Ze zit idd overal bovenop, maar ze is nog erg jong en zoals ieder mens, moet zij ook nog veel leren. Niemand is te oud om te leren, maar ik vind haar wel verfrissend. Als ze iets hoort, gaat ze er wel naar toe om het uit te zoeken, spreekt mensen aan. Dat mag ik wel van haar. Meesten blijven dagen, weken roddelen, maar gaan nooit naar de persoon zelf. Ze is erg direct, maar zegt wel sorry als achteraf blijkt dat ze fout zat, kunnen veel mensen wat van leren.quote:Op donderdag 12 maart 2026 10:36 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mercedes heeft in de aflevering van gisteren wel punten gescoord, maar vaak gaat ze veel te fanatiek mee in de 'roddel van de dag', en zet ze daarmee een ander flink in de zeik.
Ook kan ze spel en sociale omgang niet scheiden.
Aan beide punten mag ze wel wat aan doen.
Gaan ze niet doen hoor, dan durft niemand meer valse uitspraken te doen, dus minder interessante beelden.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Die lui daar op scherm laten zien dat ze wel degelijk bepaalde uitspraken hebben gedaan. Ik verheug me nu al op alle ellende die dat gaat veroorzaken. Kijken hoelang de zgn. stelletjes dán nog bij elkaar blijven.
Als je dat doet bij roddels over jezelf, dan kan ik daar respect voor hebben. Maar verhaal gaan halen voor iemand anders, die zelf zegt "laat maar, 't is al goed, ik ben wel erger gewend" (billentikmoment), slaat bergens op. En dan nog dagen erover doorgaan ook.quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zit idd overal bovenop, maar ze is nog erg jong en zoals ieder mens, moet zij ook nog veel leren. Niemand is te oud om te leren, maar ik vind haar wel verfrissend. Als ze iets hoort, gaat ze er wel naar toe om het uit te zoeken, spreekt mensen aan. Dat mag ik wel van haar. Meesten blijven dagen, weken roddelen, maar gaan nooit naar de persoon zelf. Ze is erg direct, maar zegt wel sorry als achteraf blijkt dat ze fout zat, kunnen veel mensen wat van leren.
De jeugd van tegenwoordig wordt met deze idiote woke toestanden opgevoed. Denk dat de meesten hier toch al wat ouder zijn en kijken er anders tegenaan en vonden het veelal zeer overdreven. Was het gepast: nee, was de enorme ophef erover nodig: ook nee, zwaar overdreven. Ik ben ook wel erger gewend, dat wil niet zeggen dat ik het altijd leuk vond of gepast. Ben ook wel eens heel boos geworden, maar dan ging het wel verder dan een ongewenst speels tikje tegen mijn billen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je dat doet bij roddels over jezelf, dan kan ik daar respect voor hebben. Maar verhaal gaan halen voor iemand anders, die zelf zegt "laat maar, 't is al goed, ik ben wel erger gewend" (billentikmoment), slaat bergens op. En dan nog dagen erover doorgaan ook.
Ja maar dit was 'niet leuk vinden' voor iemand anders.quote:Op donderdag 12 maart 2026 17:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig wordt met deze idiote woke toestanden opgevoed. Denk dat de meesten hier toch al wat ouder zijn en kijken er anders tegenaan en vonden het veelal zeer overdreven. Was het gepast: nee, was de enorme ophef erover nodig: ook nee, zwaar overdreven. Ik ben ook wel erger gewend, dat wil niet zeggen dat ik het altijd leuk vond of gepast. Ben ook wel eens heel boos geworden, maar dan ging het wel verder dan een ongewenst speels tikje tegen mijn billen.
Jahh, dat was een Kijkcijferkanonnetjequote:Op donderdag 12 maart 2026 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan we nou een week lang 'die doos kwam langs' in de recap krijgen ?!
Juli.... Ow wachtquote:Op donderdag 12 maart 2026 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Wie gaat straks het eerst mekker Ik wist álles , maar jij koos fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |