noem 6 goede boeken!quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Met mijn tactiek was het spelletje tenminste snel voorbij.
Al dat quasi-geheimzinnige geschuifel met torentjes.
Ik ging liever een goed boek lezen.
Of buiten voetballen.
Ik vrees dat dit naïef is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We gaan niet meedoen aan deze oorlog.
We gaan, als de straat van Hormuz veilig genoeg is, een patrouille instellen zodat tankers er veilig doorheen kunnen. En dat is het.
Jup en dan gewoon Puur omdat het Trump lekker pissed maakt alleen daarom zou ik het al doen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
Beter je vingers überhaupt niet aan branden. Wat ga je doen als een Nederlands bootje wordt aangevallen?
Laat Trump en Netanyahu hun eigen bende maar lekker opruimen.
Goud-Elsje verlooft zich.quote:
En ik maar denken dat mensen in dit topic zo’n hekel hadden aan whataboutisms.quote:
Dat laatste zou mooi zijn, maar het verleden leert echter dat wanneer je een misdadig regime onderwerpt (voor zover dat überhaupt lukt) dat het niet de genuanceerde, vredelievende, en fatsoenlijke mensen zijn die in het machtsvacuüm stappen. Dus vooralsnog zie ik het somber in voor de Iraniërs.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup en dan gewoon Puur omdat het Trump lekker pissed maakt alleen daarom zou ik het al doen.
Voor de rest als het doel het Iraanse volk te bevrijden is dan steun ik dat wel, maar van de zijlijn!
[ afbeelding ]
Ik geef toe dat ik er hard om moest lachen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen in dit topic zo’n hekel hadden aan whataboutisms.
Diplomatie voeren is de beste man echt totaal vreemd he.
We zijn geschoffeerd?quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:30 schreef Basp1 het volgende:
Maarten heeft een mooi stukje gisteren gepost.
Bekijk deze YouTube-video
We gaan het zien, ik heb zo het uidee dat als de VS en Israel klaar zijn ze wel weer inbreken op de staats tv om een revolutie te veroorzaken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat laatste zou mooi zijn, maar het verleden leert echter dat wanneer je een misdadig regime onderwerpt (voor zover dat überhaupt lukt) dat het niet de genuanceerde, vredelievende, en fatsoenlijke mensen zijn die in het machtsvacuüm stappen. Dus vooralsnog zie ik het somber in voor de Iraniërs.
Geloof mij nou maar: landen als de VS en Israël zijn nooit klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik heb zo het uidee dat als de VS en Israel klaar zijn ze wel weer inbreken op de staats tv om een revolutie te veroorzaken.
Zoeits denk ik!
Toevoegend: hij weet dat hij het kan doen. Het heeft geen enkel gevolg.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:26 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mensen in dit topic zo’n hekel hadden aan whataboutisms.
Diplomatie voeren is de beste man echt totaal vreemd he.
Sorry, this post has been removed by the moderators of r/CombatFootage.quote:Op donderdag 19 maart 2026 18:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaan beelden rond nu van die F-35 die geraakt zou zijn (voor het eerst in deze oorlog)
https://www.reddit.com/r/(...)iranian_air_defence/
Zijn dubbelganger die weer debiele taal gaat uitslaan dat alles vernietigd moet wordenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:09 schreef zakjapannertje het volgende:
Rond half acht straks een persconferentie met Netanyahu volgens CNN
Ik hoop dat Iran een paar van die schepen goed gaat rakenquote:Op donderdag 19 maart 2026 18:56 schreef theunderdog het volgende:
Duitszegt overigens nog steeds 'nee' om schepen te sturen.
Zo fijn, om in een eensgezinde EU te leven. Vooral met deze ontwikkelingen.
Jullie zijn lekker aan het verliezen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:10 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
Zijn dubbelganger die weer debiele taal gaat uitslaan dat alles vernietigd moet worden
dwaas in beeld
Ik dacht dat die dingen volgens de VS niet te raken warenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:11 schreef over_hedge het volgende:
Footage shows the moment an F-35 fighter jet was destroyed over Iranian skies.
zelfde tweet:
The aircraft managed to make an emergency landing at an undisclosed location in the Middle East and the pilot is stable.
Ja wat is het nou. geloof er trouwens ook echt niks van dat die eerste video er ook maar iets mee te maken heeft. Maar zal binnenkort wel bekend worden
Ik denk dat het andersom is. Europa erbij betrekken omdat je het zelf niet kan handelenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker aan het verliezen.
Ze zijn heel lastig om een lock op te krijgen. Maar elk vliegtuig is te raken met een hoop gelukquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen volgens de VS niet te raken waren
TRUMP heeft nog geen fuk geraaktquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:14 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen volgens de VS niet te raken waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |