Iran moord betogers uit schiet raketten op buurlanden en brengen boten tot zinken die langs varen, het zijn heel lief en aardig regime.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan gaat men vervolgens juist weer op de rechtspopulistische partijen stemmen die door diezelfde Trump c.s gesteund worden. Mooie versterkte feedback loop wel.
Als Europeaan en Nederlander is Trump voor mij een ramp. Maar dat maakt me niet blind voor het feit dat voor een appel en een ei Amerika weer voor jaren de onbetwiste hegemonie krijgt als ze doorzetten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dom is ie wel.
Dat kan je aan zijn binnenlandse beleid wel zien.
En ook internationaal valt er weinig goeds te benoemen in wat hij doet.
Gezeik veroorzaken met Groenland, Caribisch gebied en Venezuela, Iran nu, Gaza en alles toelaten van Rusland.
Tja, als je het goed noemt dat hij alle macht en geld van de olie gaat toeeigenen? Nou ja voor hem goed, voor de wereld niet.
De gewone burger over de hele wereld voelt de pijn financieel door zijn domme acties.
Wijs even aan waar ik dat zeg. Ik wacht wel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iran moord betogers uit schiet raketten op buurlanden en brengen boten tot zinken die langs varen, het zijn heel lief en aardig regime.
Beter zo laten en miljoenen andere laten lijden, nietwaar?
Venezuela krijgt vrije verkiezingen en afgelopen week hebben ze ook weer heel wat politieke gevangenen vrijgelaten!quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dom is ie wel.
Dat kan je aan zijn binnenlandse beleid wel zien.
En ook internationaal valt er weinig goeds te benoemen in wat hij doet.
Gezeik veroorzaken met Groenland, Caribisch gebied en Venezuela, Iran nu, Gaza en alles toelaten van Rusland.
Tja, als je het goed noemt dat hij alle macht en geld van de olie gaat toeeigenen? Nou ja voor hem goed, voor de wereld niet.
De gewone burger over de hele wereld voelt de pijn financieel door zijn domme acties.
Waar ik op duld is dat meermaals grote betogingen zijn geweest in iran paar jaar terug en nu weer, en die worden keer op keer afgeslagen door het volk uit te moorden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wijs even aan waar ik dat zeg. Ik wacht wel.
De knappe mensen zijn de Iraniers en de lelijke de Amerikanen en de Joden toch?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook een beetje de knappe mensen tegen de lelijke mensen.
De meeste productie van goederen vindt plaats in Azië. Een oliecrisis in Azië is voor ons ook gewoon een dik vet probleem. En sinds wanneer gaat de Golf akkoord met het afgesneden worden van Azië?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:55 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je luistert goed naar de (linkse) commentaren op TV en internet. Maar probeer voor de grap eventjes te vergeten wat een lulhannes Trump is. Dan wordt het grotere plaatje wat duidelijker. Bijvoorbeeld dat het vooral Azië is dat afgesneden wordt van olie uit de Golf.
Nee joh, gewoon een Tomahawk op een willekeurige meisjesschool. Soms moet je gewoon even een aantal honderd kinderen slachten om je democratische punt te maken. Het beste is ook om dit al aller eerste aanval te doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iran moord betogers uit schiet raketten op buurlanden en brengen boten tot zinken die langs varen, het zijn heel lief en aardig regime.
Beter zo laten en miljoenen andere laten lijden, nietwaar?
Kijk nog eens goed naar de Pakistaanse kinderverkrachters, de gemiddelde zelfmoordterrorist of die 19 halfjes van 9-11.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
De knappe mensen zijn de Iraniers en de lelijke de Amerikanen en de Joden toch?
Alsof dat bewust was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:13 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een Tomahawk op een willekeurige meisjesschool. Soms moet je gewoon even een aantal honderd kinderen slachten om je democratische punt te maken. Het beste is ook om dit al aller eerste aanval te doen.
Waren dat er geen miljoen, een miljoen onschuldige peuters, kleuters en baby's vermoord door de Joden en Amerika?quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:13 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een Tomahawk op een willekeurige meisjesschool. Soms moet je gewoon even een aantal honderd kinderen slachten om je democratische punt te maken. Het beste is ook om dit al aller eerste aanval te doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren dat er geen miljoen, een miljoen onschuldige peuters, kleuters en baby's vermoord door de Joden en Amerika?
Dáár komt de Zionistische aap uit de mouw.quote:
Nee ik ben niet zo blind en zwart wit als jou. Israël die vermoorden iedereen bewust, maar dit was waarschijnlijk gewoon een mislukt afgeschoten raket. Als de USA wil kunnen ze dat hele Iran plat bombarderen. Maar zo gek zijn ze nog niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:31 schreef Since2003 het volgende:
[..]
[..]
Dáár komt de Zionistische aap uit de mouw.
Jullie gaan het zwaar krijgen de komende weken.
Als je niet weet wat een Tomahawk kruisraket is ben je niet blind maar gewoon slecht geïnformeerd. Terugkerend patroontje?quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo blind en zwart wit als jou. Israël die vermoorden iedereen bewust, maar dit was waarschijnlijk gewoon een mislukt afgeschoten raket. Als de USA wil kunnen ze dat hele Iran plat bombarderen. Maar zo gek zijn ze nog niet.
Als Israël en de VS dezelfde moraal zouden hebben zou geheel Iran morgenvroeg een radioactieve glaswoestijn zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nee ik ben niet zo blind en zwart wit als jou. Israël die vermoorden iedereen bewust, maar dit was waarschijnlijk gewoon een mislukt afgeschoten raket. Als de USA wil kunnen ze dat hele Iran plat bombarderen. Maar zo gek zijn ze nog niet.
Ik weet niet per se of de VS er internationaal beter uit gaat komen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:58 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als Europeaan en Nederlander is Trump voor mij een ramp. Maar dat maakt me niet blind voor het feit dat voor een appel en een ei Amerika weer voor jaren de onbetwiste hegemonie krijgt als ze doorzetten.
P.S. Trump inc wordt goddeloos rijk van deze chaos.
Zal kunnen, maar nogmaals niet bewust. Neemt niet weg dat het triest is voor de slachtoffers.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat een Tomahawk kruisraket is ben je niet blind maar gewoon slecht geïnformeerd. Terugkerend patroontje?
Ah, zoals Israel al in de Gaza gedaan heeft?quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Israël en de VS dezelfde moraal zouden hebben zou geheel Iran morgenvroeg een radioactieve glaswoestijn zijn.
Eigenlijk zouden we dezelfde retoriek en propaganda eens aan moeten houden en stellen dat die kinderen doodgeschoten zijn door het kwaadaardige regime in Teheran en dat hun lijken daar neergelegd zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:37 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zal kunnen, maar nogmaals niet bewust. Neemt niet weg dat het triest is voor de slachtoffers.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:13 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Hoeveel van de 2.08 miljoen moslims heeft israel in eigen land vermoord?quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, zoals Israel al in de Gaza gedaan heeft?
En ook in Libanon en Syrie doet?
Laten we nou niet zeggen en doen alsof Israel een moraal heeft lol![]()
![]()
Trump overigens ook niet, maar de VS lijkt in elk geval nog zijn best te doen gerechtvaardige doelen te raken (in een oorlog dat niet gerechtvaardigd is, maar ok).
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:47 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Jij kan zo bij de sharia politie in Teheran.
Dat is wat Iran nú probeert te doen. Wel opletten he.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:12 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De meeste productie van goederen vindt plaats in Azië. Een oliecrisis in Azië is voor ons ook gewoon een dik vet probleem. En sinds wanneer gaat de Golf akkoord met het afgesneden worden van Azië?
Als je zo machtig bent is het belangrijker dat ze bang voor je zijn dan dat ze van je houden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik weet niet per se of de VS er internationaal beter uit gaat komen.
De hele wereld kans ze nu wel uitkotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |