abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220412604
Ik durf de Duitser bijna niet meer te plaatsen. Please, don't shoot the messenger ;)

JH EH 24 GmbH & Co. KG
¤ 4.375.000 | 9,0 % rente | 12 maanden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220412612
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef ovdm het volgende:
Ik durf de Duitser bijna niet meer te plaatsen. Please, don't shoot the messenger ;)

JH EH 24 GmbH & Co. KG

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen, we kunnen je hooguit aansprakelijk stellen voor de schade _O-
Pecunia non olet
pi_220412663
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:07 schreef obligataire het volgende:

[..]
Het valt me wel op dat we die eerste coach (Frank) niet of zelden meer zien.
Van horen zeggen exploiteert die nu een hotel, voor een prikkie kunnen kopen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220412695
Had gedacht dat De Groot CCF wel snel vol zou lopen. Zie ik iets over het hoofd?
pi_220412735
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:28 schreef Bobby100 het volgende:
Had gedacht dat De Groot CCF wel snel vol zou lopen. Zie ik iets over het hoofd?
Ik neem deze niet mee vanwege de te lage rente.
pi_220412756
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:11 schreef ovdm het volgende:

JH EH 24 GmbH & Co. KG

SPOILER
We hoeven niet alles mee te nemen waarvoor linkjes geplaats worden en misschien er iemand die het wel aan durft. Dus blijf vooral linkjes plaatsen wanneer je die hebt.

Net als de 63 investeerders die er blijkbaar wel alle vertrouwen in hebben en nu bijna 1,8 miljoen hebben ingelegd, best een hoog gemiddeld geinvesteerd bedrag. Zou hier ook een flink bedrag van een Collin fonds bij zitten?

[ Bericht 1% gewijzigd door Soulfreak op 23-03-2026 15:03:15 ]
pi_220412942
dubbel
pi_220413111
Fok deze week minder beschikbaar
https://x.com/i/status/2036083025679687970
quote:
Voor de lieve users van fok.nl, we hebben deze week een verhuizing van de servers, dus downtime. Ik houd je hier op de hoogte. Er komt nog een topic in MED. FOK! komt thuis, yeah
pi_220413112
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:34 schreef Soulfreak het volgende:

[..]
We hoeven niet alles mee te nemen waarvoor linkjes geplaats worden en misschien er iemand die het wel aan durft. Dus blijf vooral linkjes plaatsen wanneer je die hebt.

Net als de 63 investeerders die er blijkbaar wel alle vertrouwen in hebben en nu bijna 1,8 miljoen hebben ingelegd, best een hoog gemiddeld geinvesteerd bedrag. Zou hier ook een flink bedrag van een Collin fonds bij zitten?
In dit soort projecten zit Collin idd als fonds. Volgens mij zaten ze ook in nr. 23. Dat is de reden dat ik niet mee doe met die fondsen. Ik wil zelf kunnen kiezen waar ik wel en niet ga zitten en voor welke looptijd. Dat ontzorgen kost je (vanzelfsprekend) extra rendement.
pi_220413274
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 14:28 schreef Bobby100 het volgende:
Prima zekerheden in ieder geval. Wat lage rente, maar navenant met risico zou je zeggen. Ik heb hem meegenomen.
pi_220413441
Slager bij CCF:

De rente wordt verhoogd van 7,0% naar 7,5%;
Het leenbedrag wordt verlaagd van ¤ 750.000,- naar ¤ 725.000,-;
De slottermijn wordt verlaagd van ¤ 690.000,-. naar ¤ 665.000,-;
De eigen inbreng wordt verhoogd met ¤ 25.000,-.

Gaat opeens weer vollopen.
pi_220413465
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:01 schreef Crowdyfunder het volgende:
Slager bij CCF:

De rente wordt verhoogd van 7,0% naar 7,5%;
Het leenbedrag wordt verlaagd van ¤ 750.000,- naar ¤ 725.000,-;
De slottermijn wordt verlaagd van ¤ 690.000,-. naar ¤ 665.000,-;
De eigen inbreng wordt verhoogd met ¤ 25.000,-.

Gaat opeens weer vollopen.
Bizar.......zo'n ontzettende verbetering is het nu ook weer niet.
Pecunia non olet
pi_220414630
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:06 schreef obligataire het volgende:

[..]
Zou voor veel mensen 7.5% nu de ondergrens zijn?
Maar het kan ook gewoon het "in de aanbieding"-effect zijn. Ik bedoel zoals mensen iets kopen omdat het in de aanbieding is, ook al is het helemaal geen goede aanbieding. "Nu deze investering in de aanbieding met gratis een half procent extra!"
pi_220414640
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:06 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik twijfelde, nu met iets meer rente en meer (maar nog steeds realistische) aflossing gedurende de looptijd durf ik ‘m wel aan.
pi_220415113
Had iemand gezien dat er een zitting is geweest met betrekking tot mo.c. ccf

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBNHO:2026:1187

Mogelijk is dit reeds besproken maar had ik het gemist
pi_220415283
quote:
12s.gif Op zondag 22 maart 2026 13:14 schreef peterc het volgende:
Artikel Eindhovens dagblad inzake GVE projecten Kasteel Gemert
Indertijd zelf bescheiden inleg gedaan hierin.

21mrt26
Waarom de toekomst van kasteel Gemert een dubbeltje op zijn kant is: zonder nieuwbouw geen hotel?
Het zijn spannende tijden in Gemert: kunnen de kasteelplannen doorgaan? Komt er een hotel in het middeleeuwse gebouw, of zorgen financiële problemen voor een kink in de kabel?

Hans Vermeeren
21 maart 2026, 18:30
SPOILER
Parkeerkelder onder Gemerts kasteel lijkt van de baan
Hij stond in de oorspronkelijke plannen: een parkeerkelder onder het Gemertse kasteel. Maar als het aan BL Huisvesting ligt, komt hij er toch niet.

Hans Vermeeren
Bron: ED
20 november 2025, 12:40
SPOILER
Tegenstanders van bouwen zien niets in 'geldkoe' van Kasteel Gemert
Tegenstanders van de plannen om woningen te bouwen in de ommuurde kasteeltuin en op een akker ten westen van kasteel Gemert hebben hun hoop gevestigd op de Raad van State. Die zou er een streep door moeten zetten.

Bron: ED
11 november 2025, 08:10
Laatste update: 11 november 2025, 08:41
De hoogste bestuursrechter besteedde maandag een halve dag aan alle bezwaren en beroepen tegen het bouwplan. Het plan voorziet in de bouw van dertien patiowoningen in de ommuurde kasteeltuin en drie huizen op een driehoekig weiland ten westen van de Jezuïetenlaan.

SPOILER
Had je hier in geïnvesteerd?
pi_220415450
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:49 schreef Boyette het volgende:

[..]
Dat heeft hij toch geschreven ;)
pi_220415539
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:49 schreef Boyette het volgende:

[..]
Yes, zij het bescheiden i d projecten. Deels inleg uit Neugier. Dus worst-case, maar voor mij een kleine rimpeling.
Tot op heden zijn alle betalingen stipt nagekomen.

Op 17okt24 had GVE een event georganiseerd met BL Huisvesting (Bas van de Laar) in het Kasteel Gemert. Kregen toen oa voorlichting over het project oa door Adelaer Financial Architects, daarna nog een rondleiding en een borrel met hapjes van Soenil Bahadoer (2** Michelin) die daar nu zijn restaurant heeft.
Waren volgens mij met een GVE investeerders-man of 30 Goed organised event en altijd prettig om bij te OH-en met mede-CF-investeerders. Weet zo niet meer of er ook Fokkers bij waren.
Bas is een OK-kerel, maar ja kasteel monument, vergunningen, bouwen op een weilandje , bezwaarmakers, parkeren. Dan weet je het wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door peterc op 24-03-2026 11:47:08 ]
pi_220418450
Vanmorgen stond er een stuk in de Telegraaf mbt Bridgefund.
Het heeft eigenlijk geen raakvlak met Crowdfinance en ik verwacht niet dat er hier veel investeerders zijn die investeren via deze club maar misschien toch wel interessant om te lezen.

https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=share%0D%0A

Het zit achter de betaalmuur maar daar kan hier vast wel iemand iets mee.
pi_220419325
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:48 schreef Horsemen het volgende:
https://archive.is/8yZZv
edit: blijkbaar nog steeds niet leesbaar. Je zal ingelogd moeten zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220420209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tipje van de sluier:
https://www.headliner.nl/(...)en-telegraaf-2221056
pi_220420256
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 08:48 schreef Horsemen het volgende:
Vanmorgen stond er een stuk in de Telegraaf mbt Bridgefund.
Het heeft eigenlijk geen raakvlak met Crowdfinance en ik verwacht niet dat er hier veel investeerders zijn die investeren via deze club maar misschien toch wel interessant om te lezen.

https://www.telegraaf.nl/(...)campaign=share%0D%0A

SwishFund/PIN Voorschot/BridgeFund en soortgelijke kortlopend krediet partijen profiteren van onwetende ondernemers of ondernemers die paniekerig geld nodig hebben.

Een rente van 2% tot 3,5% per MAAND is ronduit schandalig te noemen.
Natuurlijk is het logisch dat er een hogere rente gerekend wordt als het geldnemers zijn die nergens terecht kunnen, maar dan moet je ook open en bloot gaan met de risico's en rentepercentages.

Hoe BridgeFund groot in de media adverteert als 'Altijd handig om geld achter de hand te hebben' is crimineel marketing gedrag. Ben dan ook de grote jongen om open over rentepercentages te communiceren. Het is géén financier voor iedereen, slechts voor een enkeling.
pi_220420664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volledig:
SPOILER
Toch vreemd dat ze met zulke rentes toch nog verlies maken. Ze lenen ook geld uit aan Duitse bedrijven? _O-
Pecunia non olet
pi_220420700
Collin proj 53498 OG Fam Mulder (Ermelo) verbouwing & verduurzaming is niet meer zichtbaar.

Heb mijn inleg maar teruggetrokken & wacht verder maar af of deze nog verschijnt.
pi_220420758
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 11:57 schreef obligataire het volgende:

[..]
Volledig:
SPOILER
Toch vreemd dat ze met zulke rentes toch nog verlies maken. Ze lenen ook geld uit aan Duitse bedrijven? _O-
Wat een walgelijk bedrijf. Zo'n hoge rentes moeten verboden worden :N Als je namelijk alleen tegen zo'n rente kunt lenen, is het zeer waarschijnlijk beter dat je helemaal niet (nog meer) leent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')