Je bent gewoon een pacifist en denkt dat alles diplomatiek is op te lossen.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie niet.
[..]
Ik besef heel goed dat we afhankelijk zijn van de VS.
Maar dat betekent niet dat we ons zomaar een nieuwe oorlog in moeten laten rommelen.
Het is nu eenmaal een feit dat stevige beweringen gestaafd dienen te worden door stevige bewijzen.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een mooie onderbouwing weer met verfieerbaar bronnen waarom het onzin zou zijn. Is dit nu het hooggeleide maga iq waar je jezelf toe rekent.
Als de NAVO iets doet, en europa zet 40 tanks in, en de VS 100, ja, dan betaalt de VS ook meer. Ze zetten immers meer materiel in. Dus op papier, ja. Maar in de praktijk betaalt iedereen gewoon voor zichzelf.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:23 schreef UitStraling het volgende:
Wat heeft dit in hemelsnaam te maken met de bijdrage van de VS aan de NAVO?
Nee hoor, ik ben voor militaire hulp aan Oekraïne, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pacifist en denkt dat alles diplomatiek is op te lossen.
VS en Israël zijn dit begonnen, zonder duidelijk doel, zonder NAVO of VN raadpleging, ze konden het alleen wel af want "most powerful military in the world" en nu duren ze de straat van Hormuz niet meer in en mogen wij de rommel opruimen? "No thank you, mr Trump".quote:Op zich niks mis mee. Maar niet altijd realistisch.
Ik vind het vrij gevaarlijk en naïef om de VS nu gewoon maar te beschuldigen van: “ze vallen een souverein land binnen” en dat soort onzin.
Enige wat me niet lekker zit in het geheel is de continue bemoeienis van Israël in het geheel.
Uh huh.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een feit dat stevige beweringen gestaafd dienen te worden door stevige bewijzen.
Zo denken totale wappies en samenzweringsmannetjes, ik beweer wat onzin en bewijs maar dat het onzin is, nopes zo werkt het niet, u bent af.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh.
En waar is je "staving" dat de VS blijkbaar betaalt?
Maar ze vallen nu eenmaal een soeverein land binnen. Feit.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pacifist en denkt dat alles diplomatiek is op te lossen.
Op zich niks mis mee. Maar niet altijd realistisch.
Ik vind het vrij gevaarlijk en naïef om de VS nu gewoon maar te beschuldigen van: “ze vallen een souverein land binnen” en dat soort onzin.
Enige wat me niet lekker zit in het geheel is de continue bemoeienis van Israël in het geheel.
Het is ook wel ronduit hilarisch dat trumpie hulp van Oekraïne afwees, het land met de meeste kennis en ervaring mbt drone warfarequote:Op maandag 16 maart 2026 12:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben voor militaire hulp aan Oekraïne, bijvoorbeeld.
Dat land heeft letterlijk niet om de inval gevraagd en heeft onze hulp nodig.
[..]
VS en Israël zijn dit begonnen, zonder duidelijk doel, zonder NAVO of VN raadpleging, ze konden het alleen wel af want "most powerful military in the world" en nu duren ze de straat van Hormuz niet meer in en mogen wij de rommel opruimen? "No thank you, mr Trump".
Kijk die sneer bedoelde ik. Doet niets aan het feit dat we de lul zijn, maar het bekt wel lekkerquote:
En stiekem helpt Oekraïne de VS alsnog waarschijnlijk. Maar dat publiekelijk toegeven kan Trump niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is ook wel ronduit hilarisch dat trumpie hulp van Oekraïne afwees, het land met de meeste kennis en ervaring mbt drone warfare
Je hebt het over jezelf vrind.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:30 schreef UitStraling het volgende:
Zo denken totale wappies en samenzweringsmannetjes, ik beweer wat onzin en bewijs maar dat het onzin is, nopes zo werkt het niet, u bent af.
Ik wacht op bewijs dat Europa meer betaalt aan de NAVO dan de VS, hup hup hup.quote:
Die zoeken nog een nieuwe sponsor.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:34 schreef Perrin het volgende:
De Houthi's houden zich idd nog verdacht stil.
[ afbeelding ]
[ x ]
Als je ergens een religieuze genocide wil plegen, vervang het dan niet door andere religie, maar laat het gewoon leeg ofzoquote:Op maandag 16 maart 2026 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als ik baas van de wereld was zou ik dat plan van Gaza als mooi toeristoord vol met hotels gewoon doortrekken door heel Israël en die inwoners laten verkassen met geweld.
Zo lang geprobeerd maar wordt niet wat met die gasten daar. Stekker eruit, zeker uit de Mossad het leger en naar een veilig maar afgelegen eiland brengen.
Daarna de hele islam vernietigen in het M-O, en kerken bouwen.
Het effect van broer wipt zus maal 10.000.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:34 schreef Perrin het volgende:
De Houthi's houden zich idd nog verdacht stil.
[ afbeelding ]
[ x ]
Ook deze meneer promoot etnische zuivering en genocidequote:Op maandag 16 maart 2026 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle foute Arabieren en Egyptenaren terug naar eigen land, mooi stukje vastgoedgrond voor normale mensen, Joden en de inheemse bedoeïen.
Ik probeer juist een genocide en etnische zuivering te voorkomen.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook deze meneer promoot etnische zuivering en genocide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |