Is dan ook gewoon een prima knecht. Redelijk goed bergop en kan stevig tempo maken. Een goede upgrade wat ze vorig jaar hadden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:02 schreef Pistolero het volgende:
Tim Rex doet het toch niet onaardig als knecht.
Zat ie toen ook op een Kroon gaatje?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:17 schreef Felagund het volgende:
Karsten met Pozzato in een homo-discotheek.
Kiezen gewoon hun wedstrijddagen uit. Vandaag een rustige dag voor Van der Poel, en gisteren voor Van Aert.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:25 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Wout gisteren zo matig was als je dit ziet
Dit ziet er toch ook gewoon vrij matig uit? Wordt meteen ingelopen op de klimquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:25 schreef Marcoss het volgende:
Apart dat Wout gisteren zo matig was als je dit ziet
Meer dat hij er nog bij zat, het is nog een maar hele kleine groep..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:27 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dit ziet er toch ook gewoon vrij matig uit? Wordt meteen ingelopen op de klim
Wel een beetje jammer voor hem dat het een strijkijzer is die nooit een sprintje gaat winnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:35 schreef H.Vviv het volgende:
Dit zijn ook wel de inspanningen die Jorgenson perfect passen.
Werd nog wel kansloos uit het wiel gereden door Seixas niet zo lang geledenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:34 schreef Pistolero het volgende:
Jorgenson is echt in monstervorm aan het seizoen begonnen, jeetje.
Daar duurde de inspanningen langer. Jorgenson met een inspanning van rond de zeven minuten wereldtop.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd nog wel kansloos uit het wiel gereden door Seixas niet zo lang geleden
Wel zonde van die valpartij eerder deze week, al was het dan ook maximaal P2 geworden ipv nu P3
Hij wilde z'n vriendje laten winnen door hem een gat te geven en er alleen naartoe te poefen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:31 schreef Felagund het volgende:
Del Toro denkt dat de anderen wel het gat zullen dichtrijden?
Iedereen haat Jorgenson.quote:In de categorie: jammer dat we op dat moment met de recorder van onze smartphone een interview opnamen met zijn ploegleider Maarten Wynants en dus het hieronder beschreven incident niet konden filmen.
Wanneer Matteo Jorgenson een kwartier na afloop van de koninginnenrit aankomt bij de bus van Visma Lease a Bike, wordt hij letterlijk bij zijn nekvel gepakt door Javier Romo van Movistar. De Spanjaard is blijkbaar woedend over een koersmanoeuvre van de Amerikaan en komt met bedreigende taal verhaal halen.
Zijn ploegleider Max Sciandri moet tussenbeide komen en verhindert dat Romo naast verbaal ook fysiek geweld gebruikt. Wanneer Jorgenson de bus opstapt, roept hij Romo nog treiterend na: “Adios.”
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!quote:Of Van Aert zondag nog tot sprinten komt of niet, hij is tevreden over zijn week. “Ik ben blij met het gevoel”, zegt Van Aert. “Ik wou er ofwel vrijdag of vandaag nog een zware wedstrijd van maken. Vrijdag had ik daar niet de benen voor, maar vandaag wel. Ik voelde mij goed en kon lang overleven. Ik heb een leuke week achter de rug. Mijn enkel is nog niet top, maar goed genoeg en ik heb de nodige hardheid opgedaan. Een overwinning of een dichtere ereplaats had mooier geweest, maar ik geef mijn week een score van acht op tien”, aldus Van Aert.
De stuitende arrogantie is niet te harden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wilde z'n vriendje laten winnen door hem een gat te geven en er alleen naartoe te poefen.
Zag van de week dat de woordvoerder van WOUT ook alle vertrouwen had dat WOUT na de Tirreno nog een stap gaat maken. Dit voorjaar wordt voor hem!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen haat Jorgenson.
[..]
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!
Ik denk dat Georges een onvoldoende geeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen haat Jorgenson.
[..]
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!
Volgens Tom Boonen kun je als wielrenner beter niet aan kinderen beginnen tijdens je carrière.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Georges een onvoldoende geeft.
Nu weet ik niet of Tom Boonen de allerbeste is om advies te vragen voor zaken buiten het wielrennenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Tom Boonen kun je als wielrenner beter niet aan kinderen beginnen tijdens je carrière.
Milan al weer gelost?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:33 schreef wimderon het volgende:
Alpecin doet een serieuze poging tot uitdunning.
Zijn net begonnen aan de klim en Milan zat goed vooraan, maar hij is al flink aan het doorzakken.quote:
Denk dat Alpecin Decathlon ook wel nodig heeft om de verenigde troepen van Soudal, Trek, Lotto en co. af te houden.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Denk alleen niet dat Mathieu Lund kan lossen.
Matje wil nog even trainen?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flinke berg voordat ze naar de kust gaan.
Del Grosso had hier best bij mogen zitten.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Team van Alpecin lijkt wel gemaakt voor deze uitdunning
Hoe dan, nog 90k zonder ploeggenotenquote:Op zondag 15 maart 2026 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Ze zetten de boel op voor een sprint tussen Jasper, Lund en Del Toro.
In ieder geval een beetje moe maken.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe dan, nog 90k zonder ploeggenoten
Zou Jorgenson nog gaan proberen een secondje te sprokkelen bij de tussensprint?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. Ze zetten de boel op voor een sprint tussen Jasper, Lund en Del Toro.
Gezien z'n "sprints" dit jaar moet hij dan met flinke voorsprong beginnen..quote:Op zondag 15 maart 2026 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Jorgenson nog gaan proberen een secondje te sprokkelen bij de tussensprint?
Nee, is al een tijd gelost.quote:
Van Poppel had vandaag de opdracht om secondes weg te pakken, maar die is al afgestapt. Verder heeft er (buiten Pellizzari) eigenlijk niemand belang bij secondes dus dan zou het man tegen man zijn denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gezien z'n "sprints" dit jaar moet hij dan met flinke voorsprong beginnen..
En Pellizzari lijkt een stuk vinniger deze weekquote:Op zondag 15 maart 2026 13:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Poppel had vandaag de opdracht om secondes weg te pakken, maar die is al afgestapt. Verder heeft er (buiten Pellizzari) eigenlijk niemand belang bij secondes dus dan zou het man tegen man zijn denk ik.
Maar zou wel afgestapt zijn gisteren als ze niet in z'n eigen regio waren geweest.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En Pellizzari lijkt een stuk vinniger deze week
Als het wielrennen volledig uit het najaar zou bestaan dan zou dit ook kloppen. En dan zou Cosnefroy heuvelklassiekers winnen, Mas overal kort rijden en Abrahamsen echt meedoen in kasseienkoersen.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Lie heeft ook wel eens beter geklommen.
Staat Abrahamsen dit jaar wat lichter eigenlijk?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het wielrennen volledig uit het najaar zou bestaan dan zou dit ook kloppen. En dan zou Cosnefroy heuvelklassiekers winnen, Mas overal kort rijden en Abrahamsen echt meedoen in kasseienkoersen.
Hoe zwaarder hoe beter bij Jonas toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat Abrahamsen dit jaar wat lichter eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |