quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Werken bij de NOS situatieschets. @:rambodirk
Ja maar De Mos met VVD en CDA erbij komt ook tekort en FvD is uitgesloten.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zal lekker bestuurbaar worden met VVD tot SP in een coalitie
Tot zover het feest van de democratie.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een coalitie zonder De Mos bouwen, als dat moet. De Mos moet een bijwagen van zes zetels vinden. Succes ermee.
Jammer van die ene zetel voor FvD.
Niet slecht voor jouw partij toch?quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:09 schreef Hanca het volgende:
Opkomst uiteindelijk maar 47,8%, dat valt na vanmiddag wel tegen:
https://www.middengroning(...)ngen-op-478-procent/
Zo. Wat laag zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:09 schreef Hanca het volgende:
Opkomst uiteindelijk maar 47,8%, dat valt na vanmiddag wel tegen:
https://www.middengroning(...)ngen-op-478-procent/
Hoger dan 4 jaar terug.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo. Wat laag zeg.![]()
Kennelijk leeft het gewoon niet bij veel mensen.
Meestal niet. We gaan het zien.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Niet slecht voor jouw partij toch?
Als ik het goed hoorde op de radio zijn er steden met 30 procent opkomst.quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo. Wat laag zeg.![]()
Kennelijk leeft het gewoon niet bij veel mensen.
Als meer dan de helft de moeite niet neemt, vind ik dat wel zorgwekkend hoor.quote:
Dat is toch een behoorlijk tokkiehol waar ze een tijdje terug nog hebben gemat met de ME want azc.quote:
Ik denk dat er maar weinig gemeenten zijn die boven de 50% komenquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Als meer dan de helft de moeite niet neemt, vind ik dat wel zorgwekkend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |