Je hebt gelijk. Als het maar beter gespreid isquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is dat een Europees fonds? Wat ik er van kan vinden is dat een wereldwijd gespreid fonds.
Heeft hier iemand op fok ook wel eens gehad.quote:Op zondag 12 april 2026 02:06 schreef nostra het volgende:
Meedoen met de grote jongens gaat wel eens mis.
[ afbeelding ]
Dan maar hopen dat een echte oliehandelaar je nog komt redden. Anders is het een heel duur grapje.quote:Op zondag 12 april 2026 02:06 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof dit echt isquote:Op zondag 12 april 2026 02:06 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
quantum en crypto is een goed huwelijkquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:04 schreef nostra het volgende:
Als Pakistan een nuke gooit op India, stijgt de AEX naar 2000 in deze markt.
lees 900.000quote:Crypto-expert voorspelt: 'Stijging bitcoin richting 90.000 dollar mogelijk'
Crypto heeft een kabbelende periode achter de rug. Bij elke opleving daalt de koers weer net zo hard. Crypto-expert John van Meer duidt deze ontwikkeling en doet een voorspelling naar waar de koers naartoe gaat.
Inderdaad, vorige week wat bijgekocht, daar kunnen we dit weekend 2x van uit eten. Aldus Mrs Sport_life.. happy wife happy (sport)lifequote:Op woensdag 8 april 2026 09:02 schreef plesner het volgende:
[..]
Inderdaad dat heb ik nooit begrepen om volledig uit te stappen. Time in the market beats timing the market
De ene helft gaat op aan drank en hoeren en de andere helft verbras ik.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:26 schreef Seven. het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal met de opbrengsten, herbeleggen of leuke dingen doen of zo?
Aflossingsvrije hypotheek aflossen op termijnquote:Op donderdag 16 april 2026 22:26 schreef Seven. het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk allemaal met de opbrengsten, herbeleggen of leuke dingen doen of zo?
Herbeleggen, de meeste leuke dingen kan ik wel gewoon uit mijn salaris betalen. Een motor staat ooit nog wel op de planning (midlifecrisisquote:Op donderdag 16 april 2026 22:26 schreef Seven. het volgende:
Wij lossen nauwelijks af op onze hypotheek met rente van 0,8%/1,3% bruto, dat geld wordt belegd en na 10/20 jaar in 1x afgelost.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:26 schreef Seven. het volgende:
Ik beginsel verkoop ik niet. Dividenden worden herbelegd. Als ik ooit minder wil gaan werken of met pensioen ga, wil ik de dividendopbrengsten gaan gebruiken als aanvulling op mijn inkomen. Oftewel: dan ga ik daar leuke dingen mee doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:26 schreef Seven. het volgende:
Yup, en die zijn best druk bezig om eindelijk eens wat waarde te kristaliseren. En ondertussen is het een halve AI/ renewable energy play geworden met hun portfolio.quote:
De tip van het jaar van iemand die nog in nl.belggen postte elke keer maar weer. Vind het maar ondoorgrondelijke propositie.quote:
Leuke dingen dus.quote:Op donderdag 16 april 2026 23:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
De ene helft gaat op aan drank en hoeren en de andere helft verbras ik.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |