Thanksquote:Op maandag 16 maart 2026 19:27 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/l(...)&is=cVUdeiYDPhTMWxGA
Op dit kanaal
Dit soort dingen is wmb het bewijs dat ze zelf ook wel doorhebben dat er een echt probleem is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:28 schreef nixxx het volgende:
De montage van de beelden op F1tv lijkt me ook anders dit jaar, alsof er iemand met epilepsie zit te editen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Droopie het volgende:
Newly gaat zicht richten op de auto en Wheatley per direct de nieuwe teambaas?
Ik zie meerdere geruchten op X. en artikelen.
[ x ]
Ik dacht dat Andreas Seidl eerste gegadigde was bij Aston Martin. Die is ook beschikbaar. Wheatley geeft een gardening leave tot bijna het einde van het seizoen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Jammer voor Audi wel, die zijn dit seizoen best goed begonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:07 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:22 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd hoe het Newey is bevallen, bij RB weg te gaan om ergens team principal te worden.
Ik denk niet dat TP worden echt het doel was.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:22 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd hoe het Newey is bevallen, bij RB weg te gaan om ergens team principal te worden.
bald fraudquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een situatieschets.
[ afbeelding ]
2022 begon ook fantastisch. Over aan half jaar kun je opnieuw de balans opmaken.quote:Op woensdag 18 maart 2026 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Mijn post op reddit waar ik op een niet subtiele manier zeg dat de motoronzin niet nodig is en dat het goede gevecht vooral geholpen is door de goede aeroregels heeft 13 upvotes en 14 downvotes.
Valt nog mee eigenlijk, als zelfs de grootste fans van Tiktok zeer verdeeld zijn.
Het is een bekende strategie natuurlijk. Een goede auto lichter maken is makkelijker dan een lichte auto beter maken. Zeker als je nog in het begin van de regels zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Las vandaag iets wat ik eigenlijk wel opvallend vond. De Williams is te zwaar, James Vowles heeft dat ook aangegeven, maar zegt ook dat ze dat niet onmiddellijk aanpakken. Dat zou wel kunnen, maar ze zitten ook met de budget cap, dus gaan ze niet lukraak lichtere onderdelen inpassen, maar vervangen ze onderdelen pas als huidige onderdelen meer versleten zouden zijn.
Ergens anders stond het weer wat meer logisch, dat ze het in de 5 weken in april willen aanpakken, en dan ook op een manier dat ze ook gelijk meer doorhebben wat de gevolgen zijn voor minder gewicht (want dat gewicht haal je weg op een bepaalde plek in de auto, dus dat heeft gevolgen voor de balans enzo). En dat ze dan ook zoveel mogelijk in de simulator zullen gaan testen.
Nog een paar jaar geduldquote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk komt het veld vooraan wat meer bij elkaar zodat het iig nog een spannend seizoen wordt.
Maakt me niet eens uit welke 2-3 teams het zijn.
Ja, maar dat ze hem dus niet gelijk lichter gaan maken ook al hebben ze lichtere onderdelen in principe al ontworpen. Ze wachten tot de huidige onderdelen versleten zijn omdat ze anders mogelijk issues krijgen met de budget cap.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is een bekende strategie natuurlijk. Een goede auto lichter maken is makkelijker dan een lichte auto beter maken. Zeker als je nog in het begin van de regels zit.
Alleen lijkt de Williams ook nog niet heel goed.
Nog iets meer dan 2 maanden en dan is het uit met de Mercedes compressie pret, misschien biedt dat mogelijkheden!quote:Op vrijdag 20 maart 2026 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hopelijk komt het veld vooraan wat meer bij elkaar zodat het iig nog een spannend seizoen wordt.
Maakt me niet eens uit welke 2-3 teams het zijn.
F1 heeft het ook bevestigd. Dat Wheatley vertrekt iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 16:06 schreef Starflyer het volgende:
Het gerucht lijkt dan toch waar te zijn.
[ x ]
Naast Audi zelf dus de F1 ook al? Nou dat moet dan wel waar zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 heeft het ook bevestigd. Dat Wheatley vertrekt iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |