Het is echt ongehoord dom hoe sommigen hier dit soort daden proberen weg te praten als kwajongens streken. Dan ben je toch echt wel helemaal van het potje gerukt .....quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Wat kranten" is speculatie en ze hebben het trots gepubliceerd met een logo van een terroristische organisatie erbij dus ik zou dit niet als wat onbezonnen kwajongens willen bestempelen.
iedereen die dit soort dingen zit te downplayen is geen haar beter en onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:54 schreef matspontius het volgende:
[..]
Het is echt ongehoord dom hoe sommigen hier dit soort daden proberen weg te praten als kwajongens streken. Dan ben je toch echt wel helemaal van het potje gerukt .....
Ach, Sebbe.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou een Tarwekamp, wat niet ideologisch van aard was, eerder als terroristisch bestempelen dan wat kwajongens die wat kranten voor de deur in de fik steken, omdat ze iets op het nieuws hebben gezien. Maar goed, ik ben (gelukkig) geen rechter.
Het kan soms regenen en het kan soms hard regenen.quote:
Tarwekamp:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou een Tarwekamp, wat niet ideologisch van aard was, eerder als terroristisch bestempelen dan wat kwajongens die wat kranten voor de deur in de fik steken, omdat ze iets op het nieuws hebben gezien. Maar goed, ik ben (gelukkig) geen rechter.
Ze moeten hier wel binnen een minuut op reageren want anders wordt wel verdacht ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Ligt het aan mij of is de verontwaardiging over deze aanslag zeer laag bij alle prominente Nederlanders?
Het waren geen autochtonen, maar de motivatie was niet terroristisch zoals de AIVD dat ziet, anders zouden ze het hebben onderschept.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:18 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Tarwekamp:
Moshtag, Ilias, Adil en Mourad.
Ook kandidaten voor een EU-uitzethub.
Wat zou dit een mooi land zijn zonder allerlei geïmporteerde schoften.
Burgemeester, ministers etc hebben met afschuw gereageers volgens google aiquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ze moeten hier wel binnen een minuut op reageren want anders wordt wel verdacht ja.
Omdat het allemaal schijnheilige deugers zijn. Hetzelfde als die GL en D66 stemmers. Ze zijn allemaal voor immigratie en oh wat is het zielig. Totdat ze zelf een AZC in het dorp krijgen. Dan gaan ze janken, omdat ze erachter komen hoeveel overlast het geeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Ligt het aan mij of is de verontwaardiging over deze aanslag zeer laag bij alle prominente Nederlanders?
Achja, het internationale recht aan onze laars lappen. Verstandig planquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:00 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Berechten als aanslag door een terroristische groepering. En daarna paspoort afpakken en het land uittyfen.
Dit soort volk hoort hier niet.
Sympathisanten kunnen mee vertrekken.
Stel maar eens een voorbeeld.
Je krampachtig vasthouden aan een papieren wet uit het jaar nul…quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:32 schreef JanKlaassen1 het volgende:
[..]
Achja, het internationale recht aan onze laars lappen. Verstandig plan
Veroordeeld worden voor een terroristische misdrijf kan wel degelijk leiden tot intrekking van je dubbele nationaliteit, de Nederlandse.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:32 schreef JanKlaassen1 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je internationale recht. Anti-semitisme is weer duidelijk in opkomst in Europa en iedereen weet waar de oorzaak ligt. Dus steek dat internationale recht maar waar het hoortquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:32 schreef JanKlaassen1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:32 schreef JanKlaassen1 het volgende:
[..]
Jij bent alle twitters al langs gegaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Ja. Precies. Bij dubbele nationaliteit de Nederlandse asap intrekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:49 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]Je hebt het over mensen die aanslagen plegen.
Ik gok dat de gemeenschappelijke deler is; afstammelingen van familie in landen die kapotgebombardeerd worden door de ziomuricaanse Epstein-kliek.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:21 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, komt ie:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zou toch die grote gemeenschappelijk deler zijn? Wie o wie?
Nee hoor, gewoon schorem wat hier geboren is en afstamt van stront wat een aangeleerde bloedhekel heeft aan alles wat met Joden te maken heeft. Dat wordt er met de paplepel ingegoten, daarvoor hoeven ze niet eerst platgebombardeerd te worden......quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik gok dat de gemeenschappelijke deler is; afstammelingen van familie in landen die kapotgebombardeerd worden door de ziomuricaanse Epstein-kliek.
Behalve dat al deze voorbeelden dus volgden op het bombarderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon schorem wat hier geboren is en afstamt van stront wat een aangeleerde bloedhekel heeft aan alles wat met Joden te maken heeft. Dat wordt er met de paplepel ingegoten, daarvoor hoeven ze niet eerst platgebombardeerd te worden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |