Ik heb helaas geen beeld. Is ze buitengewoon intelligent maar niet nerdy? Stijlvol, maar niet stijfjes?quote:
Slick knotje, halfbloedje. Chique van binnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen beeld. Is ze buitengewoon intelligent maar niet nerdy? Stijlvol, maar niet stijfjes?
Post even foto zo, dan geef ik je direct uitsluitsel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slick knotje, halfbloedje. Chique van binnen.
blondie over de anderquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welke van de twee zei net dat de kleding van de ander niet z’n smaak is? Keek net op m’n scherm
De rechter haai vond de kleding van de linker haai niet zoquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Welke van de twee zei net dat de kleding van de ander niet z’n smaak is? Keek net op m’n scherm
Bruin t-shirt over ruitjeshemd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
parelketting haaiquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |