abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2026 @ 21:46:25 #1
35723 crew  GGMM
pi_220344713


quote:
Scary Movie 6 is een toekomstige Amerikaanse komische horrorparodiefilm geregisseerd door Michael Tiddes. De film is een vervolg op de film Scary Movie 5 uit 2013 en wordt de zesde film in de Scary Movie-filmserie.


Bekijk deze YouTube-video

POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze zaterdag 14 maart 2026 @ 21:47:12 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220344726
Die ga ik in de bioscoop kijken.
Your beauty never ever scared me.
pi_220344729
Ik ga dit niet kijken sorry.
  roze zaterdag 14 maart 2026 @ 21:47:51 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220344735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga dit niet kijken sorry.
Het is je vergeven.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:53:27 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220344790
Ik zie geen George?
Die was zowat het enige waarom Scary movie 3 leuk was.

Yahtzee!!!
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220344841
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Het is je vergeven.
Jullie zouden een mooi koppel maken

OT
Ik ga er even over nadenken :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze zaterdag 14 maart 2026 @ 22:01:36 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220344849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Jullie zouden een mooi koppel maken

OT
Ik ga er even over nadenken :)
Waarom dat nou weer
Your beauty never ever scared me.
pi_220344855
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:01 schreef Ama het volgende:

[..]
Waarom dat nou weer
Roze schattigheid met een schattige olifant
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:32:10 #9
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220345105
Ik heb alleen SM3 ooit gezien. De enige film die ik ooit gekeken heb die gehuurd was bij een videotheek.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage zaterdag 14 maart 2026 @ 22:37:59 #10
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220345182
Geen Leslie Nielsen ;(

Die kerel is inmiddels al ruim 15 jaar dood, ik dacht 5 ofzo :@
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:38:53 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220345191
Maar helaas ziet het er een stuk kutter en minder grappig uit dan Scary Movie 1/2

Was ook wel te verwachten natuurlijk.

Er komen al jaren geen goede comedies meer uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage zaterdag 14 maart 2026 @ 22:39:21 #12
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220345201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maar helaas ziet het er een stuk kutter en minder grappig uit dan Scary Movie 1/2

Was ook wel te verwachten natuurlijk.

Er komen al jaren geen goede comedies meer uit
Ik vond persoonlijk 3 en 4 wel de beste
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:39:26 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220345202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Geen Leslie Nielsen ;(

Die kerel is inmiddels al ruim 15 jaar dood, ik dacht 5 ofzo :@
Leslie Nielsen is dood? :'(
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:40:29 #14
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220345212
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maar helaas ziet het er een stuk kutter en minder grappig uit dan Scary Movie 1/2

Was ook wel te verwachten natuurlijk.

Er komen al jaren geen goede comedies meer uit
Klopt.
Rat Race was dat de laatste goede die ik heb gezien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:40:41 #15
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220345214
Gewoon de trailer beginnen met die domme megan shit en dan die een pronoun grap, wow zo hilarisch, hoe hebben ze het bedacht. Werkelijk grappig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage zaterdag 14 maart 2026 @ 22:41:42 #16
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220345226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Leslie Nielsen is dood? :'(
Ja, was toch iets te onvoorzichtig
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:41:54 #17
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220345231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:39 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik vond persoonlijk 3 en 4 wel de beste
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chick _O-

Ja 3 was goed, 4 weet ik niet meer zoveel van maar was dat niet meer Signs enzo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:43:50 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220345259
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja, was toch iets te onvoorzichtig
[ afbeelding ]
Heb het even gegoogled en die is inderdaad al meer dan 15 jaar dood.
Wist ik niet. Groot verlies hoor.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 maart 2026 @ 22:44:01 #19
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220345262
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chick _O-

Ja 3 was goed, 4 weet ik niet meer zoveel van maar was dat niet meer Signs enzo
Je moet ook een beetje de referenties snappen van de films/onderwerpen wat ze belachelijk maken. Als je die films niet hebt gezien is het sowieso al minder.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:49:25 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220345311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chick _O-

Ja 3 was goed, 4 weet ik niet meer zoveel van maar was dat niet meer Signs enzo
4 was best slecht imo, die was gebaseerd op de "War of the Worlds" van Spielberg.
Scary Movie 3 was gebaseerd op "Signs" van Mel Gibson en "The Ring", en was met Charlie Sheen en die acteur wat "George" speelde. Die laaste droeg die hele film als je het mij vraagt. Zelfden zo hard gelachen. Al heeft de wiet er wel bij geholpen eerlijk gezegd.

Leslie Nielson speelde trouwens de president of America in Scary movie 3. Elke scene met hem was hilarisch.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 22:58:33 #21
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220345387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Je moet ook een beetje de referenties snappen van de films/onderwerpen wat ze belachelijk maken. Als je die films niet hebt gezien is het sowieso al minder.
Natuurlijk heb ik de meeste dingen die ze belachelijk maken wel gezien maar dat maakt het niet grappig of goed gedaan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin zaterdag 14 maart 2026 @ 23:02:31 #22
35723 crew  GGMM
pi_220345433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga er even over nadenken :)
Laat maar weten als je eruit bent :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 14 maart 2026 @ 23:03:13 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220345441
In elk geval wel blij dat we common ground hebben gevonden @MMaRsu
Zelden zoveel lachkicks gehad vroeger als met Scary Movie 1-2-3
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Redactie Frontpage zaterdag 14 maart 2026 @ 23:28:37 #24
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220345648
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 22:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Natuurlijk heb ik de meeste dingen die ze belachelijk maken wel gezien maar dat maakt het niet grappig of goed gedaan
Nouja, humor verschilt natuurlijk. Maar zoiets als deze referentie vond ik prachtig

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
  Forum Admin woensdag 25 maart 2026 @ 17:16:24 #25
35723 crew  GGMM
pi_220429590
Er is een nieuwe poster uit :)

Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze woensdag 25 maart 2026 @ 17:20:14 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220429638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe poster uit :)

[ afbeelding ]
Leuk, zin in. :)
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:25:50 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220429682
Tuesday hoe origineel en grappig! Leuk gevonden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin maandag 20 april 2026 @ 18:30:06 #28
35723 crew  GGMM
pi_220621551
@MMaRsu het is tijd om flink te lachen, er is een nieuwe poster uit :)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 20 april 2026 @ 18:43:05 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220621632
Hilarisch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  roze maandag 20 april 2026 @ 18:45:35 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220621649
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:43 schreef MMaRsu het volgende:
Hilarisch
Ik snap dit soort reacties niet zo goed, je weet toch wat voor soort film Scary Movie is? :? Dit past gewoon prima in de stijl van de films.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 20 april 2026 @ 18:54:51 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220621697
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 18:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik snap dit soort reacties niet zo goed, je weet toch wat voor soort film Scary Movie is? :? Dit past gewoon prima in de stijl van de films.
Nee

Ipv leuke slimme grappen zijn het grappen voor de meest breinloze imbicielen

Zie Scary Movie 1/2 vs Scary Movie 5
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 20 april 2026 @ 18:57:24 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220621712
Beetje dit niveau

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin maandag 20 april 2026 @ 18:58:03 #33
35723 crew  GGMM
pi_220621718
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 18:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Nee

Ipv leuke slimme grappen zijn het grappen voor de meest breinloze imbicielen

Zie Scary Movie 1/2 vs Scary Movie 5
En dan imbicielen spellen

Oke je hebt alsnog gelijk, maar dit vond ik wel geestig :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 20 april 2026 @ 20:05:46 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220622462
Ach ja ik ben ook geen einstein natuurlijk :P

Maar het komt gewoon over als hoeveel referenties kunnen we in de film proppen

Ipv dat ze zelf iets grappigs bedenken

Referentie is an sich niet perse grappig natuurlijk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Frontpage maandag 20 april 2026 @ 20:12:24 #35
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220622537
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ach ja ik ben ook geen einstein natuurlijk :P

Maar het komt gewoon over als hoeveel referenties kunnen we in de film proppen

Ipv dat ze zelf iets grappigs bedenken

Referentie is an sich niet perse grappig natuurlijk
Dat is gewoon het gewoon het hele concept? Daar zat tussen 1 en 5 geen verschil in.
  maandag 20 april 2026 @ 20:17:09 #36
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220622584



Brenda _O_

Ga deze zeker kijken.

[ Bericht 22% gewijzigd door Regilio_ op 20-04-2026 20:24:18 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  roze maandag 20 april 2026 @ 20:56:38 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220622845
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ach ja ik ben ook geen einstein natuurlijk :P

Maar het komt gewoon over als hoeveel referenties kunnen we in de film proppen

Ipv dat ze zelf iets grappigs bedenken

Referentie is an sich niet perse grappig natuurlijk
Dit is precies wat Scary Movie altijd is geweest. :')
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:07:54 #38
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220625246
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 20:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Dit is precies wat Scary Movie altijd is geweest. :')
Maar je kan het goed schrijven of slecht

Zie disaster movie

[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 21-04-2026 13:21:42 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Forum Admin woensdag 22 april 2026 @ 18:55:41 #39
35723 crew  GGMM
pi_220634749
Er is weer een nieuwe poster :) @MMaRsu



Dit is grappig omdat het een parodie is op de film Michael.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en daar hoort deze teaser bij!
Bekijk deze YouTube-video
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  woensdag 22 april 2026 @ 19:13:04 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220634879
Ik moest niet lachen ;(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  roze woensdag 22 april 2026 @ 19:27:59 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220635007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 18:55 schreef GGMM het volgende:
Er is weer een nieuwe poster :) @:mmarsu

[ afbeelding ]

Dit is grappig omdat het een parodie is op de film Michael.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en daar hoort deze teaser bij!
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga geen trailers ofzo bekijken maar dit is wel een hele recente film. :D Draait zelfs nog in de bios.
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin dinsdag 5 mei 2026 @ 19:25:32 #42
35723 crew  GGMM
pi_220722670
Nieuwe poster!



Leuk hoe ze alle acteurs bij elkaar hebben gekregen en zonder photoshop deze mooie poster hebben kunnen maken :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze dinsdag 5 mei 2026 @ 19:27:14 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220722680
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 19:25 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe poster!

[ afbeelding ]

Leuk hoe ze alle acteurs bij elkaar hebben gekregen en zonder photoshop deze mooie poster hebben kunnen maken :)
:')
Your beauty never ever scared me.
  Forum Admin maandag 1 juni 2026 @ 19:06:14 #44
35723 crew  GGMM
pi_220937425
De FINAL TRAILER is uit *O*

Bekijk deze YouTube-video
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  roze zondag 7 juni 2026 @ 08:20:15 #45
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220976310
Ik vind hem erg grappig. En aan het gelach in de zaal te horen gisteren was ik zeker niet de enige. :D Flauwe humor waar niks veilig is wat woke is enz.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 7 juni 2026 @ 09:18:52 #46
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220976467
Gister gezien. Het eerste half uur is het leukst. Vooral met het pretpark op de achtergrond.
  roze zondag 7 juni 2026 @ 15:58:05 #47
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220979404
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 09:18 schreef Patapon het volgende:
Gister gezien. Het eerste half uur is het leukst. Vooral met het pretpark op de achtergrond.
Lol ja dat was ook grappig.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 09:59:40 #48
483584 incel
they/them
pi_221017263
Alleen nog maar cam versies beschikbaar :(
  vrijdag 12 juni 2026 @ 11:14:41 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_221017865
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 09:59 schreef incel het volgende:
Alleen nog maar cam versies beschikbaar :(
Hwt is toch een schijtfilm
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  roze vrijdag 12 juni 2026 @ 12:01:19 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221018084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hwt is toch een schijtfilm
:')
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 12 juni 2026 @ 15:11:13 #51
483584 incel
they/them
pi_221019183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 11:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Hwt is toch een schijtfilm
Tegenwoordig zijn er bijna geen goede films meer maar ik denk dat dit nog wel leuk kan zijn.

Vond die remake van Naked Gun van een jaar of 2 terug ook best goed eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')