abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220352452
We mogen weer stemmen!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220352459
Ik heb wat met met zn alle :') :P
If they say
  zondag 15 maart 2026 @ 21:38:31 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220352468
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb wat met met zn alle :') :P
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 15 maart 2026 @ 21:38:54 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220352471
Samen voor ons eigen :P
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220352475
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Samen voor ons eigen :P
Dat dan weer wel :D
If they say
  zondag 15 maart 2026 @ 21:40:06 #6
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220352477
Ik heb me stempassen al klaar liggen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220352481
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:40 schreef Troel het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had ook ´met ze alle´ kunnen zijn :+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220352488
Ik vind deze verkiezingen maar moeilijk hoor. De stemwijzer geeft mij een landelijke partij waar ik voor de 2e kamer nóóit op zou stemmen, maar hun plannen voor mijn gemeente sluiten wel goed aan op mijn wensen.
pi_220352507
Tisser mis met met zn alle? Ik heb nooit zin in komma's (deze stond toevallig in mn woordenboek :P)
If they say
pi_220352521
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Tisser mis met met zn alle? Ik heb nooit zin in komma's (deze stond toevallig in mn woordenboek :P)
Er moet een n-netje achter.

Ik kocht gisteren een nieuwe fiets en vandaag verkocht ik mijn oude fiets 🥳
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220352534
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:46 schreef Vicky het volgende:

[..]
Er moet een n-netje achter.

Ik kocht gisteren een nieuwe fiets en vandaag verkocht ik mijn oude fiets 🥳
Moet altijd aan dat liedje denken: met zn alle, met zn ahalle, lalalalala :P

Kijk, das win-win, van je fiets ^O^
If they say
pi_220352544
quote:

SPOILER
Das nextlevel erg, me😖😖😖
If they say
pi_220352564
Ik gaat Dexter kijken 8-)
If they say
  zondag 15 maart 2026 @ 21:56:44 #14
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220352565
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Moet altijd aan dat liedje denken: met zn alle, met zn ahalle, lalalalala :P

Kijk, das win-win, van je fiets ^O^
Met z'n allen, met z'n ahallen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Die?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220352583
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Met z'n allen, met z'n ahallen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Die?
Ja, die 8-) ik zing echt niet met zn alleN :P
If they say
  zondag 15 maart 2026 @ 22:01:17 #16
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220352597
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook extreem ABN opgevoed :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220352608
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook extreem ABN opgevoed :D
Dat heeft mn moeder bij mij ook geprobeerd maar helaas is het een mix van ABN en APA geworden 8-)
If they say
  zondag 15 maart 2026 @ 22:03:38 #18
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220352614
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dat heeft mn moeder bij mij ook geprobeerd maar helaas is het een mix van ABN en APA geworden 8-)
Ik was gelukkig op tijd weg uit A om dat te voorkomen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220352621
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:03 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik was gelukkig op tijd weg uit A om dat te voorkomen ;)
Heb jij ff mazzel :D
If they say
pi_220352655
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef Troel het volgende:

[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Ik praat ABN als ik moet bellen voor mijn werk. Verder is het Dellufs met wat Haags erbij 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_220352689
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik vind deze verkiezingen maar moeilijk hoor. De stemwijzer geeft mij een landelijke partij waar ik voor de 2e kamer nóóit op zou stemmen, maar hun plannen voor mijn gemeente sluiten wel goed aan op mijn wensen.
Dat kan toch prima? Ik stem vrijwel altijd lokaal anders dan landelijk, terwijl ik altijd op landelijke partijen stem. Als de onderbouwing klopt, prima toch? De dingen waar ze invloed op hebben zijn ook totaal anders, dus het een hoeft het ander niet te bijten. Ik kan me best voorstellen dat iemand die landelijk SGP weigert vanwege vrouwenrechten dit regionaal wel zou kunnen stemmen (wellicht ook omdat vrouwen daar wel mee mogen doen, maar een lokale stem geeft ze 0 extra invloed op vrouwenrechten).
pi_220352695
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dat kan toch prima? Ik stem vrijwel altijd lokaal anders dan landelijk, terwijl ik altijd op landelijke partijen stem. Als de onderbouwing klopt, prima toch? De dingen waar ze invloed op hebben zijn ook totaal anders, dus het een hoeft het ander niet te bijten. Ik kan me best voorstellen dat iemand die landelijk SGP weigert vanwege vrouwenrechten dit regionaal wel zou kunnen stemmen (wellicht ook omdat vrouwen daar wel mee mogen doen, maar een lokale stem geeft ze 0 extra invloed op vrouwenrechten).
Het is geen SGP gelukkig ;)
pi_220352804
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef PoesInDoos het volgende:
hun plannen voor mijn gemeente sluiten wel goed aan op mijn wensen.
Ons dorpje heeft een eigen verkiezingsblaadje. Alle partijen willen in grote lijnen hetzelfde voor ons dorp. Dus da's mooi, dan komt dat vast goed ;) (o nee, het is politiek...)
Je kunt hier maar op (een mengelmoes van) een paar landelijke partijen stemmen. De helft van de partijen is lokaal.
pi_220353445
quote:

SPOILER
En geen punt! :(
  maandag 16 maart 2026 @ 07:46:13 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220353625
Ik krijg ook error van de tt, gelukkig zit ik ook niet op het stembankje!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 16 maart 2026 @ 07:54:37 #26
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220353675
Hier zijn maar 5 partijen, 4 landelijke, 1 lokale.
Twee vallen sowieso af en de andere 3 sta ik op een belangrijk punt net aan de andere kant dan zij.

Het is dat ik niet stemmen geen optie vind maar het is nog nooit zo lastig geweest.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 16 maart 2026 @ 08:08:45 #27
176471 oh-oh
pi_220353790
Echt lastig.
Ik stemde altijd veel linkser dan landelijk maar ik woonde in nogal een rechts buurtje.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220353991
In ons dorp is aan het eind van afgelopen jaar een AZC geopend, sindsdien zijn er 2 keer zoveel asielzoekers en de plannen zijn dat het complex er in ieder geval 10 jaar blijft. Daar is enorm veel weerstand tegen geweest, nog steeds overigens. Er is 1 lokale partij die zich openlijk verzet tegen het AZC en ook een partijpunt heeft dat deze moet verdwijnen. Ik vermoed dat deze partij nog wel eens heel hoog kan gaan scoren dit jaar door bovenstaande, ook al kunnen ze dat laatste natuurlijk nooit waarmaken.

En de CU zal weer hoog scoren, die partij doet het hier in het dorp altijd goed.

Zelf heb ik nog geen idee waar ik op wil stemmen, ik ga mij deze week maar eens wat beter verdiepen in de partijprogramma's.
pi_220354030
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Je zegt en zingt vast wel meer letters niet die je wel schrijft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220354414
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 08:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je zegt en zingt vast wel meer letters niet die je wel schrijft.
Het houdt iedereen wel bezig he :D Volgende bankje wordt voor ons allemaal *)
If they say
pi_220354528
Ons dorp is best rechts, tenminste dat bleek bij de landelijke verkiezingen. En van oudsher gelovig.

Vandaag maar eens verdiepen in de partijen. Van Juul moet ik op school gaan stemmen want dan kan ze naar me zwaaien O+ Ze gaan ook altijd even kijken met de klas (alle klassen gaan kijken).
pi_220354653
Hier wordt volgens mij ook veel rechts gestemd.
Ik zal vanmiddag de kieswijzer eens doen, ik heb geen idee nog namelijk.

Eigenlijk moet ik een rondje poetsen, maar ik ben aan het uitstellen, ik heb zo geen zin. Maar als ik het nu doe dan ben ik maar klaar... zucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 16-03-2026 10:15:43 ]
Fake it till you make it...
pi_220354662
Hier geen PVV of FvD in de gemeente! *O*
  maandag 16 maart 2026 @ 10:19:10 #34
244125 laziness
pi_220354718
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:11 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier ook niet maar wel BBB die bijna nergens mee doen.
pi_220354743
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:11 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier wel de FvD en een lokale die ook in die hoek zit.
Maar we hebben ook de Partij van de Dieren. ):O
Ik hang toch ergens in het midden, geen schreeuw partij voor mij.

Ik zie dat CU en Groenlinks hier samen de meeste mensen hebben in de raad nu. Stad op de rand van de biblebelt met studenten

@Nijna, succes. Ik ben wel klaar met poetsen voor vandaag. Stom klusje, maar klaar is klaar *O*
SPOILER
pi_220354763
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

@:Nijna, succes. Ik ben wel klaar met poetsen voor vandaag. Stom klusje, maar klaar is klaar *O*
SPOILER
Hier juist weer geen PvdD -O-

Ach, we can't have it all.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:30:35 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220354802
Hier geen stemwijzer of kieswijzer, dus ik ga programma's doorspitten.... Niet dat die kieswijzer alles zegt (wat een idiote stellingen zitten daar soms in zeg!), maar het geeft in ieder geval richting.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 16 maart 2026 @ 10:40:50 #38
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220354885
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Hier geen stemwijzer of kieswijzer, dus ik ga programma's doorspitten.... Niet dat die kieswijzer alles zegt (wat een idiote stellingen zitten daar soms in zeg!), maar het geeft in ieder geval richting.
Mijn ervaring is dat die kieswijzers door de partijen vooral zo ingevuld worden dat ze verwachten altijd in de top 3 te zitten ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220354935
In 'mijn' dorp wonen Job Cohen, Lillian Marijnissen en Marianne Thieme. Dat is best een links blok.

Voor een dorp die behoorlijk rechts stemt altijd (en CU).
De grootste was in 2025 wel D66 tot mijn verbazing, in 2023 was dat by far PVV. Landelijke verkiezingen bedoel ik dan.
  maandag 16 maart 2026 @ 11:21:52 #40
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220355423
Ik zit weer op een stembureau deze verkiezingen dus qua tellen is het ook altijd leuk, Bij de tweede Kamerverkiezingen was de uitslag van "mijn" stembureau wel representatief voor de einduitslag.

Ik vind het heel irritant dat sommige partijen standpunten hebben waar mensen op aanslaan maar die in de praktijk nooit uit te voeren zijn. In onze stad zijn dat vooral de lokale partijen heb ik het idee.

Ik stem op dezelfde (landelijke) partij waar ik ook tijdens de tweede Kamerverkiezingen op heb gestemd. Dat past ook lokaal prima. In mijn eigen omgeving vind ik dezelfde dingen belangrijk als landelijk (in tegenstelling tot sommige "not in my backyard" stemmers in mijn omgeving).
pi_220355442
Ik heb de kieswijzer gedaan maar kan mij principieel niet vinden in die uitslag :') ik ga geen fvd of pvv stemmen..

Nog 2 dagen om te beslissen, mag sowieso alleen stemmen als mijn zoon thuis is want die wil mee, vind het mega interessant.

Het is echt maandag vandaag, niet vooruit te branden, voel me niet heel fit en moe dus hang op de bank, zit afleveringen van de drop van stuk tv op YouTube te kijken.
S. 2014
J. 2016
pi_220355482
Het zou wat dat betreft eerlijker zijn als ze ipv een stemwijzer met stellingen, globaal aangeven hoeveel geld ze aan waaraan uit willen geven, en als ze dat niet redden vanuit het geld dat de gemeente vorig jaar kreeg, waar ze dan op gaan bezuinigen (of belastingen verhogen oid). Dat geeft een veel eerlijker beeld. Geld uitgeven kan iedereen…

Zo’n AZC wil vrijwel niemand in zijn stad, maar levert ook best wel veel geld op. Geen AZC betekent dus minder geld voor andere zaken en waar ze dat minder uitgeven hoort er ook bij. Gewoon maar roepen is te makkelijk imo.
pi_220355731
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:30 schreef FlyingFish het volgende:
Het zou wat dat betreft eerlijker zijn als ze ipv een stemwijzer met stellingen, globaal aangeven hoeveel geld ze aan waaraan uit willen geven, en als ze dat niet redden vanuit het geld dat de gemeente vorig jaar kreeg, waar ze dan op gaan bezuinigen (of belastingen verhogen oid). Dat geeft een veel eerlijker beeld. Geld uitgeven kan iedereen…

Zo’n AZC wil vrijwel niemand in zijn stad, maar levert ook best wel veel geld op. Geen AZC betekent dus minder geld voor andere zaken en waar ze dat minder uitgeven hoort er ook bij. Gewoon maar roepen is te makkelijk imo.
Wat ik wel interessant vond om te lezen is dat een AZC mer 100+ personen de beveiliging via het COA afneemt en het COA dat ook betaald. En alle kleinschaligere locaties zijn voor kosten van de gemeente en dus de gemeenschap. Waar ik eerder tegen de grote locaties was, moet ik zeggen dat deze informatie dat wel wat nuanceert.
pi_220355968
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik zie dat CU en Groenlinks hier samen de meeste mensen hebben in de raad nu. Stad op de rand van de biblebelt met studenten

@:Nijna, succes. Ik ben wel klaar met poetsen voor vandaag. Stom klusje, maar klaar is klaar *O*
SPOILER
Dat stof verschijnt altijd op wonderbaarlijke wijze weer. En we hebben hier 1 slaapkamer waar altijd veel stof ligt. Misschien ligt het aan de kant van het huis, ik heb geen idee...
Maar ik heb het meeste gedaan dus nu ff tijd voor thee en boterham.

PVV en FvD staan hier wel op de lijst, maar zitten nu niet in de gemeenteraad. Ik las ergens dat ze eerder op zijn gegaan in een lokale partij. Er zitten hier veel pvv stemmers....

Kieswijzer gedaan, 50 plus :') oa.
Ik denk dat ik me toch maar moet gaan verdiepen in het programma van een aantal partijen.
Die kieswijzer had rare stellingen.

@FlyingFish, dat zou wel duidelijker zijn.
  maandag 16 maart 2026 @ 12:53:09 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220356234
Ik stem lokaal (in het stemlokaal)
  maandag 16 maart 2026 @ 12:56:55 #46
176471 oh-oh
pi_220356316
Ik wilde ook schoonmaken vandaag maar het is er te mooi weer voor dus ik heb net buiten wat honden geschoren en geborsteld, heerlijk dat dat nu buiten kan O+
( Groucho Marx )
pi_220356636
FvD staat er bij ons wel op, PVV niet, maar wel een soortgelijke lokale partij die heel erg samenkliekt met de partij van De Mos in Den Haag.
Wij hebben 3 lokale, 1 half lokaal half landelijk en dan nog 4 (met fvd erbij 5) landelijke.
De landelijke vallen voor mij al af. Blijf hangen tussen 2 lokale
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_220356744
Bij mij kwam fvd als beste uit de bus :') Ammenooitniet. Dus, ik stem wat ik ook landelijk stem.
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 maart 2026 @ 13:42:09 #49
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220356986
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ook schoonmaken vandaag maar het is er te mooi weer voor dus ik heb net buiten wat honden geschoren en geborsteld, heerlijk dat dat nu buiten kan O+
Klinkt heerlijk! Heb je ook fotos van hoe je nu leeft qua omgeving enzo?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 16 maart 2026 @ 13:43:53 #50
176471 oh-oh
pi_220357008
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef Ynske het volgende:

[..]
Klinkt heerlijk! Heb je ook fotos van hoe je nu leeft qua omgeving enzo?
Ik post op FB, ik heb altijd ruzie met foto's posten hier.
Je weet hoe ik heet dus je kan me toevoegen!
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 maart 2026 @ 13:45:23 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_220357024
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik post op FB, ik heb altijd ruzie met foto's posten hier.
Je weet hoe ik heet dus je kan me toevoegen!
Heb je een verzoek gestuurd!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 16 maart 2026 @ 14:10:08 #52
176471 oh-oh
pi_220357244
Niks gekregen, zie je inbox :)
( Groucho Marx )
pi_220357306
Ik ga me volledig houden aan de kieswijzer: SGP _O- 75% van de vragen ging over AZC's en asielzoekers. Echt....
  maandag 16 maart 2026 @ 15:15:37 #54
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220357736
Hier is een partij die zegt dat er geen azc komt, er geen windmolens komen, en nog wel meer dingen waar ze helemaal niet over gaan.

Tja, en die zullen dus wel stemmen krijgen, want niet iedereen weet dat ze daar helemaal niet over gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 16 maart 2026 @ 18:52:24 #55
244125 laziness
pi_220359530
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even :?
pi_220359581
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even :?
Dweilen met de kraan open? :+
pi_220359642
Of een absorbeerder voor een tranendal :P
Die partij zou voor mij afvallen.
If they say
pi_220359687
Ik vind mezelf zielig _O- ben weer ouderwets mishandeld door de orthodontist, net zoals vroeger.
Maarrrrr er was ook goed nieuws, volgens hen hoefde niet mijn hele mijn spalkje vervangen te worden!
pi_220359755
quote:
Zij gaan de lokale politiek en je dorp eens lekker oppoetsen ^O^

Een bezem was passender maar die past vast niet in je brievenbus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220359776
quote:
Glashelder?
  maandag 16 maart 2026 @ 19:35:51 #61
176471 oh-oh
pi_220359833
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:59 schreef Nijna het volgende:

[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!
( Groucho Marx )
  maandag 16 maart 2026 @ 19:42:32 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220359905
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 18:59 schreef Nijna het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!
Ik dweil niet met een zeem hoor :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 16 maart 2026 @ 19:45:25 #63
176471 oh-oh
pi_220359938
:') Ik heb heel mijn leven nog geen zeem in huis gehad, geen idee wat een mens daar mee moet!
( Groucho Marx )
pi_220360082
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef oh-oh het volgende:
:') Ik heb heel mijn leven nog geen zeem in huis gehad, geen idee wat een mens daar mee moet!
Ramen lappen
  maandag 16 maart 2026 @ 19:57:25 #65
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_220360084
De ramen zemen!
pi_220360115
Een zeem voelt altijd viezig. Ik gebruik liever een microvezel doek. :Y
Moet trouwens nog steeds een nieuw trekkertje kopen. Mijn rubbertje heeft gaatjes. :(
  maandag 16 maart 2026 @ 20:10:13 #67
176471 oh-oh
pi_220360217
Ik heb dat nog nooit met een zeem gedaan, water azijn en een spons, en een trekker idd.
Geeeeeeeeeeeeeeeen rubbers met gaatjes, dude...
( Groucho Marx )
pi_220360572
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dat nog nooit met een zeem gedaan, water azijn en een spons, en een trekker idd.
Geeeeeeeeeeeeeeeen rubbers met gaatjes, dude...
Nee hè! Geeft problemen. :%
Maar de druppels die je na het trekken overhoudt, veeg je met een zeem of doekje weg. :P
  maandag 16 maart 2026 @ 21:13:20 #69
176471 oh-oh
pi_220360772
Ik had een windowvac maar die heb ik aan de moeder van de meiden gegeven voor vertrek, ik gebruikte dat ding zelden. Hier heb ik vitrage :D
Die ik in de eerste instantie meteen er vanaf wilde halen want lelijk maar ik laat hem lekker hangen tot ik op het gemak voor iets anders kan kijken.
( Groucho Marx )
pi_220361150
Ik zweer bij de doeken van Iziclean!
Doek natmaken, uitknijpen, raam schoonmaken en klaaaaaar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')