Gekidnapt door een kartel tijdens de Mexicaanse wekenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet tegelijk hoop ik maar stuk voor stuk zodat ze moeten toekijken.
Zijn er ook reclames die niet irritant zijn dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:37 schreef Mrmime het volgende:
Dit gaan echt hele irritante reclames worden. Geef mij maar Lammers en Meijer. Die Kemps vind ik echt verschrikkelijk
Natuurlijk. De meeste reclames vind ik niet irritant. Waaronder de meeste reclames die met Harry Piekema waren.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn er ook reclames die niet irritant zijn dan?
Die waren leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Natuurlijk. De meeste reclames vind ik niet irritant. Waaronder de meeste reclames die met Harry Piekema waren.
Bij Slimste mens was hij en hij bezoekt graag een beroemde begraafplaats in Parijs.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
Echt tv kijken doe ik niet, en Nederlandse zenders al helemaal bijna nooit, dus ik ken die Kemps alleen maar van Snollebollekes en van naam.
Dus bij mij heeft ie nog geen irritatie factor.
Ik ga het niet worden ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 18:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben nog niet bepaald een fan:
[Hier stond het nieuwe Jumbo reclamehoofd wat ik voor uw genoegdoening maar even heb weggehaald.]
Same.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:20 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben blij dat ik al een jaar of tien geen tv meer kijk, zodat ik al die kutreclames allang uit mijn leven heb gebanned
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |