Wutquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nu de energievoorziening echt serieus in gevaar begint te komen ben ik blij dat wij Rob Jetten als premier hebben om ons door deze woelige tijden te loodsen.
Je moet er toch niet aan denken dat je tijdens de grootste energiecrisis, temidden van een deindustrialisatie een premier hebt die drukker is met jolige TikTok filmpjes maken en van de Euromast abseilen ipv met het oplossen van de energiecrisis?
Plus, Jetten is homo en daar moet in verdekte termen altijd wat van gezegd worden. Nederland heeft wat dat betreft nog een lange weg te gaan.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De accijns op brandstof verlagen bijvoorbeeld of in ieder geval enig gevoel voor urgentie uitstralen ipv de TikTok zoomer uit te hangen met zijn toyboy.
Bij domlinks is kritiek op vrouwen altijd mysoginie, kritiek op moslims is islamofobie en kritiek op homo's homofobie.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plus, Jetten is homo en daar moet in verdekte termen altijd wat van gezegd worden. Nederland heeft wat dat betreft nog een lange weg te gaan.
Ik heb goede wandelschoenen. So let's fucking goquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plus, Jetten is homo en daar moet in verdekte termen altijd wat van gezegd worden. Nederland heeft wat dat betreft nog een lange weg te gaan.
Ik vind het eigenlijk treurig. Er komt een enorme crisis op ons af, de gasvoorraad is nog voor 7% gevuld en de premier is drukker met jolige filmpjes maken dan met het afwenden van een ramp.quote:
Toch kun je het niet laten het woordje "toyboy" te gebruiken ipv van partner of vriend, wat toch een aardige negatieve connotatie heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bij domlinks is kritiek op vrouwen altijd mysoginie, kritiek op moslims is islamofobie en kritiek op homo's homofobie.
Dat Rob Jetten homo is heeft er niks mee te maken.
Grof schandaal dat premier Jetten 24/7 bezig is met TikTok.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk treurig. Er komt een enorme crisis op ons af, de gasvoorraad is nog voor 7% gevuld en de premier is drukker met jolige filmpjes maken dan met het afwenden van een ramp.
Mensen gaan zeuren over de vorm zodra ze inhoudelijks niets meer te melden hebben.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch kun je het niet laten het woordje "toyboy" te gebruiken ipv van partner of vriend, wat toch een aardige negatieve connotatie heeft.
Als ik zie hoe verschrikkelijk druk het nog is op de raarste tijdstippen zou je het idee krijgen dat benzine goedkoop is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:08 schreef UitStraling het volgende:
Minder verkeer op de weg is me best een forsere benzineprijs waard eigenlijk.
Triest is het. Het niveau politici van tegenwoordig.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk treurig. Er komt een enorme crisis op ons af, de gasvoorraad is nog voor 7% gevuld en de premier is drukker met jolige filmpjes maken dan met het afwenden van een ramp.
Dan moet er om te beginnen al wel iets van inhoud zijn in de post waar ik op reageerde. En die was er niet echt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mensen gaan zeuren over de vorm zodra ze inhoudelijks niets meer te melden hebben.
Daar doet hij zelf aan mee door het te misbruiken in zijn branding en profilering.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet geschikt om Nederland door zware tijden te loodsen. Typisch een jaren 90 D66 product toen alles zo gemakkelijk was en tegen ieder probleem geld werd gegooid ipv een pijnlijke oplossing en waarbij koketteren met homoseksualiteit al voldoende inhoud boodquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat zou je precies willen dat hij nu zou doen?
Nou ja, er zit een enorme kern van waarheid in in wat hij post, dus inhoudelijk zit het wel snor.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan moet er om te beginnen al wel iets van inhoud zijn in de post waar ik op reageerde. En die was er niet echt.
Nee, hij maakt het zelf de essentie van zijn premierschap.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De huidige korting kost jaarlijks 1,6 miljard en er blijkt niets zo blijvend als een tijdelijke maatregel. Snap wel dat je niet meteen over gaat tot een dergelijke maatregel die daarna waarschijnlijk nooit meer teruggedraaid wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De accijns op brandstof verlagen bijvoorbeeld of in ieder geval enig gevoel voor urgentie uitstralen ipv de TikTok zoomer uit te hangen met zijn toyboy.
Rob Jetten de schuld geven terwijl vorige kabinetten het opgefokt hebben inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat we een premier hebben die wel oog heeft voor energietransitie en dus minder afhankelijkheid van olie
Jammer dat vorig kabinet daar geen ene fuck mee wou doen.
Gesprekken voeren of een kritieke situatie onder handen nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kritiek mag uiteraard maar het wordt wel een beetje kansloos als Jetten ondertussen gewoon op tal van plaatsen is geweest en allerlei gesprekken heeft gevoerd.
In dat opzicht was Dick Schoof nog veel onzichtbaarder.
Welke kritieke situatie wil je dat hij onder handen neemtquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gesprekken voeren of een kritieke situatie onder handen nemen.
Prima hoor, waar je prioriteiten liggen....
Oké. Maar dan ook geen vrijheidstaks en andere fiscale lastenverzwaringen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De huidige accijnsverlaging van 17 cent is ingevoerd op 1 april 2022
[..]
De huidige korting kost jaarlijks 1,6 miljard en er blijkt niets zo blijvend als een tijdelijke maatregel. Snap wel dat je niet meteen over gaat tot een dergelijke maatregel die daarna waarschijnlijk nooit meer teruggedraaid wordt.
Even voor alle mensen die rechts stemmen en voor een kleine, minder bemoeizuchtige, overheid zijn. Jullie moeten dit beleid toch gewoon omarmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |