Je weet waarom ze in die flatjes gevlogen zijn? Of kan je actieve geheugen dat ff niet herinneren?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze met hun poepjurken niet die Amerikaanse flatjes ingevlogen waren hadden ze nu vredig aan een broodje falafel en een kindje gezeten.
Oplossing; kinderen maken. Als je dat aandurftquote:Op maandag 9 maart 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:
Ik wil maar zeggen dat we met alle oorlogen in moslimlanden alleen maar pyrrus-overwinningen boeken en dat er niets beklijft. Terwijl de islamitische verovering van het westen via de baarmoeder iedere dag verder vordert
En dat te bedenken dat als een 13 jarig meisje wat harder had gebeten in het piemeltje van de toekomstig president, dat al die luide mannetjes waarschijnlijk niet eens hadden gedacht aan het bestaan van Iran, laat staan aan oorlog tegen het land.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Grappige is ook dat veel van die heren bij Oekraïne stonden te huilen dat we Poetin zn gang moesten laten gaan, want de gasprijzen. Er lijkt wel een voorkeur te zijn voor agressieve kereltjes met kleine piemeltjes bij een deel van de NL bevolking. En maar klagen hoe kut het wel niet is en maar juichen bij figuren die de nodige compensatiegedrag vertonen met bommen en granaten.
Ik heb overigens wél een issue met het Iraans leiderschap daar. Maar resultaten uit het verleden hebben ook keer op keer aangetoond dat het roeren in een wespennest is als je er mee gaat bemoeien. Europa heeft er zichtbaar van geleerd. De US daarentegen. Mag lijen dat die dit keer de steken mogen opvangen. En niet weer wij in Europa.
Ik heb 4 dochters gemaakt…quote:Op maandag 9 maart 2026 22:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oplossing; kinderen maken. Als je dat aandurft. En hopen dat je geen dochters krijgt.
Ik zal hier niet zo veel van. Verleden, heden en toekomst door elkaar gemixed en poging tot matched.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat als een 13 jarig meisje wat harder had gebeten in het piemeltje van de toekomstig president, dat al die luide mannetjes waarschijnlijk niet eens hadden gedacht aan het bestaan van Iran, laat staan aan oorlog tegen het land.
Kindertoeslag in walhalla Nederland.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:03 schreef LXIV het volgende:
Ik wil maar zeggen dat we met alle oorlogen in moslimlanden alleen maar pyrrus-overwinningen boeken en dat er niets beklijft. Terwijl de islamitische verovering van het westen via de baarmoeder iedere dag verder vordert
Sterktequote:
Kinderbijslag is een best matige businesscase om je mee van inkomen te voorzien. Ongeveer 100euro per kind per maandquote:Op maandag 9 maart 2026 22:06 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Kindertoeslag in walhalla Nederland.
Als de VS geen jihadisten had bewapend en met geweld een martel monarchie in Iran had geïnstalleerd, waren er geen Amerikaanse flatjes ingestort en had Trump zijn pet niet af hoeven zetten voor de soldaten die dood door hem zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze met hun poepjurken niet die Amerikaanse flatjes ingevlogen waren hadden ze nu vredig aan een broodje falafel en een kindje gezeten.
Dat had wel een dagje eerder gekund ja, maar goed. Ook weer niet zo'n drama.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef UitStraling het volgende:
NOS stelt Mojtaba Khamenei nog even uitgebreid voor als nieuwe Supreme Leader.
Je vergeet alle hulp van de US aan lokale bevolking in Afghanistan om de Russen er uit te werkenquote:Op maandag 9 maart 2026 22:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als de VS geen jihadisten had bewapend en met geweld een martel monarchie in Iran had geïnstalleerd, waren er geen Amerikaanse flatjes ingestort en had Trump zijn pet niet af hoeven zetten voor de soldaten die dood door hem zijn.
Zorgtoeslag, huurtoeslag, bijstandje. Beetje zwart bij klussen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kindertoeslag is een best matige businesscase om je mee van inkomen te voorzien.
Past ook wel een beetje bij the fog of war tochquote:Op maandag 9 maart 2026 22:02 schreef capricia het volgende:
Die olieprijzen ook weer hard naar beneden.
Bizar hoe hard heen en weer.
30% omhoog en naar beneden in 1 dag.
[ x ]
Lekker leven begint met "niet beginnen aan kinderen".quote:Op maandag 9 maart 2026 22:11 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zorgtoeslag, huurtoeslag, bijstandje. Beetje zwart bij klussen.
Lekker leven.
Dat is het stukje jihadisten bewapenen. Waaronder ene Osama.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je vergeet alle hulp van de US aan lokale bevolking in Afghanistan om de Russen er uit te werken.
Met kindgebonden budget erbij kan het flink oplopen, afhankelijk van je inkomen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kinderbijslag is een best matige businesscase om je mee van inkomen te voorzien. Ongeveer 100euro per kind per maand.
Kwam vooral door Trumps commentaar dat de oorlog zo goed als voorbij is.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Past ook wel een beetje bij the fog of war toch
quote:Iran may be activating sleeper cells outside the country, alert says
Maar de VS heeft dat gedaan om de invloed van de USSR te stoppenquote:Op maandag 9 maart 2026 22:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als de VS geen jihadisten had bewapend en met geweld een martel monarchie in Iran had geïnstalleerd, waren er geen Amerikaanse flatjes ingestort en had Trump zijn pet niet af hoeven zetten voor de soldaten die dood door hem zijn.
En bij nervositeit. Lijkt wel een of andere crypto-shitcoin inmiddels.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Past ook wel een beetje bij the fog of war toch
Goh. Dat verwacht je niet. Een land in puin rammen en dat ze dan pissig zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:20 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opiniestuk over hoe Iran wel eens radicaler en gevaarlijker kan zijn geworden door de aanvallen.
En dat kost ze nu veel geld.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar de VS heeft dat gedaan om de invloed van de USSR te stoppen
Ze waren al levensgevaarlijk, dus dat lijkt mij sterk.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:20 schreef Wantie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Opiniestuk over hoe Iran wel eens radicaler en gevaarlijker kan zijn geworden door de aanvallen.
Had zelfs wat minder boze moslims elders gescheeldquote:Op maandag 9 maart 2026 21:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als we geen bommen op het MO hadden gegooid na 2002 hadden we heel wat minder moslim immigratie gehad.
Velen hier denken dat het over en uit is met Iran als Trump klaar is.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Goh. Dat verwacht je niet. Een land in puin rammen en dat ze dan pissig zijn.
Daar gaan we achter komen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze waren al levensgevaarlijk, dus dat lijkt mij sterk.
Is dit wel volgens het Internationaal Recht?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:18 schreef Mikeytt het volgende:
https://abcnews.com/US/ir(...)t/story?id=130897687
[..]
En als ze niks hadden gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat kost ze nu veel geld.
Beleid van de VS komt wel vaker als een boemerang terug.
Zie bijvoorbeeld 911.
De wereld is kapot helaas.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar gaan we achter komen.
De nieuwe geestelijk leider is radicaler en ongeremder dan zijn vader.
Wat willen ze doen ze hebben al aardig voor elkaar door de wereld economie pijn te doen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ze waren al levensgevaarlijk, dus dat lijkt mij sterk.
En kan nog minstens 30 jaar mee.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar gaan we achter komen.
De nieuwe geestelijk leider is radicaler en ongeremder dan zijn vader.
Altijd fijn om in wishfull thinkingland te wonen samen met je favoriete wereldleidersquote:Op maandag 9 maart 2026 22:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Velen hier denken dat het over en uit is met Iran als Trump klaar is.
Wat boeit dat eigenlijk nog de grote landen doen toch maar wat ze willen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit wel volgens het Internationaal Recht?
Zelfde als wat ik ooit over Rusland heb gezegd. Áls ze het land overhoop weten te gooien, krijgen ze nog decennia ellende vanuit de schaduw die er overblijft.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat willen ze doen ze hebben al aardig voor elkaar door de wereld economie pijn te doen.
De vraag is hoe lang houden beide partijen het vol.
Als alles uitgeschakeld is hoe gaat Iran verder.. gaan ze dan elke opstand hardnekkig meer slaan?
Gaat de vs de burgers van wapens voorzien..
Dat valt nog maar te zien ik denk niet dat de burger bewapend is.. dit kan waarschijnlijk een massa slachting worden wat we live kunnen volgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Velen hier denken dat het over en uit is met Iran als Trump klaar is.
Volgende week maandag halen wil ik eventueel nog wel een beetje geloven, maar ik gok wel dat ze dit jaar weer opnieuw mogen kiezen jaquote:Op maandag 9 maart 2026 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat hij het einde van deze week haalt?
Oh dan mag je best democratische leiders omverwerpen en de olie van een land onder je maten verdelen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar de VS heeft dat gedaan om de invloed van de USSR te stoppen
Ik denk dat de burgers niks gaan doen. Je kan dat regime nooit veranderen helaas.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te zien ik denk niet dat de burger bewapend is.. dit kan waarschijnlijk een massa slachting worden wat we live kunnen volgen.
Er is opgeroepen (door Israël) dat deze zoon EN de raad van experts geëlimineerd worden.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende week maandag halen wil ik eventueel nog wel een beetje geloven, maar ik gok wel dat ze dit jaar weer opnieuw mogen kiezen ja![]()
Lijkt me dat ze al een opvolger klaar hebben, trouwens.
Als ze dat niet hadden gedaan hadden de communisten alles over genomen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dan mag je best democratische leiders omverwerpen en de olie van een land onder je maten verdelen.
You never know.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je denkt werkelijk dat hij het einde van deze week haalt?
Zeg nooit nooit, veel burgers zijn best gemotiveerd, maar ongewapend.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgers niks gaan doen. Je kan dat regime nooit veranderen helaas.
Als je het regime wel weet te veranderen naar iets westers, gaat dat regime ook niet lang mee. Kijk naar Irak. Voordat US de troepen teruggetrokken hadden, werd het geïnstalleerde "Westerse"(qua opvattingen) regime al onthoofd.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:30 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgers niks gaan doen. Je kan dat regime nooit veranderen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |