Dat mag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het de laatste weken echt geen fuck aan vind deze cyclus
Ja dat mag jij zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het de laatste weken echt geen fuck aan vind deze cyclus
Inderdaad, en dan zul je zien dat het weer een grabbelton-achtige manier van bondjes vormen is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu al Cyclus 28 Bondjes gelul is idd erg vervelend en saai
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin en Roxy moeten echt nooit samen in een bondje gaan, nooit!
met Cynthia erbij dan graagquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze er na een game ook echt 1 of 2 uitschoppen , koffers pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wacht nog steeds op het moment dat ze diep in de nacht uit hun nest worden gehaald voor een spelletje.
Dat hadden we eerder, en was altijd leuk.
Haha vast ja, 2 dramaqueens in 1 nest, speciaal voor degenen die ook van (zelf)pijniging houdenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dus iedereen nodig heeftquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind Cynthia steeds beter te pruimen. Mag wel blijven.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dis iedereen nodig heeft
Flikflooien met Robertquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
daar sta je dan
in je sport outfitJE
ik wil niet rennen
U vraagt, ze draait meteenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dus iedereen nodig heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |