Iedereen haat Jorgenson.quote:In de categorie: jammer dat we op dat moment met de recorder van onze smartphone een interview opnamen met zijn ploegleider Maarten Wynants en dus het hieronder beschreven incident niet konden filmen.
Wanneer Matteo Jorgenson een kwartier na afloop van de koninginnenrit aankomt bij de bus van Visma Lease a Bike, wordt hij letterlijk bij zijn nekvel gepakt door Javier Romo van Movistar. De Spanjaard is blijkbaar woedend over een koersmanoeuvre van de Amerikaan en komt met bedreigende taal verhaal halen.
Zijn ploegleider Max Sciandri moet tussenbeide komen en verhindert dat Romo naast verbaal ook fysiek geweld gebruikt. Wanneer Jorgenson de bus opstapt, roept hij Romo nog treiterend na: “Adios.”
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!quote:Of Van Aert zondag nog tot sprinten komt of niet, hij is tevreden over zijn week. “Ik ben blij met het gevoel”, zegt Van Aert. “Ik wou er ofwel vrijdag of vandaag nog een zware wedstrijd van maken. Vrijdag had ik daar niet de benen voor, maar vandaag wel. Ik voelde mij goed en kon lang overleven. Ik heb een leuke week achter de rug. Mijn enkel is nog niet top, maar goed genoeg en ik heb de nodige hardheid opgedaan. Een overwinning of een dichtere ereplaats had mooier geweest, maar ik geef mijn week een score van acht op tien”, aldus Van Aert.
De stuitende arrogantie is niet te harden.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wilde z'n vriendje laten winnen door hem een gat te geven en er alleen naartoe te poefen.
Zag van de week dat de woordvoerder van WOUT ook alle vertrouwen had dat WOUT na de Tirreno nog een stap gaat maken. Dit voorjaar wordt voor hem!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen haat Jorgenson.
[..]
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!
Ik denk dat Georges een onvoldoende geeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen haat Jorgenson.
[..]
Wout geeft zichzelf ondertussen een 8, jawel!
Volgens Tom Boonen kun je als wielrenner beter niet aan kinderen beginnen tijdens je carrière.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Georges een onvoldoende geeft.
Nu weet ik niet of Tom Boonen de allerbeste is om advies te vragen voor zaken buiten het wielrennenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Tom Boonen kun je als wielrenner beter niet aan kinderen beginnen tijdens je carrière.
Milan al weer gelost?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:33 schreef wimderon het volgende:
Alpecin doet een serieuze poging tot uitdunning.
Zijn net begonnen aan de klim en Milan zat goed vooraan, maar hij is al flink aan het doorzakken.quote:
Denk dat Alpecin Decathlon ook wel nodig heeft om de verenigde troepen van Soudal, Trek, Lotto en co. af te houden.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Denk alleen niet dat Mathieu Lund kan lossen.
Matje wil nog even trainen?quote:Op zondag 15 maart 2026 13:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Flinke berg voordat ze naar de kust gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |