en mondig genoeg is.
Het gebeurt toch wel. Valt hier nog wel mee, moet je kijken hoe ze dat in de VS doen.
quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De Vos heeft een emotieloos grafhoofd die geen antwoord geeft op vragen. Als je zo een iemand verdedigd met: Ja maar links, spoor je niet.
Als ik partijen zie als DENK of BIJ1....quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De Vos heeft een emotieloos grafhoofd die geen antwoord geeft op de vragen. Als je zo iemand verdedigd met. ja maar links. spoor je niet.
Jij zal volle zalen trekken viesdikke zolderkamer autist.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
De Vos heeft een emotieloos grafhoofd die geen antwoord geeft op de vragen. Als je zo iemand verdedigd met. ja maar links. spoor je niet.
Ok. Heb je ook nog iets inhoudelijks in plaats van voor de zoveelste keer je neptolerantie- en inclusiviteit aan te tonen?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zeer trots dat een mongool zoals jij dit zegtquote:Op zondag 22 maart 2026 11:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ok. Heb je ook nog iets inhoudelijks in plaats van voor de zoveelste keer je neptolerantie- en inclusiviteit aan te tonen?
TR'tje gezet. Dat doen mongolen.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zeer trots dat een mongool zoals jij dit zegt
Elodie is een VVD-hoertje en Lidewij partijlijder van FVD.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:06 schreef MMaRsu het volgende:
Elodie? Lideweij? Waar de fuck gaat het over en wie zijn dit
Hahahahaha.quote:Op zondag 22 maart 2026 11:13 schreef Montagui het volgende:
Heeft er iemand al uitgezocht of een opa van Amalia wel zuiver op de graat is?
Nu nog even afwachten wat er mee gedaan wordt. Randdebielen worden doorgaans niet zo serieus genomen, laat staan trollen of een combi daar van.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
TR'tje gezet. Dat doen mongolen.
Ik denk dat De Vos een keer een goede wip moet maken.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:59 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo te zien zou Gideon wel graag willenquote:Op zondag 22 maart 2026 13:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik denk dat De Vos een keer een goede wip moet maken.
Ze heeft een vriend toch?quote:Op zondag 22 maart 2026 13:17 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik denk dat De Vos een keer een goede wip moet maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |