Ja wel als het een vreet wedstrijd wordt, wie het eers 5 potten mayo leeg eetquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:49 schreef Chanel5 het volgende:
Dat mens moet je niet met een spel mee laten doen, die roxy
quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:40 schreef LionHeart het volgende:
Dat heet nou karma Noah, je oma draait zich alvast om...Ja walgelijk hoe hij op zijn verdriet punten wilde pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel heel erg gênant iddquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
Snapt Roxy hoe een geheime opdracht werkt?
Ze hebben nog schuld, dus ze zullen nog iets verder in de plus moeten denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze mogen dus nu meedoen met de kanalletjes-uit.
Nee zo moeten nog steeds 30 geleende punten afdragen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
sorry die haaien staan toch niet op 0
Sue me. De PP typhus voor allemaal.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben nog schuld, dus ze zullen nog iets verder in de plus moeten denk ik
40 en 30quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee zo moeten nog steeds 30 geleende punten afdragen toch?
tis wel een soort van Karma hequote:Op donderdag 19 maart 2026 19:55 schreef LionHeart het volgende:
Vieze schijnheil, die kikkerogen Roxy
Ohja... maar daat gaat Febo vast nog wel wat aan doen de komende week met nog meer Mindfucks en Fuckbare Opdrachtenquote:
65 punten schuld.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben nog schuld, dus ze zullen nog iets verder in de plus moeten denk ik
40 bij de vossenquote:
Geen grap. Je zou maar met haar levenquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Jeps. Blijkt al uit haar eerste cyclus.
Aldus mijn eigen diagnose.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen grap. Je zou maar met haar leven
Ah des te meer des te beter.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
40 bij de vossen
en 30 bij de gieren(zou eerst 25 werd 30)
nee johquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
zou zij zo eerlijk tegen robert geweest zijn als het haar 300 verlies op had geleverd?????
Dat mag.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het de laatste weken echt geen fuck aan vind deze cyclus
Ja dat mag jij zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het de laatste weken echt geen fuck aan vind deze cyclus
Inderdaad, en dan zul je zien dat het weer een grabbelton-achtige manier van bondjes vormen is.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nu al Cyclus 28 Bondjes gelul is idd erg vervelend en saai
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin en Roxy moeten echt nooit samen in een bondje gaan, nooit!
met Cynthia erbij dan graagquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze er na een game ook echt 1 of 2 uitschoppen , koffers pakkenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wacht nog steeds op het moment dat ze diep in de nacht uit hun nest worden gehaald voor een spelletje.
Dat hadden we eerder, en was altijd leuk.
Haha vast ja, 2 dramaqueens in 1 nest, speciaal voor degenen die ook van (zelf)pijniging houdenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Oh, make it happen, dat gaat tv opleveren.
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dus iedereen nodig heeftquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:16 schreef Soury het volgende:
Ik vind Cynthia steeds beter te pruimen. Mag wel blijven.
quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dis iedereen nodig heeft
Flikflooien met Robertquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
daar sta je dan
in je sport outfitJE
ik wil niet rennen
U vraagt, ze draait meteenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Cyntia is nog steeds een sjaggo kutwijf.. ze is te pruimen omdat ze nog steeds op nul staat, dus iedereen nodig heeft
wie wil er wel met Melvinquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Casper is er echt wel mee bezig, maar wil niet met Melvin..
Anouk blijkbaarquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie wil er wel met Melvin
zelfs Fianca niet
Dat dus.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Wie wil nou met Melvin? Altijd zuur en zeikende, gunt niemand iets, dramt door en naait je eigen bondje waar je bij staat.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Een nogal ongewoon personage.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wie wil nou met Melvin? Altijd zuur en zeikende, gunt niemand iets, dramt door en naait je eigen bondje waar je bij staat.
eind van de maandquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... CorveeGeskreeuw. door Cyntia en Roland. er gebeurt blijkbaar niet veel boeiends meer daar..![]()
[ afbeelding ]
Vreeeselijk figuur en een blok aan je beenquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wie wil nou met Melvin? Altijd zuur en zeikende, gunt niemand iets, dramt door en naait je eigen bondje waar je bij staat.
Dat snap ik wel, wat een vermoeiende knul is Melvinquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
Ja dag hoor, je ziet haar nooit, ze komt met dit ongeloofwaardige LLDL scriptje en dan is ze plots wel interessant..quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:01 schreef LionHeart het volgende:
Ok, hele verrassende ontwikkelingen vanavond .... Alles kan kapot blijkbaar.
ik dacht even dat je R en R bedoeldequote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:01 schreef LionHeart het volgende:
Ok, hele verrassende ontwikkelingen vanavond .... Alles kan kapot blijkbaar.
en dat er ook nog wordt geroepen hij is knapquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dag hoor, je ziet haar nooit, ze komt met dit ongeloofwaardige LLDL scriptje en dan is ze plots wel interessant..
Ben er niet van om te roepen dat de boel gescript is, maar hier ga ik echt twijfelen
Haha!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht even dat je R en R bedoelde
maar dat bedoel je helemaal niet![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |