Ik merk hetquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:29 schreef kree het volgende:
Kan me hierover opnaaien echt. Dus zal maar stoppen. Maar zo denk ik erover
Je zult de straat ook fysiek moeten beschermen. Guerrilla-acties voorkom je anders niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, het lekschieten van schepen en elimineren van lanceerinstallaties kan prima vanuit de lucht. Als Bandar Abbas niet meer functioneert is de vrije doorvaart niet ver weg. En de kans dat Bandar Abbas morgenochtend niet meer functioneert is aanzienlijk.
Ja, zo werkt het. Die voorraad wordt verkocht. En met de opbrengst kan straks weer een nieuwe voorraad worden opgebouwd. Logischerwijs is olie in een crisis duurder dan wanneer er geen crisis is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
en ze gaan somehow 200 miljoen vaten aanvullen zonder dat het de amerikaanse burger iets kost
Steve grapt al dat het olie is van venezuela, maar volgens mij is dat niet de juiste (type) olie.
Hmmms ja dit dus. Waar heb ik dat eerder gelezen en gezien achteraf dat er dus geen reet van klopte?quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
The Guardian
US intelligence suggests Iranian leadership not at risk of collapse – report
US intelligence indicates that Iran’s leadership is still largely intact and is not at risk of collapse any time soon after nearly two weeks of relentless US and Israeli bombardment, the Reuters news agency is reporting, citing three sources.
Nog even door bombarderen dan maar I guess.
Ja, Iran was heel erg gevaarlijk en nog gevaarlijker aan het worden. Ook voor Europa.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:33 schreef kree het volgende:
Was het nodig om Iran aan te vallen?
Wat is de reden eigenlijk?
Vraag is of het straks beter is.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, Iran was heel erg gevaarlijk en nog gevaarlijker aan het worden. Ook voor Europa.
ik hoop dat je hier sarcastisch in bentquote:Op donderdag 12 maart 2026 00:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, Iran was heel erg gevaarlijk en nog gevaarlijker aan het worden. Ook voor Europa.
En daarvoor heb je konvooien.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je zult de straat ook fysiek moeten beschermen. Guerrilla-acties voorkom je anders niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:39 schreef kree het volgende:
Tot wat voor leeftijd ben je eigenlijk nog dienstplichtig. ? Denk ik ben er mss net overheen. Maar zou geen fan zijn van om in zo een “internationale missie” mee te doen.
quote:Toch is er in Nederland nog steeds een dienstplicht voor mensen vanaf 17 tot 45 jaar.
Is dat zo? Volgens mij hadden ze vooral hekel aan usa. Niet zo zeer Europa. Althans heb dat nooit zo ergens gelezen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is wel een plan, en het wordt uitgevoerd. Er wordt al vanaf het begin van alles geroepen. Zoals over tekorten aan munitie. Alsof het strategisch niet voorspelbaar was dat de eerste dagen ander spul moest worden ingezet dan nadat er lucht superioriteit was. En het ‘gebrek’ in de Golfstaten is toe te rekenen aan de regeringen daar die niet in de gaten hadden wat voor gekken er in Teheran zaten. Gekken die dus de hele regio meteen in de brand staken om geen strobreed te hoeven toegeven over hun (illegale voor de liefhebbers van IR) atoomprogramma.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag is of het straks beter is.
Ik ben eigenlijk banger dat Trump nu een stinkende wond achterlaat die eigenlijk erger is dan ervoor...
Ik ben zeker niet tegen het wegkrijgen van dat regime, maar tot zover lijkt er niet echt een plan te zijn daarvoor.
Nee, dat heet realiteit.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat je hier sarcastisch in bent
Dat is dan ook reden voor een verandering in tactiek; de operationele leiding krijgt nú dezelfde behandeling als de top van de pyramide.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmms ja dit dus. Waar heb ik dat eerder gelezen en gezien achteraf dat er dus geen reet van klopte?
Het ding is meer dat 'het plan' vooral een israelisch plan is. Het helpt vooral hen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er is wel een plan, en het wordt uitgevoerd. Er wordt al vanaf het begin van alles geroepen. Zoals over tekorten aan munitie. Alsof het strategisch niet voorspelbaar was dat de eerste dagen ander spul moest worden ingezet dan nadat er lucht superioriteit was. En het ‘gebrek’ in de Golfstaten is toe te rekenen aan de regeringen daar die niet in de gaten hadden wat voor gekken er in Teheran zaten. Gekken die dus de hele regio meteen in de brand staken om geen strobreed te hoeven toegeven over hun (illegale voor de liefhebbers van IR) atoomprogramma.
Ben het niet eens met regime in Iran laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:52 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is dan ook reden voor een verandering in tactiek; de operationele leiding krijgt nú dezelfde behandeling als de top van de pyramide.
Van alle Iraniërs die ik ken, is er maar één tegen de bombardementen. Van de Iraniërs die ik ken, die daar wonen is 100% pro-bombardementen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ding is meer dat 'het plan' vooral een israelisch plan is. Het helpt vooral hen.
Het zal niet de iraniers helpen iig. Want zoals ik al postte zeggen US intelligence services that ze voorlopig geen regime collapse zien in Iran.
En met het regime intakt zal ook het steunen van terroristen groepen in de regio gewoon doorgaan.
Maakt ze niet uit joh. Dan zeggen ze we trekken militairen terug. En laten ze het op ons continent erbij zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het ding is meer dat 'het plan' vooral een israelisch plan is. Het helpt vooral hen.
Het zal niet de iraniers helpen iig. Want zoals ik al postte zeggen US intelligence services that ze voorlopig geen regime collapse zien in Iran.
En met het regime intakt zal ook het steunen van terroristen groepen in de regio gewoon doorgaan.
Biologie, apha mannen enzo.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:51 schreef kree het volgende:
Kan iemand me dat uitleggen en het idee en waarom?
Nouja precies dus. En macht wellust.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Biologie, apha mannen enzo.
De mens is net zoals vele mieren en chimps een oorlogvoerende soort, het zit in het wezen van de mens.
De bonobos voeren daarentegen geen oorlog, in de alpen bestaat ook een mierensoort die geen oorlog voert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |