Als zij door hun postuur niet passen bij lichamelijk gehandicapten, zijn het geen linkse medemensen.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen hebben ze al gepleegd, hoeveel universiteiten vernield, hoeveel snelwegen geblokkeerd?
Sorry, maar links Nederland is over het algemeen nog steeds veel geweldadiger dan rechts. Dat daar verandering in gaat komen, tja, daar kon je op wachten.
Dat zie je ook bij de Antifa demo's. er hoeft maar iemand met een microfoon rond te lopen en ze krijgen bakstenen op hun hoofd gegooid. Heerlijk vredelievend dat hoekjequote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoeveel aanslagen hebben ze al gepleegd, hoeveel universiteiten vernield, hoeveel snelwegen geblokkeerd?
Sorry, maar links Nederland is over het algemeen nog steeds veel geweldadiger dan rechts. Dat daar verandering in gaat komen, tja, daar kon je op wachten.
Ja mooi filmpje heb je erbij als bewijs.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij de Antifa demo's. er hoeft maar iemand met een microfoon rond te lopen en ze krijgen bakstenen op hun hoofd gegooid. Heerlijk vredelievend dat hoekje
Insgelijks als het aankomt met tegenbewijsquote:Op maandag 16 maart 2026 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja mooi filmpje heb je erbij als bewijs.
Ten eerste; waarom is deze vergelijking relevant?quote:Op maandag 16 maart 2026 16:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet schrijfen. Dan staat er ‘Hout Nederland blank!’ Of zoiets.quote:Op maandag 16 maart 2026 16:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Als je dan toch opstaat voor het vaderland, kunnen de slogans dan niet ook gewoon in je moerstaal? Dank.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij is ieder mens volgens jou gek als die Afwijkend Beschaafd Nederlands schrijft? Terwijl jij claimt links te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2026 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet schrijfen. Dan staat er ‘Hout Nederland blank!’ Of zoiets.
Bezorgde burgers noem jij nazi's. Mensen die niet willen dat de veiligheid van kinderen in het geding komen, noem jij nazi's.quote:Op maandag 16 maart 2026 15:34 schreef bianconeri het volgende:
Maar he users als @:HowardRoark en anderen zijn het hier natuurlijk helemaal mee eens.
En rechts extremisme is er bijna niet natuurlijk![]()
![]()
Is natuurlijk direct weer de schuld van ´´de instroom´´
Tja, dood normaal natuurlijk dat er nazi groepen zijn in Nederland. Meer en meer.
Heel normaal allemaal. Waarschijnlijk staat Howard ergens vooraan die nazi defend groepen.
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.quote:
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.
Antifa zijn suicidale imbecielen die niet goed hebben zitten opletten hoe het in Iran is gegaan eind jaren 70. Useful idiots.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:35 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.
Gewoon met zijn allen iemand doodschoppen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:35 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja extreemrechts is zo gevaarlijk volgens velen. Antifa daarentegen is dan weer een voorbeeldfunctie voor hoe het moet.
Ja dat doe ik ook altijd door de Hitlergroet te brengen, raadslieden te bedreigen en politieauto’s te slopenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon jongens die Nederland het liefst Nederlands willen laten blijven, maar dat schijnt tegenwoordig extreem te zijn.
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel een paar idioten tussen die de neiging hebben dat soort idioterie uit te halen, maar ik ken persoonlijk de meeste gasten van Defend Den Bosch en ik kan je verzekeren dat die je de tering slaan als je een nazigroet brengt waar zij bij zijn. Je kan van alles van ze vinden maar neo nazi's zijn het zeker niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook altijd door de Hitlergroet te brengen, raadslieden te bedreigen en politieauto’s te slopen
Ik moet me maar eens gaan aanmelden bij die bezorgde burgergroep want als voetbalsupporter mag dat allemaal niet meer
Ik vermoed dat ze dan de jongere generaties hinderlijk gaan volgen? Dus niets voor gewone mensen.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.
Door te stoppen met het binnenlaten van allerlei asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je dat wilt doen.
Als ze uit Den Bosch komen wel mokerdom, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zitten altijd wel een paar idioten tussen die de neiging hebben dat soort idioterie uit te halen, maar ik ken persoonlijk de meeste gasten van Defend Den Bosch en ik kan je verzekeren dat die je de tering slaan als je een nazigroet brengt waar zij bij zijn. Je kan van alles van ze vinden maar neo nazi's zijn het zeker niet.
Je mag je schijnbaar niet eens meer verzetten tegen etnische zuivering.quote:Op maandag 16 maart 2026 18:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mag je ze persoonlijk in hun gezicht gaan vertellen, dat zou ik wel amusant vinden.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze uit Den Bosch komen wel mokerdom, maar dat geheel terzijde.
Ik denk niet dat Defend Netherlands bestaat uit de beleidsbepalers die dat kunnen beslissen.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Door te stoppen met het binnenlaten van allerlei asielzoekers die hier niks te zoeken hebben, zo moeilijk is dat niet.
Het is een stap in de juiste richting, hoe meer mensen zich verzetten tegen dit open deuren beleid hoe beter.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Defend Netherlands bestaat uit de beleidsbepalers die dat kunnen beslissen.
Ja, en afhankelijk van hoe je je verzet ben je dus meer of minder extreem. Dat is geen lastig concepr, toch?quote:Op maandag 16 maart 2026 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is een stap in de juiste richting, hoe meer mensen zich verzetten tegen dit open deuren beleid hoe beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |