Ik ben team 'lekker dragen wat je wil' dus prima toch!quote:Op maandag 6 juli 2026 11:46 schreef Elleska het volgende:
Hier zijn de kinderen nog wat jonger. dan zijn crocs nog geaccepteerd toch?![]()
Die dragen ze alleen in de achtertuin en gaan mee naar de camping.
Mee eens. S had met de hittegolf zelfs zijn laarzen nog aangetrokken. Hij kwam er zelf wel achter dat dat niet handig was.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:15 schreef exode het volgende:
Ik ben team 'lekker dragen wat je wil' dus prima toch!
De dingen die B draagt zou ik bij een 8jarige ook niet zo snel aantrekken inderdaad. B zit tussen 176 en mannenmaat S in nu.quote:Op maandag 6 juli 2026 12:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Mee eens. S had met de hittegolf zelfs zijn laarzen nog aangetrokken. Hij kwam er zelf wel achter dat dat niet handig was.
Alleen naar school moeten ze van mij de degelijke schoenen aan want daar lopen ze door het jaar heen het meeste op.
Is alles zwart van B makkelijker met kleding kopen?
L is net 8jaar en wil geen zwart maar zit inmiddels in de tienermaten wat overheersend saai zwart is en als er printjes op zitten past dat niet bij zijn leeftijd of interesse.
De klittenband is in S haar maat bijna normaal, maat 34/35. Dit en in combinatie met losse zooltjes is een hele zoektochtquote:Op maandag 6 juli 2026 13:04 schreef Hupje het volgende:
J heeft een vriendje die bijna het hele jaar op sokken in badslippers naar school gaat. En dat kind kan dan nog harder rennen dan J bij tikkertje op het schoolpleinLevensgevaarlijk
J draagt schoenen met klittenband. Thuis loopt hij het liefst op blote voeten.
8 jaar en tienermaten? Mijn 7,5-jarige zit in 122-128....quote:Op maandag 6 juli 2026 12:45 schreef Elleska het volgende:
[..]
Mee eens. S had met de hittegolf zelfs zijn laarzen nog aangetrokken. Hij kwam er zelf wel achter dat dat niet handig was.
Alleen naar school moeten ze van mij de degelijke schoenen aan want daar lopen ze door het jaar heen het meeste op.
Is alles zwart van B makkelijker met kleding kopen?
L is net 8jaar en wil geen zwart maar zit inmiddels in de tienermaten wat overheersend saai zwart is en als er printjes op zitten past dat niet bij zijn leeftijd of interesse.
Ja, L is geen kleintje. Hij zit vanaf baby al bovenin het groeilijntje en is de 140cm voorbij.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
8 jaar en tienermaten? Mijn 7,5-jarige zit in 122-128....
En verder vind ik Takko wel tof. Ook in de wat grotere maten veel prints en wat minder onderscheid tussen pre-tiener en tiener qua stijl.
Mijn 7,5 jarige draagt deze zomer 140 en 146, afhankelijk van het merk. En m’n 4,5 jarige 116 en 122, ook afhankelijk van het merk.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 11:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
8 jaar en tienermaten? Mijn 7,5-jarige zit in 122-128....
En verder vind ik Takko wel tof. Ook in de wat grotere maten veel prints en wat minder onderscheid tussen pre-tiener en tiener qua stijl.
Oh ja dit van de broeken is heel herkenbaar. Hier ook een lange smalle. Ik heb afgelopen voorjaar via Vinted wel wat fijne broeken van Kiabi voor hem kunnen scoren. En bij Wibra ben ik laatst ook goed geslaagd!quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:40 schreef taxibabe het volgende:
Mijn 6,5 jarige zit in een groeispurt, hij draagt nu 134, ook met lange broeken zal hij dat nu wel nodig hebben denk ik. Maar dat is wel een probleem, qua buikomvang zit hij nog in 122/128, maar hij heeft de lengte nodig van 134![]()
Dat gaat na de zomer, als het weer langebroekenweer is, nog wel een zoektocht worden.
Afgelopen zaterdag nieuwe schoenen moeten kopen, maatje 35..![]()
T-shirts slaag ik ook wel goed bij de c&a, daar heb je wel leuke multipacks voor niet veel geld. Een paar weken geleden 9 T-shirts voor 55 euro, dat vond ik best netjes. Het probleem zit hem vooral in de lange broeken.
Lange broekentip: X-slim fit van Name it, die valt smal en er zit ook nog knoopsgatenelastiek in. De enige spijkerbroeken die fatsoenlijk zitten bij mijn zoon met ook een smalle taille (116-122) maar wel lange benen (128)quote:Op dinsdag 7 juli 2026 13:40 schreef taxibabe het volgende:
Mijn 6,5 jarige zit in een groeispurt, hij draagt nu 134, ook met lange broeken zal hij dat nu wel nodig hebben denk ik. Maar dat is wel een probleem, qua buikomvang zit hij nog in 122/128, maar hij heeft de lengte nodig van 134![]()
Dat gaat na de zomer, als het weer langebroekenweer is, nog wel een zoektocht worden.
Afgelopen zaterdag nieuwe schoenen moeten kopen, maatje 35..![]()
T-shirts slaag ik ook wel goed bij de c&a, daar heb je wel leuke multipacks voor niet veel geld. Een paar weken geleden 9 T-shirts voor 55 euro, dat vond ik best netjes. Het probleem zit hem vooral in de lange broeken.
Hier hebben ook beide jongens de korte broeken kleiner.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:29 schreef Schanu het volgende:
Qua korte broeken heeft ze nog broekjes in maat 98/104 in haar kast liggen die ze past
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |