Zap net over ja maar de commentator helpt niet echt mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zappen naar Arsenal. De rest is wel beslist.
Akkoordquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zappen naar Arsenal. De rest is wel beslist.
Het is in ieder geval niet Sierd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zap net over ja maar de commentator helpt niet echt mee.
Het publiek trouwens ook niet
Daar zet ik een wedstrijd voor af. Walgelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet Sierd.
Die zal morgen Barca wel doen .... Die volg ik wel op een ander kanaal ..quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar zet ik een wedstrijd voor af. Walgelijk.
Voor iedere roze schoen die je binnen de lijnen zet, dient standaard een gele kaart getrokken te worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:29 schreef Solotovski het volgende:
Roze voetbalschoenen zouden verboden moeten worden
Het debat.quote:
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.quote:
Gewoon kwaliteit. Lieten echt wel goed voetbal zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.
Liedsonquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kutclubs als sporting krijgen het altijd voor elkaar. Alkmaar kan daar over meepraten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |