SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb me stempassen al klaar liggenHet had ook ´met ze alle´ kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Er moet een n-netje achter.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Tisser mis met met zn alle? Ik heb nooit zin in komma's (deze stond toevallig in mn woordenboek)
Moet altijd aan dat liedje denken: met zn alle, met zn ahalle, lalalalalaquote:Op zondag 15 maart 2026 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Er moet een n-netje achter.
Ik kocht gisteren een nieuwe fiets en vandaag verkocht ik mijn oude fiets 🥳
Ik heb me stempassen al klaar liggenDas nextlevel erg, me😖😖😖SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Met z'n allen, met z'n ahallen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Die?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Moet altijd aan dat liedje denken: met zn alle, met zn ahalle, lalalalala
Kijk, das win-win, van je fiets![]()
Ja, diequote:Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n ahallen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Die?
Ik wel, maar ik ben dan ook extreem ABN opgevoedquote:Op zondag 15 maart 2026 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, dieik zing echt niet met zn alleN
Dat heeft mn moeder bij mij ook geprobeerd maar helaas is het een mix van ABN en APA gewordenquote:Op zondag 15 maart 2026 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik ben dan ook extreem ABN opgevoed
Ik was gelukkig op tijd weg uit A om dat te voorkomenquote:Op zondag 15 maart 2026 22:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat heeft mn moeder bij mij ook geprobeerd maar helaas is het een mix van ABN en APA geworden
Heb jij ff mazzelquote:Op zondag 15 maart 2026 22:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was gelukkig op tijd weg uit A om dat te voorkomen
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Met z'n allen, met z'n ahallen, met zijn allen zingen wij van harte gefeliciteerd. Die?
Dat kan toch prima? Ik stem vrijwel altijd lokaal anders dan landelijk, terwijl ik altijd op landelijke partijen stem. Als de onderbouwing klopt, prima toch? De dingen waar ze invloed op hebben zijn ook totaal anders, dus het een hoeft het ander niet te bijten. Ik kan me best voorstellen dat iemand die landelijk SGP weigert vanwege vrouwenrechten dit regionaal wel zou kunnen stemmen (wellicht ook omdat vrouwen daar wel mee mogen doen, maar een lokale stem geeft ze 0 extra invloed op vrouwenrechten).quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik vind deze verkiezingen maar moeilijk hoor. De stemwijzer geeft mij een landelijke partij waar ik voor de 2e kamer nóóit op zou stemmen, maar hun plannen voor mijn gemeente sluiten wel goed aan op mijn wensen.
Het is geen SGP gelukkigquote:Op zondag 15 maart 2026 22:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat kan toch prima? Ik stem vrijwel altijd lokaal anders dan landelijk, terwijl ik altijd op landelijke partijen stem. Als de onderbouwing klopt, prima toch? De dingen waar ze invloed op hebben zijn ook totaal anders, dus het een hoeft het ander niet te bijten. Ik kan me best voorstellen dat iemand die landelijk SGP weigert vanwege vrouwenrechten dit regionaal wel zou kunnen stemmen (wellicht ook omdat vrouwen daar wel mee mogen doen, maar een lokale stem geeft ze 0 extra invloed op vrouwenrechten).
Ons dorpje heeft een eigen verkiezingsblaadje. Alle partijen willen in grote lijnen hetzelfde voor ons dorp. Dus da's mooi, dan komt dat vast goedquote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef PoesInDoos het volgende:
hun plannen voor mijn gemeente sluiten wel goed aan op mijn wensen.
Ik heb me stempassen al klaar liggenEn geen punt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zegt en zingt vast wel meer letters niet die je wel schrijft.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ja, dieik zing echt niet met zn alleN
Het houdt iedereen wel bezig hequote:Op maandag 16 maart 2026 08:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je zegt en zingt vast wel meer letters niet die je wel schrijft.
Hier wel de FvD en een lokale die ook in die hoek zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier wel de FvD en een lokale die ook in die hoek zit.
Maar we hebben ook de Partij van de Dieren.![]()
Ik hang toch ergens in het midden, geen schreeuw partij voor mij.
@:Nijna, succes. Ik ben wel klaar met poetsen voor vandaag. Stom klusje, maar klaar is klaar
Hier juist weer geen PvdDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, we can't have it all.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Mijn ervaring is dat die kieswijzers door de partijen vooral zo ingevuld worden dat ze verwachten altijd in de top 3 te zittenquote:Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef Tink89 het volgende:
Hier geen stemwijzer of kieswijzer, dus ik ga programma's doorspitten.... Niet dat die kieswijzer alles zegt (wat een idiote stellingen zitten daar soms in zeg!), maar het geeft in ieder geval richting.
Wat ik wel interessant vond om te lezen is dat een AZC mer 100+ personen de beveiliging via het COA afneemt en het COA dat ook betaald. En alle kleinschaligere locaties zijn voor kosten van de gemeente en dus de gemeenschap. Waar ik eerder tegen de grote locaties was, moet ik zeggen dat deze informatie dat wel wat nuanceert.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:30 schreef FlyingFish het volgende:
Het zou wat dat betreft eerlijker zijn als ze ipv een stemwijzer met stellingen, globaal aangeven hoeveel geld ze aan waaraan uit willen geven, en als ze dat niet redden vanuit het geld dat de gemeente vorig jaar kreeg, waar ze dan op gaan bezuinigen (of belastingen verhogen oid). Dat geeft een veel eerlijker beeld. Geld uitgeven kan iedereen…
Zo’n AZC wil vrijwel niemand in zijn stad, maar levert ook best wel veel geld op. Geen AZC betekent dus minder geld voor andere zaken en waar ze dat minder uitgeven hoort er ook bij. Gewoon maar roepen is te makkelijk imo.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier wel de FvD en een lokale die ook in die hoek zit.
Maar we hebben ook de Partij van de Dieren.![]()
Ik hang toch ergens in het midden, geen schreeuw partij voor mij.
Ik zie dat CU en Groenlinks hier samen de meeste mensen hebben in de raad nu. Stad op de rand van de biblebelt met studenten
@:Nijna, succes. Ik ben wel klaar met poetsen voor vandaag. Stom klusje, maar klaar is klaar
Dat stof verschijnt altijd op wonderbaarlijke wijze weer. En we hebben hier 1 slaapkamer waar altijd veel stof ligt. Misschien ligt het aan de kant van het huis, ik heb geen idee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb het meeste gedaan dus nu ff tijd voor thee en boterham.
PVV en FvD staan hier wel op de lijst, maar zitten nu niet in de gemeenteraad. Ik las ergens dat ze eerder op zijn gegaan in een lokale partij. Er zitten hier veel pvv stemmers....
Kieswijzer gedaan, 50 plusoa.
Ik denk dat ik me toch maar moet gaan verdiepen in het programma van een aantal partijen.
Die kieswijzer had rare stellingen.
@FlyingFish, dat zou wel duidelijker zijn.Fake it till you make it...
Klinkt heerlijk! Heb je ook fotos van hoe je nu leeft qua omgeving enzo?quote:Op maandag 16 maart 2026 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ook schoonmaken vandaag maar het is er te mooi weer voor dus ik heb net buiten wat honden geschoren en geborsteld, heerlijk dat dat nu buiten kan
Ik post op FB, ik heb altijd ruzie met foto's posten hier.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! Heb je ook fotos van hoe je nu leeft qua omgeving enzo?
Heb je een verzoek gestuurd!quote:Op maandag 16 maart 2026 13:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik post op FB, ik heb altijd ruzie met foto's posten hier.
Je weet hoe ik heet dus je kan me toevoegen!
Dweilen met de kraan open?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even
Zij gaan de lokale politiek en je dorp eens lekker oppoetsenquote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
De lokale partij heeft een zeem in de brievenbussen gestopt met hun partij programma er aan geniet. De correlatie ontgaat me even
Glashelder?quote:Op maandag 16 maart 2026 18:52 schreef laziness het volgende:
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!quote:
quote:
Ik dweil niet met een zeem hoorquote:Op maandag 16 maart 2026 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste gedachte , slechte zet haha!
Ramen lappenquote:Op maandag 16 maart 2026 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb heel mijn leven nog geen zeem in huis gehad, geen idee wat een mens daar mee moet!
Nee hè! Geeft problemen.quote:Op maandag 16 maart 2026 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dat nog nooit met een zeem gedaan, water azijn en een spons, en een trekker idd.
Geeeeeeeeeeeeeeeen rubbers met gaatjes, dude...
Ja, heeft hij al gedaan, zelfs.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 07:43 schreef Hupje het volgende:
@:livelink O joh, wat heftigBeterschap voor hem! Gaat hij aangifte doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |