Eerst dacht de commentator dat de keeper de weg kwijt was en niet wist waar ie voor het doel stond en hem daarom niet aan wilde raken. Daarna vertelde de commentator nog dat de keeper mogelijk zijn hand terugtrok om geen overtreding te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij snapt niet hoe de lijnen op het veld werken ofzo?
Hij had ook geen idee begrijp ikquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerst dacht de commentator dat de keeper de weg kwijt was en niet wist waar ie voor het doel stond en hem daarom niet aan wilde raken. Daarna vertelde de commentator nog dat de keeper mogelijk zijn hand terugtrok om geen overtreding te maken.
We zullen ze laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaten beven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:35 schreef 3rr0r het volgende:
Die Noren geven nog wel gas voorlopig itt de Groningers
Trailer Park Boysquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Welke wedstrijd kijken jullie na de rust?
In before 3-3.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het wordt nu nog wat interessanter, want Reijnders staat op het veld!
Ze krijgen toch al een pingel. Niet janken.quote:
En Vinicius neemt hem, dan mag ie weer niet klagenquote:
Woensdag met de verkiezingen kan ik toch niet kijken. Komt mooi uit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt niet echt spannend helaas volgende week.
Het helpt als je verder geen competitie hebt en je helemaal op dit toernooi kan concentreren zo blijkt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bodo is City op alle fronten voorbij.
Ach, Haaland.
quote:
Evjen vond ik ook niet grootsquote:Op woensdag 11 maart 2026 23:28 schreef Slobeend het volgende:
Die Bjørkan kon er bij Feyenoord geen reet van (in de weinige minuten), zie hem nou eens shinen bij Bodø.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:11 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grootheid schijnt afgelopen dagen bij Sporting gesignaleerd te zijn en zou ze de tactiek voor vanavond hebben ingefluisterd.
Nou ja, sinds de aftrap van de eerste helft wel eigenlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds de 2-0 is het ook echt een kaartenhuis.
Ja de eerste helft was ook slecht van Boede, maar begin van de tweede helft had je het idee dat het nog wel enigszins stabiel wasquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, sinds de aftrap van de eerste helft wel eigenlijk
Dit Sporting is ook echt een hele goede ploeg, het verbaasde mij dat ze er in Noorwegen zo af gingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit is nog eens mokertje hard op het doel van de tegenstander beuken.
Iets teveel onderschat of teveel gaan geloven in die bullshit ''boven-noordcirkel-act''quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Sporting is ook echt een hele goede ploeg, het verbaasde mij dat ze er in Noorwegen zo af gingen.
Heel veel ploegen waren echt kansloos slecht op dat kunstgras daar. Ik noem een Roma, Twente, Lazio, Sporting...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Sporting is ook echt een hele goede ploeg, het verbaasde mij dat ze er in Noorwegen zo af gingen.
Dat zal wel meespelen ja. Sporting was ook een van de weinige plogen die een beetje mee konden tegen Bayern bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heel veel ploegen waren echt kansloos slecht op dat kunstgras daar. Ik noem een Roma, Twente, Lazio, Sporting...
Tsja Inter en City verloren ook thuis van Boede. Maar het thuisvoordeel is daar wel relatief groot jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de bubbel van bodo ook meteen gebarsten. Totaal verschil tussen uit en thuis. Ze hebben gewoon een aan oneerlijkheid grenzend voordeel als ze thuis spelen.
Hopen dat Azzenal of Barca eruit gaat deze speelronde, anders is er eigenlijk geen verrassing. Ja, de cumbek van Sporting op zichzelf wel een verrassing..quote:
De volgorde moet anders.quote:
quote:
quote:
Zap net over ja maar de commentator helpt niet echt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zappen naar Arsenal. De rest is wel beslist.
Akkoordquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zappen naar Arsenal. De rest is wel beslist.
Het is in ieder geval niet Sierd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zap net over ja maar de commentator helpt niet echt mee.
Het publiek trouwens ook niet
Daar zet ik een wedstrijd voor af. Walgelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet Sierd.
Die zal morgen Barca wel doen .... Die volg ik wel op een ander kanaal ..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zet ik een wedstrijd voor af. Walgelijk.
Voor iedere roze schoen die je binnen de lijnen zet, dient standaard een gele kaart getrokken te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:29 schreef Solotovski het volgende:
Roze voetbalschoenen zouden verboden moeten worden
Het debat.quote:
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.quote:
Gewoon kwaliteit. Lieten echt wel goed voetbal zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.
Liedsonquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |