Symbolisch. Cyprus heeft genoeg vliegvelden, daar vlieg je zo naartoe. Zo'n fregat heeft echt geen meerwaarde, ook gezien de omgeving.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:50 schreef Perrin het volgende:
Het luchtverdedigings- en commandofregat Zr.Ms. Evertsen wordt vanaf deze week tot begin april ingezet in het oostelijk deel van de Middellandse Zee. Het fregat gaat daar een bijdrage leveren aan de verdediging van de Carrier Strike Group en de verdediging van Cyprus en het bondgenootschappelijk grondgebied. Dat melden de ministers Tom Berendsen (Buitenlandse Zaken) en Dilan Yeşilgöz-Zegerius (Defensie) vandaag aan de Eerste en Tweede Kamer.
[ x ]
3 weken? Nou nou poe poequote:Op maandag 9 maart 2026 19:50 schreef Perrin het volgende:
Het luchtverdedigings- en commandofregat Zr.Ms. Evertsen wordt vanaf deze week tot begin april ingezet in het oostelijk deel van de Middellandse Zee. Het fregat gaat daar een bijdrage leveren aan de verdediging van de Carrier Strike Group en de verdediging van Cyprus en het bondgenootschappelijk grondgebied. Dat melden de ministers Tom Berendsen (Buitenlandse Zaken) en Dilan Yeşilgöz-Zegerius (Defensie) vandaag aan de Eerste en Tweede Kamer.
[ x ]
Hebben we dan gemist bij de vissersbootjes, meerdere malen?quote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef LXIV het volgende:
De politici ongetwijfeld. Maar de Amerikaanse militair heeft nog altijd genoeg ethos
In de residentie gebieden ja.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
In Nederland hebben we ook kazernes en vliegbasis waar de kinderopvang pal langs het terrein ligt. Dat is handig als ouders hun kinderen voor werk daar willen afzetten
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef UitStraling het volgende:
NOS stelt Mojtaba Khamenei nog even uitgebreid voor als nieuwe Supreme Leader.
Niet dat ik dat als heldendaad bestempel, maar toch van een heel ander kaliber als die dubbele tap op de meisjesschoolquote:Op maandag 9 maart 2026 20:08 schreef recidivist het volgende:
[..]
Hebben we dan gemist bij de vissersbootjes, meerdere malen?
Dat lijkt me gewoon gezond verstand.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:14 schreef kree het volgende:
ik weet niet hoor, kan het gewoon niet zo mee eens zijn deze hele oorlog.
Dat zou wel echt heel grappig zijn hoor.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:10 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Even afwachten op de officiële bevestiging.
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zou wel echt heel grappig zijn hoor.
Denk het niet overigens, want dan zou het wel meer gemeld zijn inmiddels.
Inderdaad. En verder wordt dit land geleid door iemand die zojuist zijn vader, vrouw, dochter, nichtjes alles kwijtgeraakt is door een bombardement. Je moet echt heel ver zijn om te denken dat je met deze mensen gaat kunnen redeneren.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment dat er een trump gezind regime aan de macht komt waarschijnlijk.
Hij is niet zielig ofzo. Trad eerder ook al op met keiharde hand en heeft miljarden het land uit gesluisd wat ik zo lees.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:23 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Inderdaad. En verder wordt dit land geleid door iemand die zojuist zijn vader, vrouw, dochter, nichtjes alles kwijtgeraakt is door een bombardement. Je moet echt heel ver zijn om te denken dat je met deze mensen gaat kunnen redeneren.
Ik zeg niet dat hij zielig is. Ik zeg dat mensen voorspelbaar reageren.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij is niet zielig ofzo. Trad eerder ook al op met keiharde hand en heeft miljarden het land uit gesluisd wat ik zo lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: de man heeft zijn post verwijderd.
[ Bericht 38% gewijzigd door capricia op 09-03-2026 20:45:42 ]I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
quote:Op maandag 9 maart 2026 20:27 schreef capricia het volgende:
Zo, wat een antwoord naar Trump en die andere engnek Lindsey Graham.
De VS en Israël zoeken het maar uit, met een dikke middelvinger.Nou dát! Inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ x ]
Heb daar niet veel vertrouwen in. Vervroegd pensioen lijkt de grootste daad van verzet.quote:Op maandag 9 maart 2026 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
De politici ongetwijfeld. Maar de Amerikaanse militair heeft nog altijd genoeg ethos
[..]
Nou dan ga ik ervan uit dat hierop vanuit het amerikaanse circus onder opperstalmeester trump vast heel genuanceerde en diplomatieke reacties op gaan komen.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:27 schreef capricia het volgende:
Zo, wat een antwoord van Khalaf Al Habtoor naar Trump en die andere engnek Lindsey Graham.
De VS en Israël zoeken het maar uit, met een dikke middelvinger.
Sowieso heel die berichtgeving wekt de indruk alsof het over normaal leiderschap van een willekeurig land gaat terwijl het gewoon een apocalyptische doodscultus is.quote:Op maandag 9 maart 2026 20:09 schreef UitStraling het volgende:
NOS stelt Mojtaba Khamenei nog even uitgebreid voor als nieuwe Supreme Leader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |