Welke harenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 21:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Fietsen is heerlijk joh. Lekker de wind door je haren
vorige stadsfiets verzekerd tegen schade, dat was maar goed ook want 2 jaar later was hij om een fietsnietje gevouwen door een malloot die niet kan autorijdenquote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:41 schreef cinderloom het volgende:
Hebben jullie eigenlijk je ebike of (duurdere / nieuwe) stadsfiets verzekerd voor diefstal en schade?
En vaak nog pechhulp erbij zie ik
Wel slim idd die airbags.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 21:59 schreef Bzzzzp het volgende:
ik heb een bidonhouder met een AirTag er in verstopt en een verzekering
Doet zo'n verzekering niet moeilijk met terug betalen?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige stadsfiets verzekerd tegen schade, dat was maar goed ook want 2 jaar later was hij om een fietsnietje gevouwen door een malloot die niet kan autorijden
huidige niet verzekerd
nee maar scheelt wellicht dat mijn fiets echt total loss was en ik verder niks erop probeerde te claimenquote:Op zondag 19 juli 2026 22:40 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wel slim idd die airbags.
Bij duurdere fietsen.
Wist niet dst die zo klein waren dat he die in bidonhouder kon stoppen.
[..]
Doet zo'n verzekering niet moeilijk met terug betalen?
Stadsfiets is wat jij hebt.quote:Op zondag 19 juli 2026 23:01 schreef GerryDV het volgende:
Ik weet niet wat een stadsfiets precies is. Maar ik heb een gewone fiets. Niet elektrisch. Lijkt een beetje op een omafiets. Gebruik hem 5 keer per jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |