Ik haal alles weg, geloof dat de LLM toch gelijk heeft... Heb het hem met code laten berekenen, en dan kan je wel rekenen. En komt idd uit op 21,4%. My bad.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
de kans dat de gokker direct de twee juiste antwoorden filtert is 1 op 28 (≈ 3,6%).
De kans dat de gokker alle goede antwoorden wegfiltert en alleen foute antwoorden overlaat is ongeveer 21,4%.![]()
8 antwoorden kunnen ze uit kiezen toch?quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:52 schreef LionHeart het volgende:
[..]
6,6 procent, want 6 mogelijkheden om 2 juisten te grabbelen (fggf, fgfg, ffgg, gfgf, ggff, gffg). Elke mogelijkheid is kans van 1,1%. Optellen levert 6,6%.
Verander niks aan de stelling dat je in stap 1 dus beter niet kunt gokken. Want dat levert inderdaad 16,6% kans op een juist antwoord.
LLM's zijn niet voor niks large language models.
Zie boven, LLM lijkt gelijk te hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
8 antwoorden kunnen ze uit kiezen toch?
daar ben ik vanuit gegaan
Mercedes heeft in de aflevering van gisteren wel punten gescoord, maar vaak gaat ze veel te fanatiek mee in de 'roddel van de dag', en zet ze daarmee een ander flink in de zeik.quote:Op donderdag 12 maart 2026 02:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er zitten toch zeker een paar hele nare meiden tussen.
Het valt mij steeds meer op dat Mercedes voor haar leeftijd erg wijs is, haar fouten erkent en dat ook benoemd, naar bijv. Rickie, maar ook Thomas goed advies geeft, zonder haar persoonlijke mening te geven. Hetzelfde geldt voor Salar. Ze hebben het beste met Thomas voor, zonder zich negatief uit te spreken over Chess, dat siert ze beide.
Voor Chess heb ik geen goed woord over, wat een naar mens. En Roxy, kippenvel van die meid. Het siert Rickie dat hij haar niet verraden heeft, door te zeggen dat Robert het had over puppy- ogen en dat Roxy daarna zei, nee kikkerogen, wat Robert herhaalde.
Wat ik van Rickie moet vinden weet ik nog niet, lastig om me een mening over hem te vormen.
Weet wel dat ik mij als Tukker schaam voor het gedrag van zowel Noah als Chess. Bah, vind ze beide 3 x niks
Volgens mij zei mn chat gisteren dat 1/28 de kans was als beiden gokten.quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
de kans dat de gokker direct de twee juiste antwoorden filtert is 1 op 28 (≈ 3,6%).
De kans dat de gokker alle goede antwoorden wegfiltert en alleen foute antwoorden overlaat is ongeveer 21,4%.![]()
Mercedes heeft wel vaker dat ze wijze uitspraken doet of als ze je mag erg beschermend.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mercedes heeft in de aflevering van gisteren wel punten gescoord, maar vaak gaat ze veel te fanatiek mee in de 'roddel van de dag', en zet ze daarmee een ander flink in de zeik.
Ook kan ze spel en sociale omgang niet scheiden.
Aan beide punten mag ze wel wat aan doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:22 schreef LionHeart het volgende:
Lol, een VAR, yes pleaseHelemaal eens. Die lui daar op scherm laten zien dat ze wel degelijk bepaalde uitspraken hebben gedaan. Ik verheug me nu al op alle ellende die dat gaat veroorzaken. Kijken hoelang de zgn. stelletjes dán nog bij elkaar blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo zie ik haar ook. Het is een stoker 1ste klas.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:56 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel vaker dat ze wijze uitspraken doet of als ze je mag erg beschermend.
Maar ook zie je al te vaak dat zij degene is die mensen wil ontmaskeren, het spel niet snapt en erg persoonlijk wordt, terwijl degene uit haar team precies hetzelde doet. Dan valt er absoluut niet met haar te praten.
Mijn mening is uiteindelijk toch een nare meid die hrt erg hoog in de bol heeft.
Vergeet niet, ze heeft een "Imago" op te houden als sjagerijnige "DJ-Sjaggo" te huur voor alle draaifeesies en een horde TIkTakTokkies tevreden te houdenquote:Op donderdag 12 maart 2026 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo zie ik haar ook. Het is een stoker 1ste klas.
Yep dit idd.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:56 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Mercedes heeft wel vaker dat ze wijze uitspraken doet of als ze je mag erg beschermend.
Maar ook zie je al te vaak dat zij degene is die mensen wil ontmaskeren, het spel niet snapt en erg persoonlijk wordt, terwijl degene uit haar team precies hetzelde doet. Dan valt er absoluut niet met haar te praten.
Mijn mening is uiteindelijk toch een nare meid die hrt erg hoog in de bol heeft.
Ze zit idd overal bovenop, maar ze is nog erg jong en zoals ieder mens, moet zij ook nog veel leren. Niemand is te oud om te leren, maar ik vind haar wel verfrissend. Als ze iets hoort, gaat ze er wel naar toe om het uit te zoeken, spreekt mensen aan. Dat mag ik wel van haar. Meesten blijven dagen, weken roddelen, maar gaan nooit naar de persoon zelf. Ze is erg direct, maar zegt wel sorry als achteraf blijkt dat ze fout zat, kunnen veel mensen wat van leren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mercedes heeft in de aflevering van gisteren wel punten gescoord, maar vaak gaat ze veel te fanatiek mee in de 'roddel van de dag', en zet ze daarmee een ander flink in de zeik.
Ook kan ze spel en sociale omgang niet scheiden.
Aan beide punten mag ze wel wat aan doen.
Gaan ze niet doen hoor, dan durft niemand meer valse uitspraken te doen, dus minder interessante beelden.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Die lui daar op scherm laten zien dat ze wel degelijk bepaalde uitspraken hebben gedaan. Ik verheug me nu al op alle ellende die dat gaat veroorzaken. Kijken hoelang de zgn. stelletjes dán nog bij elkaar blijven.
Als je dat doet bij roddels over jezelf, dan kan ik daar respect voor hebben. Maar verhaal gaan halen voor iemand anders, die zelf zegt "laat maar, 't is al goed, ik ben wel erger gewend" (billentikmoment), slaat bergens op. En dan nog dagen erover doorgaan ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zit idd overal bovenop, maar ze is nog erg jong en zoals ieder mens, moet zij ook nog veel leren. Niemand is te oud om te leren, maar ik vind haar wel verfrissend. Als ze iets hoort, gaat ze er wel naar toe om het uit te zoeken, spreekt mensen aan. Dat mag ik wel van haar. Meesten blijven dagen, weken roddelen, maar gaan nooit naar de persoon zelf. Ze is erg direct, maar zegt wel sorry als achteraf blijkt dat ze fout zat, kunnen veel mensen wat van leren.
De jeugd van tegenwoordig wordt met deze idiote woke toestanden opgevoed. Denk dat de meesten hier toch al wat ouder zijn en kijken er anders tegenaan en vonden het veelal zeer overdreven. Was het gepast: nee, was de enorme ophef erover nodig: ook nee, zwaar overdreven. Ik ben ook wel erger gewend, dat wil niet zeggen dat ik het altijd leuk vond of gepast. Ben ook wel eens heel boos geworden, maar dan ging het wel verder dan een ongewenst speels tikje tegen mijn billen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je dat doet bij roddels over jezelf, dan kan ik daar respect voor hebben. Maar verhaal gaan halen voor iemand anders, die zelf zegt "laat maar, 't is al goed, ik ben wel erger gewend" (billentikmoment), slaat bergens op. En dan nog dagen erover doorgaan ook.
Ja maar dit was 'niet leuk vinden' voor iemand anders.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig wordt met deze idiote woke toestanden opgevoed. Denk dat de meesten hier toch al wat ouder zijn en kijken er anders tegenaan en vonden het veelal zeer overdreven. Was het gepast: nee, was de enorme ophef erover nodig: ook nee, zwaar overdreven. Ik ben ook wel erger gewend, dat wil niet zeggen dat ik het altijd leuk vond of gepast. Ben ook wel eens heel boos geworden, maar dan ging het wel verder dan een ongewenst speels tikje tegen mijn billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |