zonder punten geen etenquote:
Met een strakke zuurpruim op de bank zitten maakt dan ook geen verschil, dan maar beter lol maken.quote:
jaquote:
Ben geen Chess fan, maar daar heb je natuurlijk nul komma niks aan bij dit spelquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik dacht die zo muzikaal was met die conservatorium achtergrond
En dat zal niet gebeuren, dus die min, met het gevolg lenen, is ook nooit zonder resultaat gebleven.quote:
Wat waren dan die 1000 bomen en strepen?quote:
Duizenden strepen en duizenden bomen, zit in lyricsquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat waren dan die 1000 bomen en strepen?
Duizenden strepenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat waren dan die 1000 bomen en strepen?
Oh !!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zat ikook t denken, amar de rest van de
[..]
Duizenden strepen en duizenden bomen, zit in lyrics
Ken alleen het refreinquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duizenden strepen
Duizenden bomen
Ben in gedachte
Ben aan het dromen
Je zit in mijn auto
En voel me bevrijd
Daarin zit mijn leven
Ik heb alle tijd
En dan met HOER !!! erachterquote:
ik heb meer het Jordy trauma ervanquote:
Dan kun jij waarschijnlijk ook nog steeds APT niet aanhoren?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb meer het Jordy trauma ervan
die welquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan kun jij waarschijnlijk ook nog steeds APT niet aanhoren?
Haha! Dat snap ik! En wat titel betreft vind ik toepasselijke 'Terug in de tijd' van Yves Berendse door Jordy nog kutter dan ik het al vondquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
die wel
maar @:Kissingbird is er allergisch voor
ik denk dat jij anoukie poukie stiekem een leuke dame vindquote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja, ze doet ook nog mee, hoe heette ze ookalweer? AnoekiePoekie, Nauwelijks in beeld sinds ze daar rondloopt , Regie doet zijn uiteste best om haar zo veel mogelijk uit beeld te houden![]()
[ afbeelding ]
Ja dat ook, maar meer omdat dit soort types meestal aan het eind van het liedje ineens de Ton pakken..quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat jij anoukie poukie stiekem een leuke dame vind
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wat morgen...
quote:
5thencounter in RLS / [SBS6] De Bondgenoten #235 Superfrank for the win!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja even snel gekeken
26 feb finale ongeveer
dus we moeten nog wel even
Echt verschrikkelijk smerig die meid. Buiten het feit dat ze overal haar rotzooi laat slingeren in de slaapkamer lijkt ze mij na de seks ook niet de aller schoonste. En dan ook nog klagen over die putten in haar benen die zichtbaar groter worden. Buiten het feit dat dit kind seksverslaafd lijkt te zijn heeft ze ook iets met frikandellen en mayonaise. Maar ondanks dat wordt ze aanbeden door een jongetje dat blij is eindelijk een gewillige sekspartner te hebben gevonden die ook nog eens zijn lengte heeft. Wat een bofkont is Robert toch.quote:
Mercedes boos op de meiden die het lef hebben te lachen, iets dat zij amper kent en erg jaloers op is. Meid bemoeit zich steeds vaker met anderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk smerig die meid. Buiten het feit dat ze overal haar rotzooi laat slingeren in de slaapkamer lijkt ze mij na de seks ook niet de aller schoonste. En dan ook nog klagen over die putten in haar benen die zichtbaar groter worden. Buiten het feit dat dit kind seksverslaafd lijkt te zijn heeft ze ook iets met frikandellen en mayonaise. Maar ondanks dat wordt ze aanbeden door een jongetje dat blij is eindelijk een gewillige sekspartner te hebben gevonden die ook nog eens zijn lengte heeft. Wat een bofkont is Robert toch.
Ik begreep dat er nog een schuld uitstaat van dat giechel bondje, stel je voor (misschien gaan ze vanavond 100 in de min) dat ze die schuld niet kunnen aflossen en die 40 punten zijn het verschil tussen plek één en twee.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mercedes boos op de meiden die het lef hebben te lachen, iets dat zij amper kent en erg jaloers op is. Meid bemoeit zich steeds vaker met anderen.
Logisch, als je geen moeite doet om punten te halen en alleen dom ligt te giebelen, maar wel punten hebt geleend van de vossen, dan zou ik ook pissed zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mercedes boos op de meiden die het lef hebben te lachen, iets dat zij amper kent en erg jaloers op is. Meid bemoeit zich steeds vaker met anderen.
Hoorde gisteren Jan wel zeggen dat de Haaien virtueel nog steeds in de min staan, vanwege die schuld.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Logisch, als je geen moeite doet om punten te halen en alleen dom ligt te giebelen, maar wel punten hebt geleend van de vossen, dan zou ik ook pissed zijn.
Ze zullen die punten terug moeten geven, ik vraag me af hoe dat dan gaat als ze bij de knock-outs al 100 in de min staan zal het hun een worst wezen dat het dan min 140 wordt. Lijkt me niet helemaal eerlijk omdat dan alles idd op nul gaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoorde gisteren Jan wel zeggen dat de Haaien virtueel nog steeds in de min staan, vanwege die schuld.
Dan kun je ook bij nog 40 punten tegoed, en minder dan 40 punten achterstand ook virtueel eerste zijn, toch?
Of geldt het dan niet?
Ik denk dat bij de start van de knockouts alles geplussed en gemind wordt.
Dat is nog niet voorgekomen, een leuke case study voor Febo als een Giebelkuttenbondje zolang op havermout en brood met pindakaas kan leven en dat ze bij de knockouts hun schulden niet terugbetaald hebben en zelfs negative punten kwijtgescholden worden... dat ze in de min niet met de knockouts mee mogen doen zal ze tegen die tijd aan hun reet roestenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zullen die punten terug moeten geven, ik vraag me af hoe dat dan gaat als ze bij de knock-outs al 100 in de min staan zal het hun een worst wezen dat het dan min 140 wordt. Lijkt me niet helemaal eerlijk omdat dan alles idd op nul gaat.
Misschien moeten ze wel alle vier opdonderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is nog niet voorgekomen, een leuke case study voor Febo als een Giebelkuttenbondje zolang op havermout en brood met pindakaas kan leven en dat ze bij de knockouts hun schulden niet terugbetaald hebben en zelfs negative punten kwijtgescholden worden... dat ze in de min niet met de knockouts mee mogen doen zal ze tegen die tijd aan hun reet roesten
Neuh die ouwe zeikkut gaat wel.. die andere 3 zijn nog te waardevol voor de KoppeltjesTVquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wel alle vier opdonderen.
Het verschil tussen de gieren en de vossen is nu 65 punten (zie cap van 5th hierboven). De haaien hadden dus alleen gedeugd als ze 1e geworden waren, want met een 2e plek hadden ze die 40 punten wel aan de vossen terug kunnen geven, maar dan hadden ze nog steeds op de 2e plek in de ranking gestaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begreep dat er nog een schuld uitstaat van dat giechel bondje, stel je voor (misschien gaan ze vanavond 100 in de min) dat ze die schuld niet kunnen aflossen en die 40 punten zijn het verschil tussen plek één en twee.
Ja ik snap nu wel dat Mercedes pissig is.
Het is natuurlijk ook een beetje een principe kwestie, ze kunnen niet eten en hebben schulden. Als je dan de kantjes eraf gaat lopen krijg je scheve gezichten van mensen die je helpen. En ja ze hadden evengoed 2e gestaan maar met minder verschil. Een paar frikandellen minder en ze staan weer nr. 1quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het verschil tussen de gieren en de vossen is nu 65 punten (zie cap van 5th hierboven). De haaien hadden dus alleen gedeugd als ze 1e geworden waren, want met een 2e plek hadden ze die 40 punten wel aan de vossen terug kunnen geven, maar dan hadden ze nog steeds op de 2e plek in de ranking gestaan.
Yup, maar in verhouding tot de reactie op hun eigen falen vond ik het een overdreven reactie. Daarom neig ik meer naar slechte verliezers die eigen falen weer afreageren.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje een principe kwestie, ze kunnen niet eten en hebben schulden. Als je dan de kantjes eraf gaat lopen krijg je scheven gezichten van mensen die je helpen.
Snap ik, deed ik ook maar nuanceer het wat. Je mag best kwaad zijn op iemand die van je geleend heb omdat het even moeilijk is (en er dan mee de bloemetjes gaat buiten zetten, zeg maar) Ik heb sowieso het gevoel dat 3 van die vier dames het allemaal wel prima vinden in die loods en niet zozeer voor die ton gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, maar in verhouding tot de reactie op hun eigen falen vond ik het een overdreven reactie. Daarom neig ik meer naar slechte verliezers die eigen falen weer afreageren.
Ja geen idee wat Fianca en Kristie daar verder doen, je ziet ze zelden. Cynthia lijkt zich de laatste tijd vooral druk te maken om slingerende vaat, en Chess.. Tja, ik snap dat die daar nog wel even wil blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik, deed ik ook maar nuanceer het wat. Je mag best kwaad zijn op iemand die van je geleend heb omdat het even moeilijk is (en er dan mee de bloemetjes gaat buiten zetten, zeg maar) Ik heb sowieso het gevoel dat 3 van die vier dames het allemaal wel prima vinden in die loods en niet zozeer voor die ton gaan.
Dat was in de eerste week dat ze op één stonden, met het winnen van 250 punten. Die winst waren ze ook wel kwijt geraakt zonder een wissel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja geen idee wat Fianca en Kristie daar verder doen, je ziet ze zelden. Cynthia lijkt zich de laatste tijd vooral druk te maken om slingerende vaat, en Chess.. Tja, ik snap dat die daar nog wel even wil blijven
Ze stonden trouwens voor de bondjeswissel wel op de eerste plek als gieren. Door de wissel meteen laatste met slechts 70 punten. Dan sta je met die nieuwe -50 regel al snel in de min. Als je dan ook 0 inzet toont is de kans wel groot dat je onderaan blijft bungelen.
Eerst 40 eraf bij de slangen en erbij bij de Vossen, want zijn hun punten. Dan ranking bepalen en dan pas op 0.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zullen die punten terug moeten geven, ik vraag me af hoe dat dan gaat als ze bij de knock-outs al 100 in de min staan zal het hun een worst wezen dat het dan min 140 wordt. Lijkt me niet helemaal eerlijk omdat dan alles idd op nul gaat.
Dat valt wel mee, ze hadden wel laatste gestaan, maar niet op 0 en ook niet -40 in het krijt bij anderen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was in de eerste week dat ze op één stonden, met het winnen van 250 punten. Die winst waren ze ook wel kwijt geraakt zonder een wissel.
Ik denk misschien na deze ronde als Chess en die Kristie ineens gaan samenspannen om haar eruit te stemmen.quote:
Wat mij betreft mag Fianca wel weg, nietszeggend leeghoofd. Kristie is er net, meestal in maand twee komen ze een beetje los.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 18:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik denk misschien na deze ronde als Chess en die Kristie ineens gaan samenspannen om haar eruit te stemmen.
ouwe meuk laten ze zienquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
goftedomme
ze beginnen steeds eerder
en recappen van 3 weken terug
Altijd om 19:25 op zaterdagquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
goftedomme
ze beginnen steeds eerder
en recappen van 3 weken terug
doordeweeks horen ze op 19.30 te beginnenquote:
Dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
doordeweeks horen ze op 19.30 te beginnen
is vaak 2 a 3 minuten later
Niet bepaald neequote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat hangen zullen ze ook niet winnen.
Wel eerst die slipper in een volle emmer ijskoud water doenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
gewoon kloppen????? naar binnen gaan en die slipper naar ze toe flikkeren
Omdat Thomas geen enkele ruggengraat heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
Valentijne had net zo goed niks kunnen zeggen
Thomas gaat gewoon zo verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |