quote:Scary Movie 6 is een toekomstige Amerikaanse komische horrorparodiefilm geregisseerd door Michael Tiddes. De film is een vervolg op de film Scary Movie 5 uit 2013 en wordt de zesde film in de Scary Movie-filmserie.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga dit niet kijken sorry.
Jullie zouden een mooi koppel makenquote:
Waarom dat nou weerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jullie zouden een mooi koppel maken
OT
Ik ga er even over nadenken
Roze schattigheid met een schattige olifantquote:
Ik vond persoonlijk 3 en 4 wel de bestequote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maar helaas ziet het er een stuk kutter en minder grappig uit dan Scary Movie 1/2
Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Er komen al jaren geen goede comedies meer uit
Leslie Nielsen is dood?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:37 schreef Watmoetjenou het volgende:
Geen Leslie Nielsen![]()
Die kerel is inmiddels al ruim 15 jaar dood, ik dacht 5 ofzo
Klopt.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maar helaas ziet het er een stuk kutter en minder grappig uit dan Scary Movie 1/2
Was ook wel te verwachten natuurlijk.
Er komen al jaren geen goede comedies meer uit
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chickquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:39 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk 3 en 4 wel de beste
Heb het even gegoogled en die is inderdaad al meer dan 15 jaar dood.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja, was toch iets te onvoorzichtig
[ afbeelding ]
Je moet ook een beetje de referenties snappen van de films/onderwerpen wat ze belachelijk maken. Als je die films niet hebt gezien is het sowieso al minder.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chick
Ja 3 was goed, 4 weet ik niet meer zoveel van maar was dat niet meer Signs enzo
4 was best slecht imo, die was gebaseerd op de "War of the Worlds" van Spielberg.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
3 is ook erg leuk met Simon Wrex en die 8mile shit, en dat kind van die blonde chick
Ja 3 was goed, 4 weet ik niet meer zoveel van maar was dat niet meer Signs enzo
Natuurlijk heb ik de meeste dingen die ze belachelijk maken wel gezien maar dat maakt het niet grappig of goed gedaanquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje de referenties snappen van de films/onderwerpen wat ze belachelijk maken. Als je die films niet hebt gezien is het sowieso al minder.
Laat maar weten als je eruit bentquote:
Nouja, humor verschilt natuurlijk. Maar zoiets als deze referentie vond ik prachtigquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik de meeste dingen die ze belachelijk maken wel gezien maar dat maakt het niet grappig of goed gedaan
Leuk, zin in.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:16 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe poster uit
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |