Tja SGP.quote:
quote:
Als 80% van het Wikipedia artikel van een gemiddeld dorp daar gaat over de kerkelijke samenstelling en eindigt met het aantal doopleden per jaar, dan weet je wel hoe laat het is.quote:
Amper verschuivingen dus.quote:
Daar is huisvesting meer dan genoeg voor, we zijn druk met het verjagen van Grutto s hierquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En huisvesting voor weidevogels?
quote:Het programmabureau Veenweiden Gouwe Wiericke meldt dat het gestopt is met het verjagen van grutto's en andere weidevogels met honden in het weidevogelgebied Bodegraven Noord.
De andere werkzaamheden die verstorend kunnen werken voor weidevogels zijn volgens woordvoerder Marinske Horstman afgeschaald.
In Bodegraven Noord ontwikkelt het programmabureau Veenweiden Gouwe Wiericke in opdracht van de provincie Zuid-Holland een verbindingszone tussen twee natuurgebieden voor onder andere weidevogels.
Maar er zitten al weidevogels en om de werkzaamheden in het gebied door te kunnen laten gaan, zette de projectorganisatie honden in om te voorkomen dat de vogels nesten gingen maken.
Zou dat gebeuren dan moeten de werkzaamheden per direct stil worden gelegd om verstoring te voorkomen.
Vaste achterban, altijd stemmen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als 80% van het Wikipedia artikel van een gemiddeld dorp daar gaat over de kerkelijke samenstelling en eindig met het aantal doopleden per jaar, dan weet je wel hoe laat het is.
Vooralsnog winnen ze nergens en verliezen ze wel links en rechts zetels.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd of GL/PvdA nu weer een tikkie gaat krijgen, dat zou dan toch wel de zoveelste klap zijn in de wens/hoop dat Nederland op een meer links beleid zit te wachten, ook lokaal
Het lijkt wat magertjes tot nu toe.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd of GL/PvdA nu weer een tikkie gaat krijgen, dat zou dan toch wel de zoveelste klap zijn in de wens/hoop dat Nederland op een meer links beleid zit te wachten, ook lokaal
Het is ook niet overal GL/PVDAquote:Op woensdag 18 maart 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Klaver probeert het vooral recht te lullen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Klaver claimt ook een Pyrrusoverwinning geloof ik
Die maakt er gewoon een wokkel van hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2026 22:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Tering, daar is ook alle erotiek uit geramd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |