Vuurwapens zijn dus onnodig. Mooie conclusie.quote:Op zondag 22 maart 2026 07:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lyrebird dat bedoeld.
Het gaat om de uitstraling die je hebt als je getraind en weerbaar bent.
Ook zonder vuurwapens.
Dus je bent dan minder snel slachtoffer en mensen zijn eerder geneigd naar je te luisteren.
Dus eigenlijk is een vuurwapen niet meer dan een compensatiestukje voor zwakkelingen? Dat verklaart een hoop...quote:Op zondag 22 maart 2026 07:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat lyrebird dat bedoeld.
Het gaat om de uitstraling die je hebt als je getraind en weerbaar bent.
Ook zonder vuurwapens.
Dus je bent dan minder snel slachtoffer en mensen zijn eerder geneigd naar je te luisteren.
Als jij die conclusie trekt is dat prima.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is een vuurwapen niet meer dan een compensatiestukje voor zwakkelingen? Dat verklaart een hoop...
Waar komt je fascinatie voor vuurwapens eigenlijk vandaan? De gemiddelde Nederlander is immers heel blij dat je hier niet struikelt over de wapens…quote:Op zondag 22 maart 2026 10:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als jij die conclusie trekt is dat prima.
Ik zie het anders.
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn criminelen altijd op zoek naar zwakke slachtoffers.
En een getrainde man is fysiek gewoon sterker dan een getrainde vrouw.
Als je de vrouw traint en bewapend met een vuurwapen neem je het fysieke overwicht van de man weg en zal de man een niet snel toe slaan omdat het geen makkelijk slachtoffer is.
Als jij dan die vrouw een zwakkeling vind omdat ze een vuurwapen heeft is dat je eigen mening waar je recht op hebt natuurlijk.
Waarom denk je dat ik een fascinatie voor vuurwapens hebt?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waar komt je fascinatie voor vuurwapens eigenlijk vandaan? De gemiddelde Nederlander is immers heel blij dat je hier niet struikelt over de wapens…
Je komt nogal fanatiek pro-vuurwapens over op dit onderwerp, dus vandaar.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een fascinatie voor vuurwapens hebt?
Ik open gewoon een topic omdat we het in een ander topic over dit onderwerp hadden en ik wilde daar niet offtopic gaan.
Dat zal meer zijn omdat bepaalde users helemaal ape shit gaan en onzin verkondigen.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je komt nogal fanatiek pro-vuurwapens over op dit onderwerp, dus vandaar.
In een samenleving waarin iedereen bewapend is zoeken daders geen slachtoffers meer?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:21 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als jij die conclusie trekt is dat prima.
Ik zie het anders.
Zoals ik al eerder heb aangegeven zijn criminelen altijd op zoek naar zwakke slachtoffers.
En een getrainde man is fysiek gewoon sterker dan een getrainde vrouw.
Als je de vrouw traint en bewapend met een vuurwapen neem je het fysieke overwicht van de man weg en zal de man een niet snel toe slaan omdat het geen makkelijk slachtoffer is.
Als jij dan die vrouw een zwakkeling vind omdat ze een vuurwapen heeft is dat je eigen mening waar je recht op hebt natuurlijk.
Nee zo zwart-wit is de wereld niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In een samenleving waarin iedereen bewapend is zoeken daders geen slachtoffers meer?
Dus welk probleem wordt er dan opgelost door het introduceren van meer vuurwapens?quote:Op zondag 22 maart 2026 10:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee zo zwart-wit is de wereld niet.
Het is wellicht nuttig om het aantal orgaandonaties omhoog te trekken.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus welk probleem wordt er dan opgelost door het introduceren van meer vuurwapens?
Dat hebben wij al besproken.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus welk probleem wordt er dan opgelost door het introduceren van meer vuurwapens?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |