Stel je niet zo aan met je 'alle moslims'. Je hebt teringlijders, psychopaten, criminelen en normale mensen. En die vind je terug in elke laag van de bevolking en op elk werelddeel. Onder moslims en onder FOK!kersquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Lekker alle moslims met fluwelen handschoentjes behandelen, gaat het echt beter van worden.
De moslims worden maar al te graag de hand boven het hoofd gehouden. Met name de teringmoslims inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan met je 'alle moslims'. Je hebt teringlijders, psychopaten, criminelen en normale mensen. En die vind je terug in elke laag van de bevolking en op elk werelddeel. Onder moslims en onder FOK!kers
Daar gaat dit topic helemaal niet over. Het gaat over het toenemend antisemitisme en daar is dit een voorbeeld van. En dat heeft wel degelijk met een bepaalde laag van de bevolking te maken. De haat tegen joden is onder bepaalde bevolkingsgroepen zeer sterk aanwezig, dat kun je gewoon niet bagatelliseren zoals sommigen hier doen!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan met je 'alle moslims'. Je hebt teringlijders, psychopaten, criminelen en normale mensen. En die vind je terug in elke laag van de bevolking en op elk werelddeel. Onder moslims en onder FOK!kers
Ik vind het allemaal sukkels. Maakt niet uit welke Kerk.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Lekker alle moslims met fluwelen handschoentjes behandelen, gaat het echt beter van worden.
Wat een onzin weer. Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:22 schreef Mubassie het volgende:
[..]
De moslims worden maar al te graag de hand boven het hoofd gehouden. Met name de teringmoslims inderdaad.
Ik zie nergens bagatellisatie? Maar misschien is dat al weg?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:23 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic helemaal niet over. Het gaat over het toenemend antisemitisme en daar is dit een voorbeeld van. En dat heeft wel degelijk met een bepaalde laag van de bevolking te maken. De haat tegen joden is onder bepaalde bevolkingsgroepen zeer sterk aanwezig, dat kun je gewoon niet bagatelliseren zoals sommigen hier doen!
Inderdaad, omdat er zo blijkt ook erg veel moslims zijn die fundamentalistisch gedachtegoed omarmen en/of zich op andere negatieve manieren omarmen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Waarom niet? Moslims worden er in NWS dagelijks bijgesleept. Autocraten en fundamentalisten zijn debiel en Trump hoort ook in dat rijtje. Lekker Extreem rechts stemmen gaat het echt beter van worden.
Laatst nog in Utrecht met die agent en moslima's. Maar je weet ook best wel wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Heb je voorbeelden?
Serieus?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie nergens bagatellisatie? Maar misschien is dat al weg?
Het mooie is dat het alleen maar erger gaat worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:44 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Echt he? Ik ben best wel wat gewend maar ik word er verdrietig van. Ruiten van een restaurant die worden ingeslagen, joden die in de stad worden opgejaagd. Scholen die zwaar moeten worden beveiligd. Allemaal in ons eigen land.
Is dat mooi?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 19:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het mooie is dat het alleen maar erger gaat worden.
De politie zit er bovenop. Mooi werk van de politiequote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:39 schreef Red_85 het volgende:
Inmiddels meldt nu dat er 4 verdachten zijn opgepakt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)agoge-rotterdam.html
[..]
Ik kan veel, maar niet in jouw brein kijken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Laatst nog in Utrecht met die agent en moslima's. Maar je weet ook best wel wat ik bedoel.
Jammer dat vooral religieuze randdebielen dus maling hebben daaraan.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:32 schreef JanKlaassen1 het volgende:
[..]
Achja, het internationale recht aan onze laars lappen. Verstandig plan
Salafisten hebben helemaal geen Trump en Netanyahu nodig, onbelezen imbeciel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |