Als zij door hun postuur niet passen bij lichamelijk gehandicapten, zijn het geen linkse medemensen.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen hebben ze al gepleegd, hoeveel universiteiten vernield, hoeveel snelwegen geblokkeerd?
Sorry, maar links Nederland is over het algemeen nog steeds veel geweldadiger dan rechts. Dat daar verandering in gaat komen, tja, daar kon je op wachten.
Dat zie je ook bij de Antifa demo's. er hoeft maar iemand met een microfoon rond te lopen en ze krijgen bakstenen op hun hoofd gegooid. Heerlijk vredelievend dat hoekjequote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen hebben ze al gepleegd, hoeveel universiteiten vernield, hoeveel snelwegen geblokkeerd?
Sorry, maar links Nederland is over het algemeen nog steeds veel geweldadiger dan rechts. Dat daar verandering in gaat komen, tja, daar kon je op wachten.
Ja mooi filmpje heb je erbij als bewijs.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij de Antifa demo's. er hoeft maar iemand met een microfoon rond te lopen en ze krijgen bakstenen op hun hoofd gegooid. Heerlijk vredelievend dat hoekje
Insgelijks als het aankomt met tegenbewijsquote:Op maandag 16 maart 2026 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja mooi filmpje heb je erbij als bewijs.
Ten eerste; waarom is deze vergelijking relevant?quote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet schrijfen. Dan staat er ‘Hout Nederland blank!’ Of zoiets.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als je dan toch opstaat voor het vaderland, kunnen de slogans dan niet ook gewoon in je moerstaal? Dank.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ieder mens volgens jou gek als die Afwijkend Beschaafd Nederlands schrijft? Terwijl jij claimt links te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet schrijfen. Dan staat er ‘Hout Nederland blank!’ Of zoiets.
Bezorgde burgers noem jij nazi's. Mensen die niet willen dat de veiligheid van kinderen in het geding komen, noem jij nazi's.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:34 schreef bianconeri het volgende:
Maar he users als @:HowardRoark en anderen zijn het hier natuurlijk helemaal mee eens.
En rechts extremisme is er bijna niet natuurlijk![]()
![]()
Is natuurlijk direct weer de schuld van ´´de instroom´´
Tja, dood normaal natuurlijk dat er nazi groepen zijn in Nederland. Meer en meer.
Heel normaal allemaal. Waarschijnlijk staat Howard ergens vooraan die nazi defend groepen.
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.quote:
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.
Antifa zijn suicidale imbecielen die niet goed hebben zitten opletten hoe het in Iran is gegaan eind jaren 70. Useful idiots.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:35 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.
Gewoon met zijn allen iemand doodschoppen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:35 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.
Ja dat doe ik ook altijd door de Hitlergroet te brengen, raadslieden te bedreigen en politieauto’s te slopenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel een paar idioten tussen die de neiging hebben dat soort idioterie uit te halen, maar ik ken persoonlijk de meeste gasten van Defend Den Bosch en ik kan je verzekeren dat die je de tering slaan als je een nazigroet brengt waar zij bij zijn. Je kan van alles van ze vinden maar neo nazi's zijn het zeker niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd door de Hitlergroet te brengen, raadslieden te bedreigen en politieauto’s te slopen
Ik moet me maar eens gaan aanmelden bij die bezorgde burgergroep want als voetbalsupporter mag dat allemaal niet meer
Ik vermoed dat ze dan de jongere generaties hinderlijk gaan volgen? Dus niets voor gewone mensen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.
Door te stoppen met het binnenlaten van allerlei asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.
Als ze uit Den Bosch komen wel mokerdom, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel een paar idioten tussen die de neiging hebben dat soort idioterie uit te halen, maar ik ken persoonlijk de meeste gasten van Defend Den Bosch en ik kan je verzekeren dat die je de tering slaan als je een nazigroet brengt waar zij bij zijn. Je kan van alles van ze vinden maar neo nazi's zijn het zeker niet.
Je mag je schijnbaar niet eens meer verzetten tegen etnische zuivering.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mag je ze persoonlijk in hun gezicht gaan vertellen, dat zou ik wel amusant vinden.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze uit Den Bosch komen wel mokerdom, maar dat geheel terzijde.
Ik denk niet dat Defend Netherlands bestaat uit de beleidsbepalers die dat kunnen beslissen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Door te stoppen met het binnenlaten van allerlei asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, zo moeilijk is dat niet.
Het is een stap in de juiste richting, hoe meer mensen zich verzetten tegen dit open deuren beleid hoe beter.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Defend Netherlands bestaat uit de beleidsbepalers die dat kunnen beslissen.
Ja, en afhankelijk van hoe je je verzet ben je dus meer of minder extreem. Dat is geen lastig concepr, toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een stap in de juiste richting, hoe meer mensen zich verzetten tegen dit open deuren beleid hoe beter.
Ik ken dat type volk, die zijn daar doorgaans niet ontvankelijk voor (inclusief het al dan niet schreeuwen met enige vorm van consumptie).quote:Op maandag 16 maart 2026 19:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mag je ze persoonlijk in hun gezicht gaan vertellen, dat zou ik wel amusant vinden.
Bezorgde burgers.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:01 schreef HowardRoark het volgende:
Pointer noemt een aantal voorbeelden: een pamflet van NSB-leider Anton Mussert met een hakenkruis, het aanduiden van vluchtelingen als 'apen' en uitspraken over 'links tuig dat uitgeroeid moet worden'.
Gewelddadige extreme groepjes zijn een stap in de juiste richting?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een stap in de juiste richting, hoe meer mensen zich verzetten tegen dit open deuren beleid hoe beter.
Ach, dit lees je op de gemiddelde dag ook op Fok, dus dat ze dat roepen op wat appgroepen zal wel. Probleem is dat dit, in tegenstelling tot Fok, geen internethelden betreft die verder geen vlieg kwaad doen.quote:
Die laatste 2 wel, sympathiseren met Mussert is hier nog niet heel gebruikelijkquote:Op maandag 16 maart 2026 19:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, dit lees je op de gemiddelde dag ook op Fok, dus dat ze dat roepen op wat appgroepen zal wel. Probleem is dat dit, in tegenstelling tot Fok, geen internethelden betreft die verder geen vlieg kwaad doen.
Jongens, twee deug netwerken hebben facebook research gedaan en geconcludeerd dat er TIENTALLEN defend? groepen bij zijn gekomen.quote:Dat blijkt uit een analyse van KRO-NCRV-platform Pointer en Stichting Justice for Prosperity.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verzet op een normale manier is prima, maar dit soort clubjes zijn alles behalve normaal. Ik zie dit 'verzet' dan ook graag op andere manier gebeuren dan dat een stel doorgesnoven proleten met NSB-palmfletten en losgeslagen vandalisme als enige antwoord. Juist als je als 'rechtse' groepering een punt wilt maken (waarbij je weet dat je per definitie al grote delen van de media tegen je hebt), moet je je niet zo gaan gedragen als pakweg Antifa.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, twee deug netwerken hebben facebook research gedaan en geconcludeerd dat er TIENTALLEN defend? groepen bij zijn gekomen.Dit zullen vast en zeker clubjes zijn met een agenda, van Pointer weten we dat ook wel. Die zijn nota bene naar Italië afgereisd in een poging RadioGenoa te doxxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!. Maar dit doet niets af aan het feit dat er echt wel van zulke groeperingen actief zijn, die idiote rellen in Den Haag vorig jaar waren daar het bewijs van.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
quote:Op maandag 16 maart 2026 19:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jongens, twee deug netwerken hebben facebook research gedaan en geconcludeerd dat er TIENTALLEN defend? groepen bij zijn gekomen.Toegegeven, defend IJmuiden heeft wel een mokerstoer logoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens bonuspunten voor het stone island logo op een nike trainingsbroekVBL SC influencer
Left, right, behind
Meer in het algemeen moet de regering zelf gewoon het land verdedigen tegen barbaren en wilden.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:04 schreef capricia het volgende:
Dus de beste remedie tegen extreem rechts, is dus kappen met die spreidingswet?
Dit soort organisaties doet voorkomen alsof er 100.000 man klaar staat om een burgeroorlog te ontketenenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zullen vast en zeker clubjes zijn met een agenda, van Pointer weten we dat ook wel. Die zijn nota bene naar Italië afgereisd in een poging RadioGenoa te doxxen_!. Maar dit doet niets af aan het feit dat er echt wel van zulke groeperingen actief zijn, die idiote rellen in Den Haag vorig jaar waren daar het bewijs van.
Nee, daarom heb ik ook een hekel aan salafistenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:21 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gewelddadige extreme groepjes zijn een stap in de juiste richting?
Pas nou maar op. Als je geen zin in 'meer' hebt, ben je extreem rechts.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
persoonlijk vind ik door oliestaten gefinancierde wahabitische islamisten iets zorgwekkender dan deze drieënhalve zwaaiers van prinsenvlaggen...
Dei-kneuzen en zelfhatende Nederlanders neem ik al een tijdje niet meer serieus.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Pas nou maar op. Als geen zin in meer hebt, ben je extreem rechts.
Een soort islam en sharia zeg maar. Wel net even anders maar het lijtk er aardig wat oop.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:21 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is zeker zorgwekkend, maar het gaat veel verder dan dat alleen. Dit soort groepen willen een soort wetteloosheid, spelen graag voor eigen rechter, hebben een tendens om niet naar cultuur maar naar etniciteit te kijken en tevens gaat het vaak hand in hand met nazi-verheerlijking, complotmeuk of andere onwenselijke troep. Dat moet je gewoon niet willen.
Zoals zo vaak sluit het een het ander niet uit.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
persoonlijk vind ik door oliestaten gefinancierde wahabitische islamisten iets zorgwekkender dan deze drieënhalve zwaaiers van prinsenvlaggen...
klopt, uiteindelijk kruipen conservatieven altijd bij elkaar om rechten voor vrijdenkers, vrouwen en homo's in te perken.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals zo vaak sluit het een het ander niet uit.
Dat absoluut. Maar in bepaalde contreien vindt men dat juist weer amper tot niet een probleem.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat neemt ze wel veel wind uit de zeilen dus minder voedingsbodem en minder groei voor die clubjes, maar stoppen is het al te laat voor.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:04 schreef capricia het volgende:
Dus de beste remedie tegen extreem rechts, is dus kappen met die spreidingswet?
Leuk verhaal. Doen we niks mee.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Echt van die figuren die teveel op het internet zitten en dan ook nog eens in een verkeerde fuik. Een normaal persoon heeft helemaal niet de behoefte aan een witte etnostaat en voelt helemaal geen rassenoorlog aankomen.
[..]
Het probleem is niet "de instroom". Het probleem is dat er een soort stroman wordt gecreëerd rondom de instroom die ver weg staat van de realiteit waardoor mensen gaan denken dat we "overspoeld" en "omgevolkt" worden. Met alle radicalisering van dien. Minder internet en meer omgang met mensen buiten de eigen cirkel zou al een hoop oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |