Zegt mij zo niets, ik ken ze weel dat hij zijn cape omslaat en die veranderde dan in het logo op de fles.quote:Op woensdag 24 juni 2026 16:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Het onderstaande clipje is niet wat ik zoch, ik zocht dat filmpje waar een vrouw door een gemaskerde man mee wordt genomen naar een strand oid, vervolgens zijn ooglapje afdoet en een fles sherry te voorschijn haalt en dan hoor je ook die voice-over.
"Het geheim dat je deelt met Sandeman."
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Is niet normaal. Maar toen wisten we niet beter.quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]Zo leer je wel je lesje.
Ik heb nooit gerookt,maar desondanks genoeg meegerookt. In huis, in de auto..Was allemaal heel normaal.
Die rokerij heeft mijn moeder zeker 10 jaar van haar leven gekost schat ik, ze rookte op het laatst zo voor 500/600 per maand.
quote:Op woensdag 24 juni 2026 17:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Is niet normaal. Maar toen wisten we niet beter.
Mijn vader rookte niet. En toch gestorven aan longkanker. Die veroorzaakt werd door een inpandige voliere.
De uitwerpselen van vogels zijn blijkbaar ook kankerverwekkend.
Raak en Riedel frisdrank...quote:Op zondag 5 juli 2026 12:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen er van die dikke plastic doppen op frisdrankflessen zaten.
Met laatste pakje bedoel je dat je gaat stoppen?quote:Op woensdag 24 juni 2026 12:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dat hier mag, maar niet geschoten is altijd mis.
Mijn eerste pakje dat ik kocht, kostte toen f 1,25.
Het laatste pakje, wat ik gisteren kocht (geen Belinda), kost 26 euro.
Omgerekend dus f 57,20
Oh ja die!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raak en Riedel frisdrank...
[ afbeelding ]
Nee, ik bedoelde niet dat ik ging stoppen. Heb het wel eens geprobeerd (pleisters, nicotinekauwgum en weet ik veel wat nog meer), maar ik ben gewoon een slappe dweil wat dat betreft. Je moet het ook vooral willen. En dat wil ik niet, want ik vind het veel te lekker.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met laatste pakje bedoel je dat je gaat stoppen?
Zo nee, alsnog doen.
Zo ja, overweeg pleisters. Ik heb bijna 30 jaar gerookt en ben 2 jaar geleden gestopt en heb letterlijk 1 avond het gevoel gehad dat ik een sigaret wou.
Als ik geweten had dat het zo makkelijk was om te stoppen dan was ik een BMW eerder gestopt met roken.
Ships daar ben ik wel eens bij geweest .. en dan de havenzangers op het podiumquote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Geen product in absolute zin, maar De Bestorming van café La Bastille op/aan de Lijnbaansgracht in Amsterdam was wel een jaarlijks terugkerende happening.
Totdat er door omwonenden geklaagd werd over (geluids)overlast en er geen vergunning meer verstrekt werd…
[ afbeelding ]
(eigen archief)
Daar ben ik wel een paar keer geweest, was altijd een leuk feestje. Maar heel eerlijk het begon wel uit de hand te lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Geen product in absolute zin, maar De Bestorming van café La Bastille op/aan de Lijnbaansgracht in Amsterdam was wel een jaarlijks terugkerende happening.
Totdat er door omwonenden geklaagd werd over (geluids)overlast en er geen vergunning meer verstrekt werd…
[ afbeelding ]
(eigen archief)
Welke is het een Plymouth of een Oldsmobile?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:35 schreef camilero het volgende:
[..]
Plymouth Oldsmobile? Ja, die herken ik nog wel
Ja. Ik zag te laat dat het AI-prutswerk wasquote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Welke is het een Plymouth of een Oldsmobile?
Maar in het plaatje is een niet bestaand model. De achter klep klopt niet en er ontbreekt een stuk aan de achterkant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |