Hoeveel groenteboeren maken hun eigen zuurkool? komt gewoon van de groothandel.quote:Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb een paar keer zelf zuurkool gemaakt, maar eerlijk gezegd het loont zich niet. Hij is echt niet beter dan verse zuurkool van de groenteboer, het is een hoop werk, en als je niet goed oplet staat er schimmel op.
Heb daar geen cijfers van, maar ik ken er een paar waar ze dicht geknoopte plastic zakjes zuurkool hebben, zijn rauw, en duidelijk geen gesealde industrie met bedrukte verpakking.quote:Op maandag 27 april 2026 12:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoeveel groenteboeren maken hun eigen zuurkool? komt gewoon van de groothandel.
Duh als ik groenteboer was zou ik ze ook herverpakken, groothandel meuk verkoopt niet. Dat is goedkoper in de supermarkt.quote:Op maandag 27 april 2026 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Heb daar geen cijfers van, maar ik ken er een paar waar ze dicht geknoopte plastic zakjes zuurkool hebben, zijn rauw, en duidelijk geen gesealde industrie met bedrukte verpakking.
Welke groothandel heb je het over?quote:Op maandag 27 april 2026 19:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Duh als ik groenteboer was zou ik ze ook herverpakken, groothandel meuk verkoopt niet. Dat is goedkoper in de supermarkt.
Ik vind het juist heel lonend. Lekkerder dan uit de winkel en heel simpel. Je voegt ook makkelijk zelf smaakmakers toe. Vrijwel foolproof in vacuümzakken, net als kimchiquote:Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb een paar keer zelf zuurkool gemaakt, maar eerlijk gezegd het loont zich niet. Hij is echt niet beter dan verse zuurkool van de groenteboer, het is een hoop werk, en als je niet goed oplet staat er schimmel op.
Na pasteurisatie is het idd niet meer of minder dan piccalilly.quote:Op maandag 27 april 2026 23:00 schreef Hugo_Treger het volgende:
De Kimchikoning lult een flink eind uit zijn nek. Een smetje op zijn reputatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |