Ik heb :
• Een stadsfiets, eigenlijk een alu MTB-frame, Mrazek BOH-FX, opgebouwd als single-speed, met spatborden en bagagedrager.
• Een lange-afstand tourfiets (tot ca. 200 km), Surly, tot voor kort een Long Haul Trucker, maar dat frame is gescheurd, dat wordt nu een Disc Trucker, 3x10 versnellingen, met spatborden en bagage-drager.
• Een fatbike, maar dan een echte, niet een mietjes, marokkaantjes en andere misdadigerstjes-fiets, dus 26"x4" banden, niet electrisch,Surly Pugsley, Rohloff 14-versnellings-naaf,met spatborden en bagagedragers.
• Een racefiets, Bianchi 928 T-Cube, 2x10 versnellingen, geen spatborden of bagagedragers.
• Een jaren 90 tijdrij-fiets, Bianchi, 2x6 versnellingen, geen spatborden of bagagedragers.
• Een full-carbon, full-suspension MTB, Storck Adrenalin Pro,3x9 versnellingen, geen spatborden of bagagedragers.
• Een aluminium, hard-tail MTB, Cube CC Limited, 3x10 versnellingen, geen spatborden of bagagedragers.
Ik ben nog een stalen ATB Bianchi Aranea aan het opbouwen, 3x7 versnellingen, puur omdat ik het zo'n apart frame vind.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.