Komt wel harder op je dakquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, maar 65kg... Die andere is 4,6kg. Nogal belangrijk
Je, de hoeveelheid dreigementen kun je niet langer op één hand tellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij nu net iets meer oppast waar hij gaat en staat om geen al te makkelijk doelwit te worden.
Ik vermoed dat de 'calculated attention diversion factor' bij Trump te groot is om een nucleair wapen in te zetten. Hij kan waarschijnlijjk nog net bevroeden dat als er een tactische kernbom afgaat in die regio, de aandacht voor zijn persoon en hyuuuuge presidential qualities voor minstens 2 weken aanzienlijk zal afnemen. Hence, no go.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat Trump die grote rode knop die zegt "just nuke em" te aantrekkelijk vindt om te laten voor wat hij is.
Trump en Poetin zijn psychopaten/narcisten. Maar ik ga er van uit dat er toch nog verstandige mensen om Trump zitten die dit niet laten gebeuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik ben er eerlijk gezegd wel bang voor dat Trump die grote rode knop die zegt "just nuke em" te aantrekkelijk vindt om te laten voor wat hij is.
Als de nukes beginnen te vliegen, wordt het tijd om het platteland op te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Trump en Poetin zijn psychopaten/narcisten. Maar ik ga er van uit dat er toch nog verstandige mensen om Trump zitten die dit niet laten gebeuren.
Het zou een drama zijn en Poetin het sein geven om er een op Oekraine te gooien. Want als de VS het mag dan Rusland ook zal men daar in het Kremlin denken. De gevolgen zouden enorm zijn. Moet je niet aan denken.
Die rode knop is god/allah/jahweh/budha/vliegendspaghettimonster/ikzijdank slechts spreekwoordelijk, en kan de POTUS nooit in zijn eentje launchen (ook in Rusland niet).quote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:58 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zelensky moet even gaan kaarten met Trump, want Trump 'doesn't have the cards'quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:12 schreef cosmosis het volgende:
Hoe lang kan Trump het vol houden dat alles wat hij doet het beste is en dat hij geen hulp nodig heeft anders dan de behulpzame landen dreigen met "tariffs" of "to little to late" Ik kan mij niet voorstellen dat Zelensky dan maar even drones gaat leveren....
[ x ]
Ik woon op het plattelandquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als de nukes beginnen te vliegen, wordt het tijd om het platteland op te gaan zoeken.
Ik ben zelf een beetje thuis in het RC gebeuren. Iedere gram telt. En zeker als je zulke afstanden wilt vliegen. Wat voor bom zit erop? 100kg? De rest zal waarschijnlijk niet eens de helft mogen wegenquote:
Maar wel een pak 😱quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zelensky moet even gaan kaarten met Trump, want Trump 'doesn't have the cards'
Ja dat is niet helemaal het stukje platteland wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik woon op het platteland![]()
![]()
Jammer genoeg op 14 kilometer afstand hemelsbreed van Volkel vandaan
Dat is dan weer onze expertisequote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben zelf een beetje thuis in het RC gebeuren. Iedere gram telt. En zeker als je zulke afstanden wilt vliegen. Wat voor bom zit erop? 100kg? De rest zal waarschijnlijk niet eens de helft mogen wegen
Neequote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is niet helemaal het stukje platteland wat ik bedoelde
Vwb Putin ben ik daar niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die rode knop is god/allah/jahweh/budha/vliegendspaghettimonster/ikzijdank slechts spreekwoordelijk, en kan de POTUS nooit in zijn eentje launchen (ook in Rusland niet).
En hoeveel jaknikkers beiden ook om zich heen hebben, zie ik niet gebeuren dat hij medewerking krijgt.
Niet handig als je een Oscar wil winnenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:10 schreef Perrin het volgende:
Escaleren of met de staart tussen de benen wegwezen? Het zal wel het eerste worden.
[ x ]
Van Donald ook denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is dan weer onze expertise
Gr gr Mo & Samir
Het probleem met Trump is....Hij doet alleen maar deals waar hij zelf wint en de wereld verliest....Hij kan niet anders...Zelfs als hij verliest, kan hij niet verliezen....Het is te zielig hoe deze manchild verlies niet kan accepteren en om hulp kan vragen....Helaas zal het praktisch onmogelijk zijn dat hij enpubliek Zelensky om hulp zou vragen...Hij kan het gewoon niet..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zelensky moet even gaan kaarten met Trump, want Trump 'doesn't have the cards'
Ik denk dat Rusland daar zelfs terughoudender in is. De VS zie ik dat nog wel doenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:18 schreef kibo het volgende:
[..]
Vwb Putin ben ik daar niet zo zeker van.
Wie of wat zou hem tegenhouden?
I see what you did therequote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:03 schreef butz0rs het volgende:
Geruchten dat er iets met Bibi aan de hand is worden steeds luider
[ x ]
[ x ]
Trump zou de wereld in brand steken om zijn ego te redden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland daar zelfs terughoudender in is. De VS zie ik dat nog wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |