Dan is het meer een 'Harakiri' drone tochquote:
Beide zijn suïcidaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan is het meer een 'Harakiri' drone toch
Zo'n beetje elke corrupte generaal die zichzelf verrijkt heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef kibo het volgende:
[..]
Vwb Putin ben ik daar niet zo zeker van.
Wie of wat zou hem tegenhouden?
De hele wereld is inderdaad al jaren onderworpen aan een zorgvuldig onbehandelde persoonlijkheidsstoornis.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het probleem met Trump is....Hij doet alleen maar deals waar hij zelf wint en de wereld verliest....Hij kan niet anders...Zelfs als hij verliest, kan hij niet verliezen....Het is te zielig hoe deze manchild verlies niet kan accepteren en om hulp kan vragen....Helaas zal het praktisch onmogelijk zijn dat hij enpubliek Zelensky om hulp zou vragen...Hij kan het gewoon niet..
Ja weet ik, maar in mijn hoofd is het een soort knop die naar 'm lonkt. Ik denk dat ook niet, maar die tweede persoon is volgens mij Hegseth of Rubio oid - die hebben me vaker (negatief) verrast.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die rode knop is god/allah/jahweh/budha/vliegendspaghettimonster/ikzijdank slechts spreekwoordelijk, en kan de POTUS nooit in zijn eentje launchen (ook in Rusland niet).
En hoeveel jaknikkers beiden ook om zich heen hebben, zie ik niet gebeuren dat hij medewerking krijgt.
Ik weet niet wie die 2e persoon is, maar ik vermoed een hoge militair of zo.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:29 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar in mijn hoofd is het een soort knop die naar 'm lonkt. Ik denk dat ook niet, maar die tweede persoon is volgens mij Hegseth of Rubio oid - die hebben me vaker (negatief) verrast.
De UK heeft geen zeggenschap over Amerikaanse bommenwerpers.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:28 schreef cosmosis het volgende:
Hmmm waar is de UK precies mee bezig? Of is het herpositionering van materiaal?
[ x ]
Ah check... Was uiteraard geen UK bommenwerper, dacht al dat ze die zelf niet hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De UK heeft geen zeggenschap over Amerikaanse bommenwerpers.
Ik ben scherp en alert vanavond, ondanks een aantal lege flesjes bierquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:36 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ah check... Was uiteraard geen UK bommenwerper, dacht al dat ze die zelf niet hebben
Goed plan, maar ik prefereer volle glazenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben scherp en alert vanavond, ondanks een aantal lege flesjes bier
Wees niet bang, in tegenstelling tot de VS en Israël, heb ik mijn backup voorraad prima in ordequote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik prefereer volle glazenTot later
Leuk speelgoed zo'n 88erquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb niks ontvangen
*rolt teleurgesteld mijn Flak88 weer naar binnen
Epstein oppquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:44 schreef cosmosis het volgende:
Dit is wat ik me al een tijdje afvraag (is al eerder gepost dacht ik)
Hoe krijgt Israel het voor elkaar om al jaren allerlei oorlogen te voeren, zichzelf te verdedigen, en nu ook weer niet onder te doen voor de VS wat betreft zowel Iran als Libanon continue te bombarderen.....Hebben ze een continue aanvoer van alles militair, of hebben ze zelf een dusdanige militaire productie...
[ x ]
De depression was ook "Great". Misschien had hij dat in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben slechts een leek, dus wat weet ik er nou van, maar Trump heeft wel een aparte methode om Amerika weer Great te maken
Als zelfs de VS in rap tempo tempo al tekort komt, lijkt het mij sterk dat de voorraad van de UK toereikend is om langer dan een week of 2 vol te houden.quote:
Ik heb nog wat kerstkaarten van vorig jaarquote:
Make Trump rich again is wel iets waar hij aan het winnen is.......Dat is wel het trieste van de hele VS soap....Het maakt geen reet uit welke mongolische move hij volgende week doet om de wereld nog meer in een afgrond te storten...De zelfverrijking blijft gewoon doorgaan totdat het moment komt dat hij impeached wordt....quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben slechts een leek, dus wat weet ik er nou van, maar Trump heeft wel een aparte methode om Amerika weer Great te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |