Juist vanwege die migratie schaar ik dat onder links beleid. De uitkeringen zijn niet afgeschaft, de migratie is niet gestopt. Links dus.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou geef ik graag af op links beleid maar onder de Tories na de Brexit was er nog meer migratie.
De NATO is wel een stuk zwakker zonder Amerika.quote:Op maandag 16 maart 2026 05:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als de NAVO staat of valt bij wat de Amerikanen inbrengen is het doodgeboren en heeft Trump groot gelijk dat hij zich zo opstelt
Gelukkig is dat niet het geval en is trump een idioot
Is dat een argument om miljarden naar Oekraïne te sturen? Omdat genoeg mensen het heel erg goed hebben? Verlaag eerst eens de belastingen, de AOW-leeftijd, ... maar nee, Oekraïne is belangrijker. Het schijnt maar een paar miljard per jaar te kosten om de AOW-leeftijd terug te brengen naar 65!quote:Op maandag 16 maart 2026 10:41 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Heeft er weinig mee te maken, en ook al ging er geen cent naar Oekraïne dan had het voor deze groep weinig betekend.
We hebben in Nederland ook een grote groep (miljoenen mensen) die het erg goed hebben, (half) vrijstaand wonen met 2 a 3 auto's voor de deur.
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 maart 2026 10:47 schreef TAmaru het volgende:
Die veiligheid en vrijheid zou misschien wel verbeteren als we een positieve relatie met Rusland zouden onderhouden.
Van de kosten van deze oorlog in Iran kan de VS ook jarenlang de zorg betaalbaar houden voor "Joe Average".quote:Op maandag 16 maart 2026 10:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is dat een argument om miljarden naar Oekraïne te sturen? Omdat genoeg mensen het heel erg goed hebben? Verlaag eerst eens de belastingen, de AOW-leeftijd, ... maar nee, Oekraïne is belangrijker. Het schijnt maar een paar miljard per jaar te kosten om de AOW-leeftijd terug te brengen naar 65!
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh? Waarom heeft de briljante leider van het beste land ter wereld met het tremendous sterkste leger onze hulp nodig?
Ik denk dat Trump juist wel heeft geleerd dat er geen boots on the ground moeten komen.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vietnam, Afghanistan, Irak, de VS leert het nooit.
Hij is het zat om andermans boontjes te doppen. Duh!quote:Op maandag 16 maart 2026 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh? Waarom heeft de briljante leider van het beste land ter wereld met het tremendous sterkste leger onze hulp nodig?
Het lijkt mij evident dat de VS in gezondheidszorg voor iedereen dient te investeren, maar dat staat een beetje los hiervan.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Van de kosten van deze oorlog in Iran kan de VS ook jarenlang de zorg betaalbaar houden voor "Joe Average".
Ga daar eerst eens mee aan de slag inderdaad.
Het is mijn inziens een argument wat in hetzelfde rijtje past.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Is dat een argument om miljarden naar Oekraïne te sturen? Omdat genoeg mensen het heel erg goed hebben? Verlaag eerst eens de belastingen, de AOW-leeftijd, ... maar nee, Oekraïne is belangrijker. Het schijnt maar een paar miljard per jaar te kosten om de AOW-leeftijd terug te brengen naar 65!
Denk jij dat Zwitserland ook te vrezen heeft van Rusland?quote:
Helaas zitten we er nog jaren aan vastquote:Op maandag 16 maart 2026 04:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ben deze man nu wel moe. Worden lange 2 jaar en 10 maanden. Als Europa/wereld schade beperken en weer het een en ander opbouwen en herstellen zodra er weer een nieuwe president gekozen is.
Ik zie niet in waarom we miljarden in de bodemloze put genaamd Oekraïne zouden storten alleen omdat we het hier zo goed hebbenquote:Op maandag 16 maart 2026 11:03 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het is mijn inziens een argument wat in hetzelfde rijtje past.
Zie niet in wat een groep armen er mee te maken heeft.
Dit zijn verder beslissingen wat binnen het kader van Europese veiligheid genomen zijn.
Wat hebben wij of Amerika daar mee te makenquote:Op maandag 16 maart 2026 08:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze oorlog is alles behalve illegaal. Iran terroriseert Israël namelijk al jaren via hun proxies en heeft openlijk de ambitie uitgesproken Israël te willen vernietigen.
Je ziet toch dat Oekraïne goed zichzelf lijkt te kunnen verdedigen (met onze middelen) dus hoe precies is dat een bodemloze put?quote:Op maandag 16 maart 2026 11:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom we miljarden in de bodemloze put genaamd Oekraïne zouden storten alleen omdat we het hier zo goed hebben
Wordt je nou niet moe van jezelf?quote:Op maandag 16 maart 2026 10:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Juist vanwege die migratie schaar ik dat onder links beleid. De uitkeringen zijn niet afgeschaft, de migratie is niet gestopt. Links dus.
Ik heb er veel op tegen die straat open te houden, tot 20% minder CO2 uitstoot staat in het vooruitzicht, omdat olie en gas welke niet gewonnen en verbrandt worden de enige wijze zijn om de CO2 uitstoot werkelijk terug te dringen bij een groeiende wereldbevolking.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:07 schreef Zoddie het volgende:
Op zich heb ik niet heel veel tegen het helpen de straat open te houden maar meer ook niet.
De aanval op Iran was een 15/10. Ik denk dat hij nu voor een 17/10 wil gaan.quote:Op maandag 16 maart 2026 10:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Niet op basis van een artikel. Op basis van het feit dat Europa veel te afhankelijk is van de VS om echt een consequente ´nee´ te verkopen. Dat weten wij zelf ook best.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Op basis van welk NAVO artikel zou Trump onze hulp mogen verwachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |