je hebt slechte ideeenquote:Op donderdag 12 maart 2026 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou die slipper aan de deur hing er langer dan de nooksessie op zich. Het was meer verkering vragen dan de daad. Al die tijd voor niets gewacht om naar bed te kunnen, die Frank. Presentator Jan begint zich een beetje te veel te roeren en bijdehand te worden naar deelnemers. Waar is de tijd gebleven dat er bij dit soort programma's geen presentator nodig was zoals EJVJL? Veel beter. Jan kan wel door AI worden overgenomen, scheelt weer geld. Dus Talpa, chop chop! Win-win situatie. Elk maand die 100.000 euro uitkeren gaat een beetje teveel te worden.
Jan is de rijzende Ster in SpelletjesLand ..Instagramt zich ook rot de laatste tijd, laat 'm even genieten van zijn Fame , het kan zo maar keren..quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou die slipper aan de deur hing er langer dan de nooksessie op zich. Het was meer verkering vragen dan de daad. Al die tijd voor niets gewacht om naar bed te kunnen, die Frank. Presentator Jan begint zich een beetje te veel te roeren en bijdehand te worden naar deelnemers. Waar is de tijd gebleven dat er bij dit soort programma's geen presentator nodig was zoals EJVJL? Veel beter. Jan kan wel door AI worden overgenomen, scheelt weer geld. Dus Talpa, chop chop! Win-win situatie. Elk maand die 100.000 euro uitkeren gaat een beetje teveel te worden.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
NOU .......Wat een onzin weer. Het is verschrikkelijk.
Nou, het is wel vermakelijk (niet op de gewenste manier ben ik bang)quote:
Fijn dat jij dat vindt dan.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt slechte ideeen
en je hebt dit
Ik zat van de week juist net te denken wat een toevoeging Jan is ten opzichte van EJVJL.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Lesbisch en valt op Roxy?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 02:43 schreef kater1 het volgende:
Krijgen we eindelijk weer eens wat van Fianka te horen, bij dat dobbelsteenspel, zegt ze dat Roxy haar grote voorbeeld /sexiest persoon / leukste uit de loods is. Ben even de vraag kwijt en ook het antwoord, alleen dat ik dacht nou nou, goeie mensenkennis Fianka.Pfff
Over wie ze wel eens seksuele dromen hebben gehad in de loods. Het is jammer dat we Fianca te weinig zien om te kunnen zeggen of ze 'elke dag en alleen over Roxy' nou als grap, of serieus bedoelde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 02:43 schreef kater1 het volgende:
Krijgen we eindelijk weer eens wat van Fianka te horen, bij dat dobbelsteenspel, zegt ze dat Roxy haar grote voorbeeld /sexiest persoon / leukste uit de loods is. Ben even de vraag kwijt en ook het antwoord, alleen dat ik dacht nou nou, goeie mensenkennis Fianka.Pfff
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:50 schreef LionHeart het volgende:
Een presentator bij DBG is een grote toegevoegde waarde, en Jan is de perfecte presentator voor DBG.
Hup Jan. En elk idee met AI is per definitie het slechtste idee ooit. Boe voor AI.
Of Tooske.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:53 schreef LionHeart het volgende:
Ach, en Jan zit weer in een vliegtuig, krijgen we binnenkort weer de temuJan.
Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Of Mercedes effe wil stoppen met sjaggo doen, iedereen is effe irritant blijkbaar en AnoekiePoekie kan haar lachen niet inhouden..![]()
[ afbeelding ]
Ik ga stuk om Anouk. Die denkt echt van : "Wat doe ik hier ? "quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Of Mercedes effe wil stoppen met sjaggo doen, iedereen is effe irritant blijkbaar en AnoekiePoekie kan haar lachen niet inhouden..![]()
[ afbeelding ]
Die slipper aan de deur zou ik meteen afschaffen, wat is dat voor onzin zeg. Kun je nou die paar weekjes niets in je broek houden? Sowieso smerig mokkel met puberjochie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebbenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zat van die ´ik heb aandacht nodig´ Mercedes. Ze doet of ze alleen bevriend is met Salar maar ondertussen is ze helemaal verliefd op hem en of dat wederzijds is? Buiten de poort is het toch echt uit het oog, uit het hart.
Denk dat Daddy Mercedes daar niet blij van gaat worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebben
Zou zomaar kunnen want ik denk ook dat Mercedes opziet tegen de ontmoeting met haar vader.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, Mercedes lijkt zwaar spijt te hebben van wegwillen, maar het zal mijn niets verbazen als ze onmiddelijke ontheffing kan krijgen van Febo.. om dit Koppeltje ook de volgende cyclus in beeld te hebben
Daar kan ik mij ook wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen want ik denk ook dat Mercedes opziet tegen de ontmoeting met haar vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |